Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja zadania pn.: „Program kreacji i promocji budowy Marki Wielkopolski” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.4: Internacjonalizacja gospodarki regionalnej, Poddziałanie 1.4.2: Promocja gospodarcza regionu, Projekt pozakonkursowy „Gospodarna Wielkopolska”

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80 , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2017-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja zadania pn.: „Program kreacji i promocji budowy Marki Wielkopolski” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 1.4: Internacjonalizacja gospodarki regionalnej, Poddziałanie 1.4.2: Promocja gospodarcza regionu, Projekt pozakonkursowy „Gospodarna Wielkopolska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wykreowania silnej i rozpoznawalnej Marki gospodarczej regionu, która bazuje na tożsamości województwa oraz stworzenie narzędzi pozwalających na świadome zarządzanie wizerunkiem Marki poprzez działania promocyjne. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących zadań: 1) stworzenie systemu identyfikacji wizualnej Marki (PU I) 2) opracowanie systemu certyfikacji Marki (PU II) 3) przygotowanie kampanii promocyjnej (PU III) 4) przygotowanie projektów stoisk wystawienniczych (PU IV). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3. jeden autorski (wstępny) projekt logotypu Marki (zgodny z wymaganiami opisanymi w zał. nr 4 do SIWZ oraz w Rozdz. nr III niniejszej SIWZ), podlega ocenie; służy on do zaprezentowania treści oferty (stanowi treść oferty) i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy. 4. jeden autorski (wstępny) projekt stoiska wystawienniczego (zgodny z wymaganiami opisanymi w zał. nr 4 do SIWZ oraz w Rozdz. nr III niniejszej SIWZ), podlega ocenie; służy on do zaprezentowania treści oferty (stanowi treść oferty) i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach