Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Pokrzywnicy z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii

Gmina Pokrzywnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06121 Pokrzywnica, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 918 721 , fax. 236 918 555
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokrzywnica
    Al. Jana Pawła II 1
    06121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie
    tel. 236 918 721, fax. 236 918 555
    REGON: 13037836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pokrzywnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynku Samorządowego Przedszkola w Pokrzywnicy z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres prac obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych oraz wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej: 1)Roboty budowlane: roboty termomodernizacyjne budynku Samorządowego Przedszkola w Pokrzywnicy Al. Jana Pawła II 10, a w szczególności ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia, ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, wymianę stolarki okiennej, modernizacja systemu grzewczego poprzez adaptację technologii kotłowni na biomasę (kocioł na pelet), modernizację oświetlenia wewnętrznego (oprawy LED) oraz budowę instalacji fotowoltaicznej. 2)Dokumentacja projektowa wykonawcza: Projekt budowlany przy uwzględnieniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Projekt wykonawczy z podziałem na branże, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Wykonawcę zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego projektem. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2.Wykonawca zobowiązany jest do: a)Zorganizowania zaplecza budowy b)Prowadzenia dokumentacji budowy c)Zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów d)Po zakończeniu budowy do uporządkowania terenu, demontażu obiektów tymczasowych e)Wykonania inwentaryzacji powykonawczej f)Pokrycia ewentualnych strat wynikłych przez prowadzenie robót stanowiących pogorszenie stanu nieruchomości lub jej składników g)Przeprowadzenia ewentualnych badań i sprawdzeń materiałów h)Zamówienie Wykonawca wykona z własnych materiałów. i)Zastosowania urządzeń do ogrzewania charakteryzujących się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią. Przyjęta przez Wykonawcę technologia powinna spełniać obowiązujące wymagania prawne, wynikające m.in. z Dyrektywy 2009/125/WE, Dyrektywy 2006/32/WE oraz Dyrektywy 2012/27/EU. Rozwiązania równoważne. 1.Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. 2. UWAGA! Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia powyższych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców, Wykonawca: 1.jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2.w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiającemu gwarancji zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik Nr 7). Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SIWZ). Wykonawca składając ofertę akceptuje oświadczenie gwarancyjne stanowiące załącznik do umowy w którym określono zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta. UWAGA: Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł ( dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu przetargu- załącznik nr 1, 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jesli dotyczy) - załącznik nr 9, 3) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa Pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach