Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
- Data zamieszczenia: 2016-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
ul. Krochmalna 13j 13j
20-401 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
REGON: 06077887900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa realizacja usługi wdrożenia systemu monitorowania pojazdów utrzymania zimowego, opartego na technologii GPS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: 1. Etap I - dostawa oraz instalacja 12 aplikacji typu klient, 12 kompletów (login i hasło) umożliwiających dostęp do systemu poprzez aplikację WWW oraz sprzętu wykorzystywanego bezpośrednio do koordynowania oraz nadzorowania akcji zimowego utrzymania na terenie miasta Lublin przy użyciu dostarczonych aplikacji, szkolenie w zakresie obsługi aplikacji typu klient oraz poprzez aplikację WWW dostarczonego oprogramowania. 2. Etap II - montaż urządzeń GPS oraz czujników pługowania i posypu na 60 pojazdach w firmach świadczących usługi zimowego utrzymania, szkolenie kierowców w obsłudze zamontowanych urządzeń oraz wykonanie przeglądu wraz z konserwacją zamontowanych urządzeń w sezonach zimowych 2016/2017 oraz 2017/2018 (dwukrotne w każdym sezonie zimowym). 3. Etap III - dzierżawa kompletnych urządzeń GPS oraz czujników pługowania i posypywania, ich demontaż po zakończonym sezonie zimowym oraz ponowny montaż przed rozpoczęciem kolejnego sezonu i ponowny demontaż po jego zakończeniu (umowa obejmuje sezony zimowe 2016/2017 oraz 2017/2018) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 512400006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną