Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja szkoleń, warsztatów i wyjazdów rehabilitacyjnych połączonych z warsztatami w ramach realizacji projektu

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Żabia 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 265 12 94 , fax. 41 265 42 44
  • Data zamieszczenia: 2012-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Żabia 40 40
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 265 12 94, fax. 41 265 42 44
    REGON: 29107440600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja szkoleń, warsztatów i wyjazdów rehabilitacyjnych połączonych z warsztatami w ramach realizacji projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie n/w zajęć zwanych szkoleniami; Warsztaty komputerowe tworzenie i edycja prezentacji multimedialnych: dla 1 grupy 10 osobowej (tj. 30 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca VII do VIII 2012 r. Warsztaty komputerowe tworzenie i edycja filmów dla 1 grupy 10 osobowej, (tj. 30 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca V do VI 2012 r. Warsztaty komputerowe tworzenie, edycja i obsługa plików graficznych (dla osób niesłyszących) dla 1 grupy 10 osobowej (tj. 30 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca III do IV 2012 r. Warsztaty origami dla 1 grupy 10 osobowej (tj. 30 godz.). Zajęcia dobywać się będą w miesiącu IV 2012 r. Warsztaty układanie kompozycji kwiatowych dla 2 grup 10-cio osobowych (po 30 godz. każda grupa tj. 60 godz. łącznie). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca VI do VII 2012 r. Warsztaty ABC kwiaciarstwa dla 1 grupy 10-ciu osób niesłyszących (tj. 30 godz.). Warsztaty odbywać się będą w okresie od miesiąca XI do XII 2012 r. Warsztaty kucharz małej gastronomii z elementami cateringu dla 2 grup 10 osobowych (po 30 godz. dla każdej grupy tj. 60 godz.). Zajęcia odbywać się będą od miesiąca IX do XII 2012 r. Warsztaty ogrodnik terenów zielonych dla 2 grup 10 osobowych (po 30 godz. dla każdej grupy tj. 60 godz.). Zajęcia odbywać się będą w okresie od miesiąca III do IV 2012 r. i od VIII do IX 2012 r. Warsztaty z zakresu wizażu i stylizacji dla 1 grupy 10 osobowej(tj. 30 godz.) Warsztaty odbywać się będą w miesiącu V 2012 r. 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami wizażu i stylizacji: dla 25 osób (20 BO +5 opiekunów) w miesiącu VI 2012 r. 7 dniowy wyjazd rehabilitacyjny połączony z warsztatami decoupage: dla 25 osób (20 BO +5 opiekunów) w miesiącu VIII 2012 r.. Wycieczka integracyjna do Bałtowa dla 50 osób (40 BO + 10 opiekunów) w m-cu V 2012 r., Wyjazd do teatru (spektakl dla młodzieży) dla 13 osób (10 BO+ 3 opiekunów) w m-cu V 2012 r., Warsztaty udzielania pierwszej pomocy dla 1 grupy 5 osobowej (20 godz.), zajęcia odbywać się będą w miesiącu IX 2012r. Kurs przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B dla 5 osób (30+30 prawo jazdy + 60 przedstawiciel) w okresie III-IX 2012 r. Indywidualne zajęcia psychologiczne dla 110 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 110 godz.). Realizacja w okresie od III do XII 2012 r. Indywidualne doradztwo zawodowe - dla 110 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 110 godz.). Realizacja w okresie od III do XII 2012 r. Indywidualne zajęcia psychologiczne dla 10 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 10 godz.). Realizacja w okresie od III do IV 2012 r. Indywidualne doradztwo zawodowe - dla 10 osób (po 1 godz. dla każdego uczestnika tj. 10 godz.). Realizacja w okresie od IV do V 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem tys. zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwaktywniewdoroslosc.onecik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach