Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu pn:Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych związanych z realizacją projektu pn:Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja merytoryczna i obsługa techniczno - logistyczna komputerowych usług szkoleniowych. Przedmiot zamówienia składa się z 4 części podzielonych tematycznie na poszczególne moduły szkoleń: a) CZĘŚĆ I Moduł I Szkolenie Administrowanie systemem RedHat Enterprise Linux wraz z certyfikatem RHCT (RH133) lub równoważne; Moduł II Szkolenie Identyfikowanie, diagnozowanie, rozwiązywanie problemów, a także ich zapobieganie w systemie RedHat EnterpriseLinux (RH142) lub równoważne; Moduł III Szkolenie Zaawansowane w zakresie konfigurowania usług sieciowych w środowisku RedHat Enterprise Linux (RH253) lub równoważne; Moduł IV Szkolenie Podstawy administrowania systemu RedHat Enterprise Linux (RH033) lub równoważny; b) CZĘŚĆ II Moduł I Szkolenie Podstawy zarządzania środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer; Moduł II Szkolenie Zaawansowane zarządzanie środowiskiem Suse Linux Enterprise Serwer; Moduł III Szkolenie Zarządzanie bezpieczeństwem sieci w oparciu o Suse Linux Enterprise Serwer Moduł IV Szkolenie Optymalizacja środowiska Suse Linux Enterprise Serwer; Moduł V Szkolenie Budowa i zarządzanie systemów klastrowych w oparciu o SLES; c) CZĘŚĆ III Moduł I Szkolenie Zarządzanie architekturą serwerów typu blade HE646S; Moduł II Szkolenie Zarządzanie architekturą pamięci masowej - (EVA)1 Managing HP StorageWorks Enterprise Virtual Array (EVA); (U4879S); Moduł III Szkolenie Zarządzanie bezpieczeństwem danych, archiwizacja - (HP Data Protector)-warsztaty; d) CZĘŚĆ IV Moduł I Szkolenie Użytkowników z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów - poziom podstawowy; Moduł II Szkolenie Użytkowników kluczowych w zakresie nowych funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów i formularzy elektronicznych; Moduł III Szkolenie Administratorów w zakresie nowych funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów; Moduł IV Szkolenie Nowe funkcjonalności z zakresu Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla kadry kierowniczej; 2. Zamawiający podzielił zamówienia na 4 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawców części zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu każdej części zamówienia zawarty został odpowiednio w Załącznikach Nr 1, Nr 2 i Nr 3, Nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części) zobowiązany będzie do: a) Przeprowadzenia zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia; b) Przygotowania po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia (w formie papierowej i elektronicznej, za wyjątkiem szkoleń autoryzowanych, gdzie Zamawiający dopuszcza przygotowanie materiałów szkoleniowych w postaci przewidzianej dla danego szkolenia i w przypadku braku możliwości przekazania materiałów szkoleniowych dla celów archiwalnych wymaga się złożenia oświadczenia przez Wykonawcę o braku możliwości przekazania w wym. Materiałów, w przypadku szkoleń z III części zamówienia materiały tylko w formie papierowej) ; c) Zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń poświadczone odpowiednimi dokumentami. d) Zapewnienia ciągłości prowadzenia szkoleń w terminach wskazanych przez Zamawiającego; e) Zapewnienia zastępstwa w przypadkach kiedy wybrany trener szkoleniowiec nie może z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia; f) Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami; g) Przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym list obecności, dzienników szkoleń, ankiet ewaluacyjnych, sprawozdań z przeprowadzonych szkoleń i egzaminów zgodnie z wzorami przekazanymi przez Zamawiającego; h) Oznakowania pomieszczeń w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci plakatów informacji o treści: Projekt konkursowy Rozwój systemu kluczowych obszarów funkcjonowania i kompetencji kadr Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego realizowany przez Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2. - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej; i) Szkolenia będą odbywały się zgodnie z Harmonogramem szkolenia, który zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej 14 dni przed terminem rozpoczęciem szkolenia ( chyba, że strony ustalą termin krótszy). j) W przypadku szkoleń wyjazdowych -zapewnienie zakwaterowania uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia - pokoje maksymalnie 2 osobowe z łazienkami, w hotelu minimum trzy gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie , a dla III części zamówienia w hotelu minimum dwu gwiazdkowym lub ośrodku szkoleniowym o porównywalnym standardzie - pełnego wyżywienia (śniadanie pełne: szwedzki stół; obiad składający się z dwóch dań, sałatki, napój; kolacja). Zapewnienie wszystkim uczestnikom usług cateringowych (w cenie szkolenia), podawanych przed rozpoczęciem zajęć, w przerwie oraz w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek k) W przypadku szkoleń miejscowych zapewnienie wszystkim uczestnikom usług cateringowych (w cenie szkolenia), podawanych przed rozpoczęciem zajęć, w przerwie oraz w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek. l) Ubezpieczenie uczestników szkolenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem pracownika UMWŚ skierowanego na szkolenie przez Zamawiającego. 5. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 7. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wybrany do realizacji zamówienia, podstawą odbioru przedmiotu zamówienia od Wykonawcy będzie protokół odbioru i dokonanie rozliczenia usług z podwykonawcami. 8. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest: CZĘŚĆ I ,I I, III szkolenia wyjazdowe dla wszystkich modułów tj poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km CZĘŚĆ IV Moduł I, II, IV Szkolenia miejscowe miasto Kielce, Moduł III wyjazdowe tj poza granicami administracyjnymi miasta Kielc jednak nie dalej niż 250 km .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach