Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku ZSO w Grębowie

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8513764, 8112715 , fax. 158 112 805
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Rynek 1
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8513764, 8112715, fax. 158 112 805
    REGON: 83040917500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku ZSO w Grębowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynku ZSO w Grębowie”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących dokumentach: 1) dokumentach o charakterze bezwzględnie obowiązującym, tj.: a) projekcie budowlanym – część 1 w zakresie: - zagospodarowanie działki, - architektura i konstrukcja, - branża elektryczna, - branża sanitarna, b) projekcie budowlanym – część 2 w zakresie: - zagospodarowanie działki, - nadbudowa dachu, - instalacja gazu, - wentylacja mechaniczna, które stanowią załącznik nr 1 do pozwolenia na budowę nr AB.III.6740.74.2015 z dnia 10.11.2015 r., c) projekcie wykonawczym – część 1 w zakresie: - zagospodarowanie terenu, - architektura i konstrukcja, d) projekcie wykonawczym – część 2A w zakresie, - modernizacja kotłowni gazowej oraz instalacja c.w.u., e) projekcie wykonawczym – część 2B w zakresie: - wentylacja mechaniczna oraz c.o., f) projekcie wykonawczym – część 3 w zakresie: - branża elektryczna, g) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie: - branża budowlana, - branża elektryczna, - branża sanitarna; 2) dokumentach o charakterze pomocniczym i informacyjnym, tj.: a) przedmiarze robót branży budowlanej, b) przedmiarze robót branży elektrycznej, c) przedmiarze robót branży sanitarnej, – które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje swym zakresem wykonania instalacji wentylacji mechanicznej dla hal sportowych. Oznacza to, że zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z zawartej umowy nie będzie obejmował wykonania robót w tym zakresie. Wykonawca obliczając cenę ofertową nie powinien uwzględniać wartości tych prac w ofercie. 3. Zamawiający informuje, iż dokumenty wskazane w § 3 ust. 3 pkt 2 SIWZ są jedynie dokumentami o charakterze pomocniczym i informacyjnym, z których Wykonawca nie ma obowiązku korzystać. 4. Zamawiający informuje, iż jakiekolwiek wskazanie w treści dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę należy odczytywać jako „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ofercie równoważnych zamienników w odniesieniu do urządzeń, materiałów i technologii wskazanych w dokumentacji, jeżeli oferowane elementy posiadają istotne parametry (cechy) jakościowo-użytkowe nie gorsze (tzn. takie same lub wyższe) od elementów wskazanych jako wzorcowe. Podane w dokumentacji technicznej parametry stanowią warunki brzegowe, których spełnienie jest niezbędne dla pozytywnej oceny równoważności. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający informuje, iż z uwagi na fakt, że prace będą prowadzone w obiekcie czynnym (szkoła) Wykonawca powinien dostosować organizację swoich robót tak, aby uwzględniała ona specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach