Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice - etap III - dla obiektu Termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Ligonia 43 w Katowicach.

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w mieście Katowice - etap III - dla obiektu Termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Ligonia 43 w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Termomodernizacja Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Ligonia 43 w Katowicach Kubatura 5 310 m3 Zakres robót: 1.roboty ziemne 2.izolacja ścian poniżej poziomu terenu 3.ocieplenie ścian powyżej powierzchni terenu, 4.ocieplenie stropu i dachu 5.wymiana stolarki 6.wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych 7.wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 8.modernizacja węzła ciepła 9.montaż instalacji kolektorów słonecznych 10.instalacja elektryczna węzła 11.wymiana instalacji odgromowej 12.wykonanie instalacji monitoringu zużycia mediów 2) Warunki prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Realizacji robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, z zasadami sztuki budowlanej, zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami zawartymi w SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie; 2. Urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych; 3. Zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt: - dostawy energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, ciepła i innych niezbędnych do prawidłowego prowadzenia robót mediów na własny użytek w okresie wykonywania robót, a także usunięcia i utylizacji odpadów powstałych w trakcie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, - dla czasowo przebywających na terenie wykonywania robót związanym z realizacją przedmiotu zamówienia przedstawicieli Zamawiającego oraz organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia – odzież ochronną zgodnie z wymaganiami BHP (minimum 3 kompletów ), - zabezpieczenia terenu na którym są wykonywane roboty budowlane w sposób umożliwiający bezpieczny dostęp do obiektu pracownikom i użytkownikom oraz jego funkcjonowanie zgodnie z przeznaczeniem -utrzymywania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód oraz usuwania na bieżąco odpadów i śmieci, - tymczasowego składowania odpadów i śmieci powstałych w wyniku prowadzonych robót w miejscu, które Wykonawca uzgodni z Użytkownikiem obiektu lub przedstawicielem Zamawiającego, - zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy; 4. Wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia Robót, łącznie z wykonaniem niezbędnych dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu); 5. Zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie koniecznym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 6. Utylizacji na własny koszt wszelkich odpadów nie podlegających odzyskowi zgodnie z ustawą z 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 672 z późn. zm.) powstałych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych wymogów (karty odpadów); 7. Naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu lub zaplecza budowy; 8. Zapewnienia bezpiecznych dojść i dojazdów do obiektu oraz do wszystkich budynków i posesji sąsiadujących z budową; 9. Zabezpieczenia przed uszkodzeniami istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z projektem i obowiązującymi normami; 10. Przeprowadzenia wszelkich badań wymaganych przepisami lub poleconych przez Inżyniera Kontraktu; 11. Ponoszenia w okresie realizacji inwestycji do dnia odbioru końcowego robót kosztów zużycia mediów wraz z innymi kosztami eksploatacyjnymi związanymi z realizowanym przedmiotem zamówienia; 12. Po zakończeniu robót doprowadzenia terenu do właściwego stanu (pierwotnego lub zgodnego z projektem); 13. Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach papierowych oraz w trzech egzemplarzach w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza, w myśl przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), musi obejmować dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty, w szczególności: - projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez Kierownika Budowy, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy), - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego, jeżeli jest wymagana - dziennik budowy, - instrukcje techniczne i obsługi zabudowanych urządzeń, - atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii – poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika budowy); 14. Wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych wprost w Umowie, w celu dokonania odbioru końcowego robót w szczególności: dostarczenie wszystkich dokumentów, ukończenie wszystkich robót i dokonanie ich prób włącznie z usunięciem wszelkich wad, przeprowadzenie rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem niezbędnego oprogramowania oraz z przeszkoleniem personelu przyszłego użytkownika; 15. Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz w przeglądach pogwarancyjnych. Dodatkowe uwagi: - Wykonawca ma obowiązek rozeznania rynku i przedstawienia Zamawiającemu/Inżynierowi Kontraktu najkorzystniejszej oferty na wywóz materiałów z robót rozbiórkowych i demontaży, które powstaną wskutek realizacji przedmiotowego zadania. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu pisemne potwierdzenia odbioru odpadów, wystawione przez składowisko złomu, w terminie do 7 dni od ich oddania. Na podstawie przekazanych potwierdzeń odbioru UM Katowice wystawi faktury punktowi skupu złomu za sprzedaż odpadów, po czym środki finansowe z tego tytułu będą przekazane na wskazane w nich konto; - Po ścięciu przez Wykonawcę drzew, grube pnie użytkowe po określeniu stanu zdrowotnego zostaną pocięte przez Wykonawcę i przewiezione na koszt Wykonawcy do bazy MZUIM (Katowice, ul. Milowicka) za pokwitowaniem. Karpina i gałęzie oraz pnie nie nadające się do ponownego użycia Wykonawca wywiezie na własny koszt na wysypisko do zutylizowania. - Zamówienie realizowane będzie zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno – budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3) Szcegółowy zakres prac określa: a) projekt budowlano-wykonawczy b) przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ) c) projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do SIWZ). 4) Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób- art. 29ust.3a ustawy - zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby zatrudnione zgodnie z opisem w pkt 11. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium przetargowe w wysokości 25 000,-zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ​I. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 4.Dowód wniesienia wadium; 5. Kosztorys ofertowy; 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; II. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach