Przetargi.pl
Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Człuchowa w okresie kwiecień 2009r. - listopad 2010r

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8342291 , fax. 059 8343272
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 059 8342291, fax. 059 8343272
    REGON: 00052540629300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.czluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa pielęgnacja i utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Człuchowa w okresie kwiecień 2009r. - listopad 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Pielęgnacji i utrzymania terenów zieleni miejskiej szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie 1.1 Grabienie, koszenie terenów zielonych, pielęgnacja nasadzeń na powierzchni 18,13 ha terenów zielonych w mieście Człuchów. 1.2 Nasadzenie 21 500 sztuk kwiatów w dwóch obsadzeniach wraz z ich pielęgnacją w całym sezonie wegetacyjnym. 1.3 Pielęgnacja istniejących krzewów ozdobnych - żywopłotów o długości 1169,8 mb. 1.4 Koszenie 9,61ha powierzchni tzw. wolnych terenów (przewidzianych pod zainwestowanie). 1.5 Mycie, wymiana desek, malowanie lakierobejcą 108 ławek ulicznych z różną krotnością. 1.6 Wykonanie i montaż do 10 sztuk w skali roku trzepaków i konstrukcji na linki do suszenia bielizny. 1.7 Montaż do 20 ławek i do 50 koszy w skali roku. 1.8 Obkaszanie alejek w parku :Lasku Luizy. 1.9 Zbieranie papierów i drobnych zanieczyszczeń z terenu miasta, parku oraz wzdłuż kładki bagiennej. 1.10 Realizacja nasadzeń do 80 drzew, do 200 krzewów, do 500 bylin i krzewinek oraz do 100 sztuk pnączy wraz z ich pielęgnacją w całym okresie obowiązywania umowy. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Realizacji cięć sanitarnych drzewostanu miejskiego. szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie 2.1 Wycinka do 30 drzew w skali roku. 2.2 Frezowanie do 15 pni w skali roku. 2.3 Wykonanie cięć sanitarnych do 100 drzew w skali roku. 2.4 Strzyżenie jednorocznych odrostów do 400 drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZADANIE 1 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą działalność gospodarczą, co są w stanie potwierdzić aktualnym odpisem z właściwego rejestru 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali przynajmniej 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie utrzymania zieleni w miastach w ciągu ostatnich trzech lat, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zatrudniają przynajmniej 10 pracowników pracujących bezpośrednio przy utrzymaniu zieleni, - posiadają potencjał techniczny tj. minimum 6 kosiarek spalinowych, 2 kosy spalinowe- wykaszarki, 1 kosiarkę rotacyjną, 1 odkurzacz do liści, 1 samochód dostawczy na potrzeby dostarczania sadzonek, wody itp., piłę żywopłotową, - dysponują aktualną polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą szkody wynikłe w trakcie prowadzonej działalności- spowodowane nienależytym wykonaniem usług, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2.2. ZADANIE 2 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą działalność gospodarczą, co są w stanie potwierdzić aktualnym odpisem z właściwego rejestru 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali przynajmniej 2 zamówienia obejmujące usługi w zakresie cięć sanitarnych i wycinki drzew w miastach w ciągu ostatnich trzech lat, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zatrudniają przynajmniej 6 pracowników pracujących bezpośrednio przy cięciach i wycince, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. uprawnienia w zakresie pielęgnacji i chirurgii drzew ozdobnych oraz uprawnienia do obsługi pił spalinowych, - posiadają potencjał techniczny tj. minimum 1 samochód dostawczy, 4 piły spalinowe, rozdrabniacz do gałęzi oraz frezarkę do pni, - dysponują aktualną polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą szkody wynikłe w trakcie prowadzonej działalności- spowodowane nienależytym wykonaniem usług, 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.8) Inne dokumenty : - Zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresu pielęgnacji i chirurgii drzew ozdobnych oraz uprawnienia do obsługi pił spalinowych C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - min. 2 sztuki. C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zgodnie z załącznikiem nr 5. Wykaz musi potwierdzić spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 1, podpkt 1.2 dla zadania 1 i 2. C.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - zgodnie z załącznikiem nr 6. Wykaz musi potwierdzić spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt 1, podpkt 1.2 dla zadania 1 i 2. C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień został określony w pkt. B.8. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) -Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach