Przetargi.pl
Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i wydawanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.

Dzienny Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Morcinka 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 7033
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzienny Dom Pomocy Społecznej
    ul. Morcinka 15 15
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 7033
    REGON: 24197585800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ddpsdg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i wydawanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej - zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 1) Przewidywana ilość pensjonariuszy z pełnym wyżywieniem tj. śniadanie, obiad 2-daniowy wynosi: maksymalnie 120 osób dziennie, minimalnie 90 osób dziennie. Ilość posiłków określana w niniejszym punkcie SIWZ będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania w przypadku nie zapewnienia przez Zamawiającego minimalnej ilości posiłków, gdyż ilość ta jest jedynie szacunkowa, a ryzyko z tego tytułu zgodnie z wolą stron obciąża Wykonawcę. 2) Posiłki dostarczane będą pod adres:- Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej ul. Morcinka 15, - Dzienny Dom Pomocy Społecznej Filia Nr 1 w Dąbrowie Górniczej ul. Korczaka 9a,- Dzienny Dom Pomocy Społecznej Filia Nr 2 w Dąbrowie Górniczej ul. Jaworowa 4a.3) Godziny dostarczania posiłków: a) śniadanie w godzinach: Filia nr 2 - do godz. 7.30, Filia nr 1 - do godz. 7.50, DDPS Morcinka - do godz. 8.10 b) obiad w godzinach: Filia nr 2 - do godz. 12.00; Filia nr 1 - do godz. 12.30; DDPS Morcinka - do godz. 13.00.4) Usługa obejmuje: a) śniadanie codziennie od poniedziałku do piątku, b) dwudaniowy obiad codziennie od poniedziałku do piątku, c) Zabawa karnawałowa - 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego d) Śniadanie wielkanocne - 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego e) Jesienna biesiada plenerowa - 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego f) Kolacja wigilijna - 1 raz w roku w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Usługa obejmuje przygotowanie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, dowóz posiłków własnym transportem codziennie od poniedziałku do piątku. Posiłki będą dostarczane do ww. filii w ściśle ustalonych godzinach. 5) Wykonawca przygotuje posiłki (śniadanie i obiad 2-daniowy) dla klientów Dziennego Domu Pomocy Społecznej określonych w pkt. 2. 6) W okresie wykonywania umowy Wykonawca będzie przygotowywał posiłki według jadłospisu sporządzonego przez Zamawiającego (Załącznik nr 6). 7) Wykonawca będzie dostarczał z tygodniowym wyprzedzeniem jadłospis na kolejny tydzień. 8) W razie nagłej zmiany jadłospisu wymagana jest telefoniczna, pisemna lub przekazana za pomocą faksu akceptacja Zamawiającego. 9) Posiłki winny być świeże, I gatunku i przygotowane przez Wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 10) Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku, sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.) 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia w jadłospisie jeden raz w tygodniu potraw sezonowych typu: makaron z truskawkami lub jagodami, pierogi z truskawkami lub jagodami, knedle ze śliwkami, leczo z cukinią, młode ziemniaki z koperkiem, jajkiem sadzonym i kefirem itp. 12) Wykonawca określi cenę codziennego posiłku tj. śniadania + 2-daniowy obiad na podstawie przedstawionego jadłospisu 4-tygodniowego, określonego w załączniku nr 6 do SIWZ oraz cenę za przygotowanie i dostarczenie okolicznościowych posiłków z okazji uroczystości organizowanych dla klientów DDPS, takich jak: Zabawa karnawałowa, Jesienna Biesiada Plenerowa, których jadłospis został określony w załączniku 6a do SIWZ. W dniach, w których będą organizowane wyszczególnione imprezy okolicznościowe, o których mowa w niniejszym punkcie, oprócz posiłku codziennego (tj. śniadanie i 2-daniowy obiad), Wykonawca dostarczy dodatkowo catering na imprezę okolicznościową (Zabawę karnawałową, Jesienną biesiadę plenerową) zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem przez daną komórkę organizacyjną DDPS, w ilości osób określonej w zapotrzebowaniu. Cena za usługę cateringu na imprezę okolicznościową (Zabawę karnawałową lub Jesienną Biesiadę plenerową), ujętą w Załączniku nr 6a, będzie zgodna z ceną określoną w ofercie. 13) Wyjątek stanowią imprezy okolicznościowe: Śniadanie Wielkanocne oraz Kolacja Wigilijna, które Wykonawca wyceni odrębnie na podstawie przedstawionego jadłospisu określonego w załączniku nr 6b do SIWZ. W dniach organizowania imprezy, o której mowa w niniejszym punkcie catering będzie obejmował posiłki okolicznościowe, ujęte w załączniku 6b do niniejszej SIWZ. Cena za dostarczony catering będzie zgodna z ceną ofertową, określoną w ofercie. ( W tym przypadku nie będzie dostawy śniadania i obiadu 2- daniowego). 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia diet lekkostrawnych dla wyodrębnionej grupy pensjonariuszy. 15) W przypadku organizowania imprez okolicznościowych dopuszcza się zmianę godzin dostarczania posiłków, jednak po wcześniejszym ustaleniu godzin dostawy z Zamawiającym. 16) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad wynikających z systemu HACCP oraz zapewnienie właściwej jakości zdrowotnej żywności. 17) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za przestrzeganie zasad dotyczących przygotowywania i dostarczania posiłków zgodnie z wymogami i przepisami SANEPIDU. 18) Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym środkiem transportu i na własny koszt. 19) Środek transportu musi być dopuszczony ważną decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków. 20) Pracownicy, którzy będą dostarczać posiłki, winni posiadać odzież ochronną zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi. 21) Naczynia transportowe (termosy) muszą być przeznaczone tylko do tego celu, muszą być szczelnie zamknięte, nieuszkodzone, zapewniające utrzymanie właściwej jakości i temperatury potraw. 22) Mycie i dezynfekcja naczyń transportowych (termosów), w których dostarczana będzie żywność należy do Wykonawcy. Zamawiający zwróci Wykonawcy naczynia, o których mowa, ze śniadania po dostarczeniu obiadu w danym dniu, zaś z obiadu w dniu następnym po dostarczeniu śniadania. 23) Wykonawca dostarczy nieodpłatnie Zamawiającemu pojemniki na odpady. Wykonawca zobowiązany jest codziennie usuwać ewentualne pozostałości jedzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o odpadach Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251) i poddawać je utylizacji na własny koszt. 24) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania uprawnień, odpowiednich kwalifikacji i warunków do odpowiedniego wykonania przedmiotu umowy. 25) Zamawiający będzie informował o zmianie ilości zamówionych posiłków z jednodniowym wyprzedzeniem, nie później niż do godziny 13.00. 26) Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie ewidencji wydawanych posiłków np. dokument WZ, w dwóch egzemplarzach dla każdej ze stron z podziałem na poszczególne filie, potwierdzone każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby. 27) Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół) lub inny dokument właściwego inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu. 28) Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki każdej składowej części potrawy z dostarczonej partii żywności w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia badań laboratoryjnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 29) Płatności za usługi będą rozliczane w okresach miesięcznych za faktyczną ilość wydanych posiłków. Faktura VAT zostanie wystawiona na podstawie przedstawionych po zakończeniu każdego miesiąca, tj. w pierwszym dniu roboczym po upływie danego miesiąca wykazów dostarczonych posiłków. Wykazy wskazane powyżej są przedstawiane odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej jw. 30) W kosztach usługi należy ująć imprezy okolicznościowe, o których mowa w pkt. 12 i 13 niniejszego rozdziału, organizowane przez każdą komórkę organizacyjną wymienioną w pkt. 2. 31) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm dziennych pokarmowych i ilości wagowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553232106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ddpsdg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną