Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja zadań inwestycyjnych dla Gminy Kłaj w ramach projektu pn. Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj- etap 2 realizowanego przez Gminę Kłaj w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013

Gmina Kłaj ogłasza przetarg

  • Adres: 32-015 Kłaj, 655
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2841100 w. 36 , fax. 012 2841133
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłaj
    655 655
    32-015 Kłaj, woj. małopolskie
    tel. 012 2841100 w. 36, fax. 012 2841133
    REGON: 00054034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja zadań inwestycyjnych dla Gminy Kłaj w ramach projektu pn. Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj- etap 2 realizowanego przez Gminę Kłaj w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadań dla projektu pn. Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj- etap 2 która obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego dla Beneficjentów Ostatecznych (zwanych dalej BO) oraz Jednostek Podległych (zwanych dalej JP), wykonanie szkoleń dla BO, podłączenie BO oraz JP do sieci Internet oraz pełnienie funkcji Operatora Wykonawczego w ramach realizowanego przez Gminę Kłaj projektu w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1)Dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu komputerowego do uczestników projektu, w tym: a.45 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w gospodarstwach domowych beneficjentów ostatecznych (BO), objętych projektem, b.35 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w jednostkach podległych Zamawiającemu (JP), objętych projektem, c.6 drukarek w jednostkach podległych Zamawiającemu (JP), objętych projektem. 2)Wykonania niezbędnych instalacji teletechnicznych oraz sprzętu sieciowego w obiektach 6 jednostek podległych Zamawiającemu (JP) 3)Dostawy, instalacji i uruchomienia niezbędnych urządzeń odbiorczych szerokopasmowego Internetu dla 11 jednostek podległych . 4)Dostawy, montażu i uruchomienia urządzeń odbiorczych szerokopasmowego Internetu u 45 beneficjentów ostatecznych projektu. 5)Organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla 90 beneficjentów ostatecznych (BO) objętych projektem. 6)Pełnienia funkcji Operatora Wykonawczego w okresie realizacji projektu, w szczególności poprzez: a.zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu dla 45 komputerów w gospodarstwach domowych (BO) objętych projektem, b.zapewnienie dostępu do szerokopasmowego Internetu i jego dystrybucję do 35 komputerów w 11 jednostkach podległych (JP) objętych projektem, c.serwis i utrzymanie sprzętu komputerowego i łączy internetowych (BO) i (JP), 7)Oznakowania części składowych zamówienia (w szczególności: monitory, komputery, drukarki) wymaganym logo Programu, zgodnie z wytycznymi Władzy Wdrażającej zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu nadrukiem lub naklejką samoprzylepną (Zasady Promocji Programu można pobrać na stronie internetowej: www.poig.gov.pl). 8)Sporządzenia dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 10 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank 38 8619 0006 0050 0500 0097 0009 z dopiskiem wadium na: In.271.14.2014 Kompleksowa realizacja zadań inwestycyjnych dla Gminy Kłaj w ramach projektu pn. Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj- etap 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę jego wpływu na rachunek Zamawiającego. Wadium, które wpłynie na konto Zamawiającego po terminie określonym w punkcie 10.3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty. Zwrot wadium dla Wykonawcy: Zgodnie z przepisami PZP. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w następujących okolicznościach: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klaj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach