Przetargi.pl
Kompleksowa rewaloryzacja zabytkowego parku w miejscowości Bronowice (gmina Puławy) - budowa boisk sportowych, drogi dojazdowej do budynku szkoły oraz wyposażenie placu zabaw

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8874121 , fax. 081 8874122
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4 4
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8874121, fax. 081 8874122
    REGON: 00054912800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulawy.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa rewaloryzacja zabytkowego parku w miejscowości Bronowice (gmina Puławy) - budowa boisk sportowych, drogi dojazdowej do budynku szkoły oraz wyposażenie placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa rewaloryzacja zabytkowego parku w miejscowości Bronowice (gmina Puławy) - budowa boisk sportowych, drogi dojazdowej do budynku szkoły oraz wyposażenie placu zabaw o wartości szacunkowej poniżej 5 150 000 EURO. Park wpisany jest do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/726 (w granicach działki nr ewid. 521/1) - ochroną objęta jest zieleń parkowa Zakres przedmiotu zamówienia m. in. obejmuje: 1) Boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach 22x 44 m, obramowane obrzeżem betonowym 8x30cm, zawierające następujące pola do gry: - boisko do piłki ręcznej o wymiarach 40x20m wraz z wyposażeniem - boisko do siatkówki o wymiarach 9x18m wraz z wyposażeniem - pole gry do tenisa o wymiarach 23,77x10,97m wraz z wyposażeniem 2) Boisko do koszykówki o wymiarach 14x26m o nawierzchni poliuretanowej wykonanej na istniejącym boisku do koszykówki wraz z wyposażeniem 3) Wyposażenie placu zabaw dla dzieci 4) Wykonanie z kostki brukowej drogi dojazdowej do budynku szkoły oraz dojścia do boisk. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazane w pkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego, na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenia Wykonawcy (w oryginale) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (formularz oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wszystkie w/w dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - należy załączyć ważne zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), jak również dokument o posiadaniu przez kierownika budowy odpowiednich uprawnień do kierowania robotami budowlanymi (wymagana specjalność: drogowa). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) w/w warunek mogą oni spełnić łącznie Wszystkie w/w dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulawy.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach