Przetargi.pl
Kompleksowa poprawa stanu infrastruktury drogowej w Gminie Wola Krzysztoporska

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa poprawa stanu infrastruktury drogowej w Gminie Wola Krzysztoporska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest remont następujących dróg gminnych, zgodnie z załączonym opisem technicznym: 1. Mąkolice dz.nr ewid. 118, 220- dł 605mb 2. Mąkolice dz. nr ewid. 318 - dł 1558m 3. Jeżów dz. nr ewid. 687 dł 383 mb 4. Wygoda dz. nr ewid. 65/2 dł 269 mb 5. Krężna dz. nr ewid. 618 dł 1159 mb 6. Krężna dz. nr ewid. 129 dł 895 mb 7. Stradzew dz. nr ewid. 202 i 194 dł 1748 mb 8. Rokszyce I dz. nr ewid. 188 dł 1164 mb 9. Woźniki Kolonia dz. nr ewid. 164 i 167 dł 1683 mb 10. Kamienna dz. nr ewid. 227, Ludwików dz. nr ewid. 61/1 dł 1582 mb 11. Blizin obręb Władysławów dz. nr ewid. 266, 480 i 311 dł 755 mb 12. Oprzężów dz. nr ewid. 209 dł 456 mb 13. Miłaków dz. nr ewid. 101 dł 232 mb 14. Moników dz. nr ewid. 70 Borowa dz. nr ewid. 29 dł 1116 mb 15. Borowa dz. nr ewid. 186 dł1150mb 16. Parzniewice Duże dz. nr ewid. 7 i 42 dł 1480 17. Parzniewice Małe dz. nr ewid. 96 i 118 dł 1382 mb 18. Wola Krzysztoporska dz. nr ewid. 163, 155/8 i 155/6 dł 310 mb 19. Gomulin Kolonia dz nr 200 dł 405 mb 20. Laski dz nr 113 i 133 dł 1200 mb 21. Piekarki dz nr 94, 105, 158, 133 dł 1650 mb 22. Woźniki dz. nr ewid. 419 i 424 dł 1284 mb 23. Krężna -osiedle dz. nr ewid. 623, 624, 625, 626 dł 1000 mb 24. Piaski dz. Nr ewid. 48 dł. 930 mb 25. Oprzężów Kolonia dz. Nr 23 dł. 775 mb 26. Oprzężów Kolonia dz nr. 24 dł. 340 mb 27. Borowa -Lucynów dz. Nr 143, 142, 309, 294 dł 1300 mb 28. Kacprów dz 38 , Kozierogi dz. Nr 244 Bogdanów dz. Nr 112, 155, 173 dł 1875 m 29. Krzyżanów dz nr 37/1, 401, 397, 37/6, Gąski dz nr 237 dł 1400 mb Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia (wyłączenia z zakresu zamówienia części z wymienionych w poz 1-29 odcinków dróg) w przypadku gdy środki finansowe zabezpieczone w budżecie Gminy na realizację zamówienia okażą się niewystarczające do realizacji całości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia w zakresie pkt. 28 i 29 w przypadku nie uzyskania w okresie realizacji umowy pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych. Część II Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1529E Oprzężów-Piekary (Piekary dz nr 366, Piekarki dz nr 163/1 dł 1930 mb), zgodnie z załączonym opisem technicznym. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji części II w przypadku nie uzyskania pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych. Część III Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 3070106 Oprzężów - Rokszyce (Oprzężów dz. Nr 208, Rokszyce I dz. Nr 165, Rokszyce II dz. Nr 120/1 dł 3480 mb), zgodnie z załączonym opisem technicznym. Zmawiający informuje , że ubiega się o dofinansowanie remontu drogi w ramach Narodowego Programu Budowy Dróg Lokalnych i zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji części III w przypadku nie uzyskania dofinansowania na ww. przedsięwzięcie. 3. Wykonane roboty powinny być zgodne z: 1) Dotyczy części I: a) opisem technicznym - załącznik nr 7 b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 c) przedmiarami robót - załącznik nr 9 d) zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę - załącznik nr 10 ( w zakresie pkt 1-27) 2) Dotyczy części II: a) opisem technicznym - załącznik nr 11 b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 c) przedmiarem robót - załącznik nr 13 3) Dotyczy części III: a) opisem technicznym - załącznik nr 14 b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 15 c) przedmiarami robót - załącznik nr 16 e) zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę - załącznik nr 17
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: Część I Remont dróg gminnych kwota: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych) Cześć II Remont drogi powiatowej nr 1529E Oprzężów-Piekary. Kwota: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych) Cześć III Remont drogi gminnej nr 3070106 Oprzężów - Rokszyce. Kwota: 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał należycie przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia ( roboty drogowe), za kwotę nie mniejszą 500 000,00 zł brutto każda. b) Robotami będzie kierowała osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodne z przepisami prawa. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Szczegółowy opis dla wykonawców: Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z pkt. 2 1.5 Warunki dodatkowe: Zaoferują: a) wykonanie zamówienia w terminie: Część I: 90 dni od daty zawarcia umowy. Część II: 90 dni od daty zawarcia umowy. Część III: 90 dni od daty zawarcia umowy. b) 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT i protokołu odbioru wykonanych robót c) 24 miesięczny okres gwarancji liczony od daty dokonania odbioru robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 A.2) Kosztorysy ofertowe dla każdej części oddzielnie. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.- załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie -załącznik nr 5 C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 C.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawniania osoby, która będzie kierowała pracami budowlanym: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie objętym zamówieniem lub dyplom mistrza w odpowiednim zawodzie budowlanym b) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach