Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie.

Gmina Brójce ogłasza przetarg

  • Adres: 95-006 Brójce, Brójce 39
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 295 01 11
  • Data zamieszczenia: 2022-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brójce
    Brójce 39
    95-006 Brójce, woj. łódzkie
    tel. 42 295 01 11
    REGON: 472057750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy oraz zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Brójcach wraz z pełnym zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy urzędzie” na działkach nr ew. 48/4, 48/2, 46/2 i 46/1, obr. 01 Brójce, Gmina Brójce.2. Zakres inwestycji obejmuje:1) roboty rozbiórkowe i demontażowe:- stare okna i drzwi zewnętrzne;- parapety zewnętrzne, obróbki blacharskie i rury spustowe;- instalacja odgromowa oraz oprawy oświetleniowe zewnętrzne;- elementy, które mogą być zakryte podczas prac termomodernizacyjnych oraz demontaż masztów i instalacji przebiegających na dachu i elewacji;- rozbiórka zniszczonych części istniejących kominów murowanych ponad dachem budynku;- demontaż sufitów podwieszanych w miejscach prowadzenia instalacji.2) roboty budowlane wchodzące w skład prac termomodernizacyjnych:- wymurowanie – podniesienie wysokości attyk oraz docieplenie stropodachu styropianem gr. 24 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy;- wykonanie bruzd dla przewodów biegnących na elewacji;- uzupełnienie bruzd i ubytków na elewacji;- wykonanie nowego jednolitego tynku na elewacji;- montaż nowego wyłazu dachowego;- montaż nowych obróbek blacharskich oraz rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej i powlekanej;- montaż nowych okien z nawietrzakami okiennymi i drzwi zewnętrznych;- montaż nowych parapetów zewnętrznych i opraw oświetleniowych;- montaż wszelkich instalacji i urządzeń zlokalizowanych na dachu oraz na elewacjach;- uzupełnienie tynków i malowanie ościeży w pomieszczeniach po wymianie okien i drzwi;- montaż zdjętych na czas budowy lamp, kamer, tablic informacyjnych i innych elementów.3) roboty budowlane wchodzące w zakres prac instalacji wentylacyjnych i klimatyzacyjnych:- wykonanie wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach biurowych wraz z wyprowadzeniem kominów nad dach budynku;- modernizacja instalacji wyciągowej z toalet;- wykonanie otworów w stropach – przejść instalacyjnych wraz z wzmocnieniem konstrukcji;- wyprowadzenie ocieplonych kanałów wentylacyjnych ponad dach;- wymurowanie – podniesienie wysokości oraz przebudowa istniejących kominów murowanych ponad dachem budynku;- docieplenie istniejących i projektowanych kominów ponad dachem styropianem gr. 5 cm;- montaż hybrydowych nasad kominowych;- udrożnienie istniejących przewodów kominowych;- montaż rurociągów instalacji klimatyzacyjnej;- montaż klimatyzatorów wewnętrznych oraz jednostek zewnętrznych;- montaż rurociągów instalacji skroplinowej;- zabudowy przewodów płytami g-k oraz płytami cementowo-włóknowymi;- montaż uprzednio zdemontowanych sufitów podwieszanych.4) roboty budowlane wchodzące w zakres instalacji elektrycznych:- wykonanie nowej instalacji odgromowej oraz uziemienia;- modernizacja przyłącza i układu pomiarowego;- przebudowa rozdzielnicy głównej nN – 0,4kV;- wykonanie rozdzielnic piętrowych;- wewnętrzne linie zasilające (wlz);- wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego wewnętrznego;- wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego wraz z programatorem pracy lamp;- wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego;- wykonanie instalacji zasilania odbiorników administracyjnych, gniazd wtykowych1-fazowych, 3-fazowych i innych odbiorników technologicznych;- wykonanie okablowania dla sprzętu komputerowego;- wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, połączeń wyrównawczych i uziemiających;- budowa instalacji fotowoltaicznej;- ułożenie zasilających kabli oświetleniowych do latarni zewnętrznych;- ułożenie kabli zasilających łączących agregat prądotwórczy z rozdzielnicą główną w budynku; - usytuowanie na działce nr 48/4 agregatu prądotwórczego (zapewnienie prądu w czasie awaryjnych zaników prądu z przyłącza);- montaż sterowania klimatyzacją;- montaż sterowania nawodnieniem;- wykonanie prób i pomiarów instalacji wg dokumentacji technicznej.5) roboty budowlane związane z zagospodarowaniem przestrzeni publicznej przy Urzędzie Gminy i GOK w Brójcach:- roboty rozbiórkowe starych nawierzchni z kostki brukowej;- rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych;- wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej na ciągach komunikacyjnych i placach parkingowych;- wykonanie chodników z płyt betonowych oraz nawierzchni z kruszyw naturalnych;- montaż elementów małej architektury;- wykonanie systemu nawadniającego tereny zielone;- wyrównanie terenu;- przygotowanie podłoża pod trawniki oraz nasadzenia;- wykonanie trawników parkowych siewem oraz nasadzeń drzew i krzewów liściastych i iglastych;- separacja gruntu geowłókninami wraz z wypełnieniem rabat żwirem ogrodowym szarym;- montaż latarni parkowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacji warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna umieszczone na stronie https://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-151-8162
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem „wadium w postępowaniu ZP.271.1.14.2022” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji z zakresem zgodnym do niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł brutto każda;b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję:b1) Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadająca przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.b2) Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych posiadająca co najmniej5 – letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadająca przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.b3) Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadająca przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach