Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg
- Adres: 06-406 Opinogóra Górna, Z. Krasińskiego 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
Z. Krasińskiego 4
06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
REGON: 130378344 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugopinogora.bip.org.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Opinogórze Górnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest termomodernizacja budynku ośrodka zdrowia w Opinogórze Górnej. Zakres robót obejmuje:1) roboty budowlane:a) termoizolacja ostatniej kondygnacji - z wełny mineralnej,b) termoizolacja lukarn,c) termoizolacja pomieszczeń nieużytkowych i skosów,d) rozbiórka balkonu od strony północnej oraz wschodniej,e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,f) wymiana pokrycia dachowego, g) naprawa oraz ocieplenie kominów.2) roboty sanitarne:a) demontaż istniejącej instalacji co., w tym demontaż istniejących grzejników żeliwnych, demontaż istniejącego pieca na paliwo stałe wraz z armaturą, demontaż rur stalowych (poziomy/piony),b) roboty montażowe: montaż nowych rur ze stali węglowej ocynkowanej, montaż grzejników stalowych, montaż zaworów i głowic, montaż kotła gazowego,c) próba szczelności i płukanie instalacji;3) roboty elektryczne: budowa instalacji odgromowej.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz: Załącznik Nr 7a, 7b, 7c Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanychZałącznik Nr 8a, 8b, 8c Projekty budowlaneZałącznik Nr 9a, 9b, 9c Przedmiary robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w OpinogórzeNr 25 8229 1015 0000 0345 2000 00704. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowejWarunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:- przynajmniej 1 robotę polegającą na wymianie lub wykonaniu dachu o powierzchni min. 300 m2 lub 2 roboty polegające na wymianie lub wykonaniu dachu o powierzchni min. 150 m2 dla każdej z robót.Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia przez kilka podmiotów.W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.- przynajmniej 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 150 000,00 zł brutto lub 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 75 000,00 zł brutto dla każdej z nich.Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia przez kilka podmiotów.W sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-05
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi gminnej w miejscowościach Albinów i Guty na odc. o dł. 990m, gmina Kosów Lacki
Dodano: 2024-07-25 - remont elewacji w budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-25 - Remont ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Ossowskiego do ul. Środkowej.
Dodano: 2024-07-24 - MODERNIZACJA PODŁÓG W POMIESZCZENIACH KOPSN II
Dodano: 2024-07-24 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: „Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie”
Dodano: 2024-07-24 - Budowa budynku urzędu gminy wraz z budową infrastruktury towarzyszącej w miejscowości Gostynin przy ul. Bierzewickiej na działce nr ewid. 1302/2 obręb 140401_1.0001 Gostynin.
Dodano: 2024-07-23 - Zmiana sposobu ogrzewania, wykonanie izolacji piwnic oraz robót towarzyszących w budynku mieszkalnym w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 248. Zadanie inwestycyjne OS W08 Szczecin
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja II piętra i trzech klatek schodowych z uwzględnieniem instalacji ppoż. w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 58 przy ul. Mieszka I 7".
Dodano: 2024-07-22 - Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pawilonu na potrzeby centrum leczenia niepłodności w WIZK w Warszawie (ZP-80/2024)
Dodano: 2024-07-19