Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja imprezy zamkniętej pn. Karnawał 2016

Instytut Lotnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska 110/114
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8460011 , fax. 022 8466567
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Lotnictwa
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8460011, fax. 022 8466567
    REGON: 00003737400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja imprezy zamkniętej pn. Karnawał 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA IMPREZY ZAMKNIĘTEJ PN. KARNAWAŁ 2016 organizowanej w dniu 28-29 stycznia 2016 r. na terenie Warszawy. 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy dla planowanych 1 500 osób zgodnie z uprzednio przygotowanym projektem, przy założeniu, że Wykonawca zorganizuje i zapewni program artystyczno-rozrywkowego zgodnie z motywem przewodnim w godzinach 19.00 - 02.00 (z możliwością przedłużenia o 1h), obejmujący m.in.: 1) oprawę muzyczną: DJ i artysta; 2) część rozrywkową: atrakcje; konkursy z nagrodami; Cześć atrakcji/konkursów powinna nawiązywać do motywu przewodniego, a część promować aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (zapewnienie minimum 4 konsoli oraz 4 sensorów typu Kinect wraz z monitorami) w strefie oznaczonej jako HealthAhead; 3) wystrój lokalu/sali; lokal/sala musi być klimatyzowany/na oraz posiadać szatnię, sala/lokal powinien być podzielony na co najmniej dwie strefy: strefa przeznaczona do zabawy z parkietem oraz strefa przeznaczona do spożywania posiłków; 4) organizacje i zapewnienie kompleksowej oprawy i obsługi technicznej, a także sprzętowej. Do oprawy technicznej zalicza się między innymi: a) zapewnienie minimum jednego konferansjera, który poprowadzi program artystyczny/konkursowy i występy, b) zapewnienie sceny wraz z nagłośnieniem i z obiektami jej towarzyszącymi, oświetlenia oraz pełnej i kompleksowej obsługi technicznej imprezy (w tym także obsługi, zabezpieczenia i serwisu sprzętu przez cały okres trwania imprezy), c) fotograf; fotograf będzie obecny na imprezie do godz. 24:00; fotograf wykona co najmniej 300 zdjęć, które dostarczy Zamawiającemu w ciągu 6 dni kalendarzowych od dnia zakończenia wydarzenia; Fotograf spośród wykonanych zdjęć w terminie 3 dni kalendarzowych wybierze i dostarczy (w formie elektronicznej) 20 zdjęć - wg wytycznych Zamawiającego, d) kamerzysta; kamerzysta będzie obecny na imprezie do godz. 22:30; kamerzysta dostarczy Zamawiającemu 3-minutowy film w ciągu 6 dni roboczych od zakończenia imprezy - wg wytycznych Zamawiającego, e) przygotowanie i wysłanie zaproszeń w formie elektronicznej, f) zapewnienia opasek na rękę dla każdego uczestnika wydarzenia - wejściówki, g) zapewnienie baneru do komunikacji elektronicznej, h) dostawa gadżetów/upominków dla uczestników wydarzenia, wydruk 1 500 broszur w kolorze, w formacie A5 dotyczących Quiz HealthAhead, 1500 długopisów bądź ołówków. 2. Wykonawca zadba o obsługę imprezy: hostessy, kelnerzy, serwis sprzątający zaplecze sanitarne, obsługę szatni. 3. Wykonawca zapewni catering w formie stołu szwedzkiego. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za scenę i pozostały sprzęt, który będzie użyty do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Ubezpieczenie imprezy na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz grupowe ubezpieczenie NNW dla uczestników wydarzenia. Ubezpieczenie musi zawierać takie postanowienia, które w żadnym wypadku nie będą obciążać Zamawiającego za ewentualne szkody i zniszczenia. 6. Zapewnienie kompleksowej ochrony imprezy. Wykonawca zobowiązany jest przygotować plan zabezpieczenia imprezy i przedłożyć go najpóźniej w dniu podpisaniu umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje ochronę osób i powierzonego mienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: 8 000 PLN (osiem tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (ostatecznych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Scenariusz
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja będzie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach