Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30969 Kraków, Al. Jana Pawła II
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 428 700 , fax. 126 428 700
- Data zamieszczenia: 2017-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Al. Jana Pawła II 39
30969 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 428 700, fax. 126 428 700
REGON: 12668100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa renowacja unikatowego prototypowego polskiego samolot fotogrametrycznego MD - 12F - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowa renowacja unikatowego prototypowego polskiego samolotu fotogrametrycznego MD-12 F odbywać se będzie na terenie zamawiającego tj. Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie w miejscu obecnej lokalizacji statku powietrznego.Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy namiotu (otwartego, pokrywającego całość konstrukcji MD-12F), natomiast Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiedniego sprzętu specjalistycznego, pozwalającego na wykonanie prac przy konstrukcji samolotu. Generalnie prace można podzielić na następujące grupy: demontaż części płatowca; usunięcie powłok lakierniczych z kadłuba i stateczników;prace nad jednostkami napędowymi i powierzchniami sterowymi;lakierowanie płatowca;renowacja wnętrza kabiny pilotów i nawigatora i montaż części płatowca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50200000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3500,00 zł 15.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) Poręczeniach bankowych c) Poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych; d) Gwarancjach bankowych; e) Gwarancjach ubezpieczeniowych f) Poręczeniach udzielanych przez podmioty o , których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.) 15.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 15.4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 15.5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba , że co innego wynika z przepisów prawa. 15.6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) SIWZ rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 15.7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 15.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 u st. 1-4 p.z.p. 15.9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną