Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja VII edycji Elbląskiego Święta Chleba

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja VII edycji Elbląskiego Święta Chleba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa realizacja VII edycji Elbląskiego Święta Chleba Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Przedmioty dodatkowe: Nazewnictwo wg CPV: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Nazewnictwo wg CPV: Usługi reklamowe Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy pod nazwą Elbląskie Święto Chleba - edycja VII na Starym Mieście w Elblągu w ramach wspierania wytwarzania i promocji produktów regionalnych - jarmark i występy na scenie. 2. Zakres zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację imprezy pod nazwą Elbląskie Święto Chleba - edycja VII na Starym Mieście w Elblągu, na którą składać się będą następujące zadania: - organizacja części kulturalno-artystycznej oraz logistyka - organizacja części wystawienniczo-handlowej - część organizacyjna imprezy - spotkanie informacyjne dla przedsiębiorców branży piekarniczej - działania promocyjne 3. Informacje ogólne: a) Miejsce realizacji - Stare Miasto w Elblągu, ul. Stary Rynek, zgodnie z mapą stanowiącą ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. b) Czas trwania imprezy: od 31 sierpnia 2012 r. do 02 września 2012 r. włącznie. c) Całodobowa ochrona imprezy, przez cały okres jej trwania i podczas montażu i demontażu części jarmarcznej i sceny w dniach 30.08 - 03.09.2012 r. d) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę energii elektrycznej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa, dostarczanej do wszystkich pawilonów handlowych. Koszt energii elektrycznej i podłączeń musi pokryć Wykonawca. e) Oprawa muzyczna - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił sprzęt grający z nagłośnieniem wraz z obsługą, w trakcie trwania imprez na scenie jarmarcznej: koncerty, pokazy kulinarne, degustacje, itp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania wszelkich praw do odtwarzania utworów, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz. U. 2006 r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). f) Wszelkie prace przygotowawcze, montażowe, konserwatorskie, porządkowe w obrębie odbywania się jarmarku muszą zostać wykonane najpóźniej do 31.08.2012 r. do godziny 8:00. g) Ekspozycja w bezpośrednim sąsiedztwie jarmarku baneru Elbląskiego Święta Chleba w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4. Specyfikacja techniczna zamówienia: 4.1. Ochrona - Zamawiający wymaga, aby: a) Wykonawca uzyskał wszelkie niezbędne zezwolenia na zorganizowanie i przeprowadzenie imprezy plenerowej: jarmark i koncerty (dotyczy koncertu zgodnie z ustawą z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych Dz. U. 2009 r., Nr 62, poz. 504 z późn. zm.), w tym opracowanie regulaminu imprezy oraz regulaminu terenu, określenie zasad postępowania w przypadku powstania pożaru lub innego miejscowego zagrożenia w miejscu przeprowadzenia imprezy, instrukcji określającej zadania służby porządkowej i służby informacyjnej, warunków łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy, b) Wykonawca zapewnił barierki ochronne przed sceną, c) Wykonawca zapewnił dozór ochrony podczas montażu i demontażu jarmarku, d) ochrona była zapewniona co najmniej na godzinę przed rozpoczęciem imprezy i godzinę po zakończeniu imprezy (rozpoczęcie imprezy godzina 10:00, zakończenie godzina 21.00 w dniach 31.08.- 02.09.2012 r., a w szczególności podczas montażu i demontażu infrastruktury scenicznej i jarmarku oraz godzin nocnych pomiędzy dniami, tj. od godziny 12:00 dnia 30.08.2012 r. do godziny 12:00 dnia 3.09.2012 r. przez firmę posiadającą aktualną na czas realizacji imprezy koncesję na ochronę osób i mienia. 4.2. Wynajem sceny z oświetleniem, nagłośnieniem i podestów jarmarcznych z zadaszeniem wraz z programem artystycznym - usługa obejmuje: a) koncert zespołu Golec uOrkiestra w dniu 1.09.2012 r. b) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zastępczego zespołu w sytuacji odmowy wykonania koncertu przez Golec Orkiestra, z przyczyn zależnych lub niezależnych od zespołu Golec Orkiestra, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego, c) dostarczenie i odbiór, zgodnie z riderem technicznym stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ występującego zespołu: sceny z atestem, systemu dźwiękowego, oświetleniowego oraz uzupełniającej do posiadanej przez Zamawiającego aparatury nagłośnieniowej na miejsce imprezy oraz obsługa techniczna sprzętu podczas imprezy, d) montaż dekoracji sceny (w tym banerów reklamowych), e) uwagi dotyczące wykonania usługi: gotowość sceny wraz z nagłośnieniem i oświetleniem, na min. 3 godziny przed rozpoczęciem imprezy. 4.3. Sanitariaty, kontenery na odpady, ekipa sprzątająca i utylizacja śmieci - w skład usługi wchodzi: a) Wynajem ok. 15 toalet przenośnych (w tym przynajmniej 1 toalety dla osób niepełnosprawnych i 2 toalety dla VIP), b) dostarczenie sprawnych i czystych toalet na teren imprezy oraz ich ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (toalety powinny zostać dostarczone w dniu imprezy oraz być gotowe do użycia na min. 4 godz. przed imprezą), c) wyposażenie toalet w papier toaletowy oraz ręczniki papierowe, d) opróżnienie kabin do godz. 8.00 dnia następującego po zakończonej imprezie, e) zabezpieczenie odpowiedniej liczby pojemników na odpady, tj. 15 sztuk o pojemności 1100 litrów i 20 sztuk 240 litrów, f) sprzątnie terenu imprezy w trakcie trwania i po zakończeniu, g) na bieżąco opróżnianie kontenerów i kubłów z nieczystości. 4.4. Zapewnienie infrastruktury Jarmarku: a) Godziny pracy jarmarku: w każdy dzień od godziny 10.00 do godziny 21.00, b) Pawilony handlowe, drewniane, w ilości 10 szt., o wymiarach ok. 2,5m/3m/wys.2,5 m, z wyposażeniem: lada - zadaszenie (daszek spadzisty dwustronny), instalacja elektryczna. Pawilony zostaną ustawione według wskazań Zamawiającego - Pawilon handlowy - stragan - dwustanowiskowy w ilości 10 sztuk - materiał lite drewno drzew iglastych, folia dachowa, mata trzcinowa, elementy metalowe (łączniki, okucia), - szkielet: kantówka, - dach: krokwie, folia dachowa, mata trzcinowa, - ściany: deska nieobrzynana, - dwie furtki i dwie otwierane ścianki z tyłu z zamkami (zasuwki), - blaty z trzech stron stoiska, - dwa niezależne przedziały do handlu (wym. przedziału 150x250cm), istnieje możliwość demontażu ścianki działowej, - konstrukcja i połączenia zapewniające dużą stabilność i odporność na niesprzyjające warunki atmosferyczne, - wymiary minimalne: długość 300 cm, szerokość 250 cm, wysokość 250 cm. c) Zapewnienie stoisk zgodnie z regulaminem Jarmarku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. d) Zamawiający dopuszcza wjazd na teren rynku wyłącznie pojazdów zaopatrzenia, na czas załadunku i rozładunku towarów. Pojazdy Wykonawcy mogą wjechać na teren Jarmarku wyłącznie na czas prac technicznych związanych z pracami montażowymi i demontażowymi oraz konserwatorskimi Jarmarku. 4.5. Zapewnienie stołów wystawienniczych a) ilość: 10 sztuk, b) materiał: lite drewno drzew iglastych, elementy metalowe (łączniki, okucia), c) konstrukcja i połączenia zapewniające dużą stabilność i odporność na niesprzyjające warunki atmosferyczne, d) wymiary minimalne: wysokość stołu 80 cm, szerokość: 80 cm, długość 160 cm. 4.6. Zapewnienie spotkania informacyjnego dla pracowników branży piekarniczej a) organizacja podczas imprezy dwóch spotkań informacyjnych dla przedsiębiorców branży piekarniczej o tematyce nawiązującej do wytwarzania i promocji produktów regionalnych, b) zaangażowanie 4 prelegentów prowadzących spotkania, c) zapewnienie cateringu wraz z degustacją lokalnych wypieków dla uczestników spotkań informacyjnych, d) zakup materiałów dydaktycznych dla uczestników spotkania. 4.7. Zapewnienie ubezpieczenia - ubezpieczenie Jarmarku po stronie Wykonawcy (zakup polisy od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy). 4.8. Zapewnienie bazy noclegowej wraz z cateringiem dla obsługi technicznej, artystów i gości z miast partnerskich w ilości 100. Minimalny standard hotelu - 3 gwiazdki. 4.9. Zabezpieczenie medyczne - zapewnienie zespołu ratowniczego podczas trwania imprezy w dniu 1.09.2012 r. w godz. 18:00 - 22:00 podczas trwania koncertu na scenie głównej. 5. Poszczególne elementy kampanii promocyjnej. 5.1. Produkcja i emisja spotu telewizyjnego w lokalnej i regionalnej TV Dane techniczne: długość spotu: 20 (dwadzieścia) sekund, liczba emisji: 25 (dwadzieścia pięć) emisji, okres emisji: od 15.08.2012 r. do 2.09.2012 r. (w tygodniu w godzinach 18.00-24.00, w weekendy 10.00-18.00), obszar emisji: Powiat Olsztyński, miasto Olsztyn oraz minimum częściowo Powiaty: ostródzki, lidzbarski, bartoszycki, mrągowski, szczycieński, nidzicki, kętrzyński, elbląski. 5.2. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie lokalnej, dział ogłoszenia, czterech artykułów prasowych. Dane techniczne: rozmiar: 9 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor emisja: w poniedziałki i czwartki 5.3. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie w gazecie regionalnej, dział ogłoszenia, dwóch artykułów prasowych Dane techniczne: rozmiar: 9 modułów elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor emisja: w poniedziałki 5.4. Przygotowanie projektu, wykonanie i zamieszczenie na jednym nośniku billboardu przy drodze krajowej nr 7 na terenie Województwa Warmińsko-Mazurskiego w terminie od 15 sierpnia do 3 września 2012 roku Dane techniczne: rozmiar: 12 m szerokości x 4 m wysokości, materiał: winyl pełny 450-650 gram/m? elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, kolor: full kolor Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykupił miejsce na nośniku 5.5. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby zamawiającego materiałów promocyjnych do 28 sierpnia 2012 roku: Dane techniczne: - 80 sztuk toreb bawełnianych - nadruk jednostronny jeden kolor, - 80 sztuk teczek formatu A4, grubość 5mm, dwa skrzydełka przytrzymujące dokumenty, 250 g/m?, sztywny karton dwustronnie bielony, foliowany UV, - 80 sztuk notatnika, formatu A4, 50 kartek w kratkę; papier offsetowy 90g/m kwadratowy z podkładką z białego kartonu 0,3 mm, fuli kolor, kartki zadrukowane jednostronnie, - 80 sztuk długopisu: metalowy, naciskowy mechanizm (ze sprężyną) odkrywania wkładu, kolor nawiązujący do kolorystyki reszty materiałów promocyjnych, grawerowany dwustronnie w jednym kolorze, - 80 sztuk pamięć USB w obudowie drewnianej, na smyczy, pojemność 2 GB, grawer logotypu, kolor brązowy, wraz z opakowaniem, - 80 sztuk kalendarza kieszonkowego na 2013 rok, listkowego o gramaturze 350 g/m?, full kolor. 5.6. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby zamawiającego gadżetów promocyjnych do 28 sierpnia 2012 roku: Dane techniczne: - 100 sztuk parasoli automatycznych z drewnianą rączką w jednym kolorze, - 100 sztuk chorągiewek papierowych , format A5, full kolor, - 100 sztuk koszulek 155g/m2, 85% bawełny, 15% wiskozy, podwójny szew wokół szyi, przy rękawach i u dołu koszulki, bez szwów bocznych, taśma wzmacniająca na karku, koszulki oddzielnie pakowane w woreczki foliowe, nadruk w jednym kolorze, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym, kolor koszulek: do uzgodnienia z Zamawiającym, - 100 sztuk toreb lnianych 380 mm x 400 mm, rączki 2 x 40 cm (licząc od brzegów torby) gramatura 280 gram/m2, nadruk w jednym kolorze, który zostanie uzgodniony z Zamawiającym, kolor torby: do uzgodnienia z Zamawiającym, - 100 sztuk czapek. 5.7. Przygotowanie i emisja banera reklamowego (billboard lub box śródtekstowy lub skycraper) w lokalnym serwisie internetowym Zamieszczenie materiału reklamowego typu baner reklamowy w lokalnym serwisie internetowym. Liczba odsłon 400.000 (czterysta tysięcy odsłon), baner musi być ruchomy. 5.8. Przygotowanie projektu, wykonanie i dostarczenie do siedziby dwóch bannerów. Dane techniczne: - frontlit - oczkowany - wydruk full kolor - montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - format: 6 m x 2 m 5.9. Przygotowanie projektu graficznego i wykonanie ulotek do 20 sierpnia 2012 roku. Dane techniczne: wymiary: format A5, papier: 170 gram/m2, elementy: w kilku miejscach loga, informacje dotyczące projektu, nakład: 1000 sztuk, lakier: dyspersyjny., 5.10. Przygotowanie i wydanie publikacji wraz z płytą DVD w formie prezentacji multimedialnej na temat Elbląskiego Święta Chleba - edycja VI i VII do 17 września 2012 roku. Dane techniczne publikacji: wymiary: format A5, strony: osiem stron (dwa arkusze A4 łamane do A5) papier: 300 gram/m? okładka, 170 gram/m? strony wewnętrzne lakier: dyspersyjny nakład: 1000 sztuk, Dane techniczne płyty DVD: Opakowanie: koperta karton laminowany Płyta z nadrukiem z nagranymi danymi (prezentacja multimedialna) Nakład: 1000 sztuk, Dane techniczne prezentacji Forma: prezentacja zdjęć wraz z komentarzami w formie pokazu slajdów i zewnętrznymi linkami. Płyty DVD wraz z opakowaniem muszą być przymocowane do folderu. 5.11. Realizacja dokumentacji fotograficznej VII edycji Elbląskiego Święta Chleba. Zdjęcia muszą dokumentować jarmark świąteczny, występy artystów i zespołów oraz konkursy dla uczestników święta i elblążan. Zdjęcia muszą być realizowane każdego dnia. 6. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysięce złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95116022020000000061913418 w Banku Millennium S.A. O / Elbląg Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach