Przetargi.pl
Kompleksowa realizacja inwestycji w formule – zaprojektuj – wybuduj – wyposaż, polegającej na budowie budynku pawilonu szpitalnego wraz z łącznika" Część II zamówienia. Wyposażenie sal i gabinetów SP ZOZ.

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Bełska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 471 25 00 , fax. 13 471 10 73
  • Data zamieszczenia: 2021-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego
    Bełska 22
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 13 471 25 00, fax. 13 471 10 73
    REGON: 37043995300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa realizacja inwestycji w formule – zaprojektuj – wybuduj – wyposaż, polegającej na budowie budynku pawilonu szpitalnego wraz z łącznika" Część II zamówienia. Wyposażenie sal i gabinetów SP ZOZ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa oraz montaż wyposażenia sprzętu medycznego zgodnie z załączonym wykazem sprzętów objętym zamówieniem wraz z jego uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkoleń dla osób wskazanych przez Zamawiającego dla nowo budowanego budynku Szpitala– wykaz stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy, gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Każdy Element Wyposażenia będzie wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku. 3. Karty gwarancyjne paszporty techniczne oraz wszelkie inne dokumenty zapewniające funkcjonowanie należy dostarczyć Zamawiającemu w dniu instalacji. 4. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. O dokładnym terminie dostawy wraz ze wskazaniem orientacyjnej godziny Wykonawca poinformuje Zamawiającego z co najmniej 24- godzinnym wyprzedzeniem. 5. Ryzyko utraty, zniszczenia, uszkodzenia towaru przechodzi na Zamawiającego z chwilą odebrania przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. 6. Wykonawca oświadcza i zapewnia, że sprzęt stanowiący przedmiot niniejszej umowy: a) Jest wolny od wad prawnych i nie stanowi zabezpieczenia roszczeń na rzecz osób trzecich; b) Spełnia wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą o wyrobach medycznych; c) Posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, certyfikaty i świadectwa zgodności; d) Zostanie zainstalowany w sposób kompletny i niewadliwy, zgodnie z niniejszą umową oraz wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej, ofercie i obowiązujących przepisach prawa. 7. Wykonawca gwarantuje, że oferowany przedmiot zamówienia jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i będzie po zainstalowaniu gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 8. Wykonawca oświadcza iż sprzęt stanowiący przedmiot umowy pozbawiony jest wszelkich blokad, w tym w szczególności kodów serwisowych, które po upływie okresu gwarancji utrudniałyby Zamawiającemu dostęp do opcji serwisowych lub naprawę sprzętu przez inny podmiot w przypadku nie korzystania przez Zamawiającego z serwisu pogwarancyjnego Wykonawcy. W przypadku, gdy sprzęt posiada blokady w postaci kodów serwisowych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ich w dniu odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy. 9. Wykonawca gwarantuje, że prace montażowe przedmiotu umowy zostaną wykonane zgodnie z obowiązującym przepisami prawa i normami, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. Opłaty i kary za naruszenie prawa obciążają Wykonawcę w stopniu całkowicie zwalniającym Zamawiającego z odpowiedzialności. 10. Dostawa przedmiotu umowy jego montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie personelu zostanie potwierdzone protokołem odbioru przez obie strony umowy. Odbiór obejmuje w szczególności sprawdzenie wymogów określonych w SIWZ, w tym jakości, kompletności, sprawności oraz prawidłowości przeszkolenia personelu. 11. Wykonawca zapewnia, iż dostarczony przedmiot umowy posiada – 24 miesięczny okres gwarancji. 12. Wykonawca zapewnia autoryzowane, bezpłatne przeglądy oraz bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu będącego przedmiotem umowy w ww. okresie gwarancji oraz odpłatny serwis pogwarancyjny. 13. Wykonawca przedstawi wykaz autoryzowanych punktów serwisowych i wykonujących przeglądy w Polsce uprawnionych do napraw i przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych najpóźniej w chwili podpisania umowy jeżeli nie zostały dostarczone z ofertą. 14. Dokumenty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim Wykonawca dostarczy wraz z dostawą sprzętu. 15. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony towar, a więc na jego prawidłowe właściwości, parametry /brak wad/ w tym w zakresie jakości i jego prawidłowe działanie przez cały ww. okres. Gwarancja obejmuje wszelkie wady ujawnione zarówno przy dokonywaniu odbioru przedmiotu umowy jak i w terminie późniejszym w szczególności podczas eksploatacji sprzętu medycznego. 16. W okresie gwarancji tj. w okresie gwarantowanej bezawaryjnej pracy /funkcjonowania/ używania przedmiotu umowy wszystkie koszty związane z jego naprawą lub wymianą na wolny od wad obciążają Wykonawcę. 17. W ramach rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnej wymiany przedmiotu umowy lub naprawy zgłoszonej przez Zamawiającego wady przedmiotu umowy. Konieczność dokonania trzeciej naprawy elementu lub podzespołu przedmiotu umowy jest równoznaczna z prawem po stronie Zamawiającego do żądania dostarczenia fabrycznie nowego, wolnego od wad elementu lub podzespołu urządzenia, a w przypadku konieczności dokonania trzeciej naprawy tego samego elementu lub podzespołu przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do żądania dostarczenia fabrycznie nowego urządzenia wolnego od wad. 18. Naprawy obywają się w siedzibie Zamawiającego. Każda naprawa przedmiotu umowy trwająca dłużej niż 7 dni powoduje że okres gwarancji lub rękojmi przedmiotu umowy przedłuża się o czas naprawy. 19. Powyższe regulacje nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym w tym również w zakresie odszkodowania przewyższającego kary umowne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach