Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja i realizacja imprez integracyjnych : IX Powiatowego Dnia Osób Niepełnosprawnych oraz zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul.Paderewskiego 1b
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 40 , fax. 22 765 32 40
  • Data zamieszczenia: 2012-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul.Paderewskiego 1b 1b
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 40, fax. 22 765 32 40
    REGON: 01497565300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja i realizacja imprez integracyjnych : IX Powiatowego Dnia Osób Niepełnosprawnych oraz zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa organizacja i realizacja imprez integracyjnych : IX Powiatowego Dnia Osób Niepełnosprawnych oraz zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działania te zostały podzielone na dwie części. CZĘŚĆ I : Organizacja i realizacja IX Powiatowego Dnia Osób Niepełnosprawnych Ogólna ilość osób: ok. 450 osób. Termin realizacji: 8 września 2012 ( impreza jednodniowa), Czas realizacji: od godzin 12.00 do godziny17.00, Miejsce realizacji: Teren Szkoły w Małocicach, gmina Czosnów. Teren zapewni Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia jednej osoby prowadzącej imprezę ( konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punków imprezy będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. 2) Zapewnienia 6 konkurencji sportowych dostosowanych do osób niepełnosprawnych ( dzieci i dorosłych). Konkurencje te mają być dostępnie nieodpłatnie w przedziale czasowym od godz. 12.00 do godz. 17.00 . Do przeprowadzenia konkurencji należy uwzględnić niezbędny sprzęt oraz obsługę. 3) Zapewnienia takich urządzeń jak: Zjeżdżalnia dmuchana - 1 szt. Kula Zorbing na trawie - 1 szt. Stanowiska strzeleckie - 3 szt. Urządzenia muszą być dostępne od godzin 12.00 do godziny 17.00 nieodpłatnie. Do w/w urządzeń należy zapewnić obsługę techniczną na czas trwania imprezy. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty i ubezpieczenie. Zamawiający zapewni dostęp do prądu. 4) Zapewnienia zespołu muzyczno -wokalnego, składającego się od 2 do 4 osób, Gatunek muzyczny disco -polo Zespół wykona 1 godzinny ( 60 min) występ muzyczny. Miejsce występu sala gimnastyczna szkoły w Małocicach gmina Czosnów. Zamawiający zapewni nagłośnienie. 5) Zapewnienie grilla (niezbędny sprzęt), obsługi do grilla i podawania grochówki. Wykonawca zapewni w ramach gastronomii (grill, grochówka) : Kiełbaski - 450 szt. Grochówka - 250 ml x 450 szt. Pieczywo: bułki kajzerki - 450 szt. Ketchup łagodny - 4l. , Musztarda łagodna - 3l Napoje : 200 szt. soków owocowych w kartoników ze słomką , pojem. - 0.2 l., 50 szt. butelek wody gazowanej, pojem. - 0,5 l, 50 szt. butelek wody niegazowanej, pojem. - 0,5 l, 150 szt. .butelek - gazowanego napoju słodkiego lub owocowego, pojem. - 0,5 l. Zastawa jednorazowa odpowiednio do wydawanych porcji ( talerzyk, talerzyk głęboki, widelec, nóż, łyżka, kubeczki do napoi). CZĘŚĆ II: Organizacja i realizacja zamkniętej imprezy integracyjnej dla rodzin zastępczych i ich podopiecznych. Ogólna ilość osób: ok. 200 osób, w tym 100 dzieci Termin realizacji: 22 września 2012 ( impreza jednodniowa) Czas realizacji: od godzin 12.00 do godziny 18.00 Miejsce realizacji: Zapewni Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia miejsca realizacji imprezy znajdującego się nie dalej niż 30 km ( w jedną stronę) od Nowego Dworu Mazowieckiego. Teren musi być dostosowany do zajęć rekreacyjnych (teren zielony) jak również w przypadku niepogody (deszcz itp.) zapewnienie zadaszonego pomieszczenia (budynek). Na terenie imprezy musi być zapewniony dostępu do WC oraz bieżącej wody. Teren imprezy powinien być zamknięty. Wykonawca wskaże miejsce realizacji w formularzu ofertowym. 2) Zapewnienie dwóch autokarów w przypadku, gdy miejsce realizacji imprezy będzie odbywać się poza miastem Nowy Dwór Mazowiecki woj. mazowieckie ( każdy autokar 50 osobowy ) oraz kierowców, którzy przewiozą osoby spod siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim do miejsca realizacji imprezy oraz zapewnią powrót z miejsca realizacji imprezy pod siedzibę Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Mazowieckim Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźników posiadających wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W sytuacji awarii bądź stwierdzenia przez odpowiednie służby niemożności poruszania się pojazdem. Wykonawca zapewni zastępczy autokar. Wyjazd spod siedziby PCPR przewidziany jest o godz.11.30. powrót 18.00. Zapewnienie ubezpieczenia NNW na czas przewozu osób. Wykonawca przedstawi ubezpieczenie najpóźniej na 3 dni przed realizacją zamówienia. 3) Zapewnienia jednej osoby prowadzącej imprezę ( konferansjer). Program przebiegu poszczególnych punków imprez będzie ustalony najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy. 4) Zapewnienie: 10 konkurencji sportowych w przedziale wiekowym 1-6, 7-13, 14-18 lat. 1 grę terenową dla rodzin zastępczych wraz z podopiecznymi (dla chętnych). Konkurencje mają być dostępne nieodpłatnie w przedziale czasowym od godz. 12.00 do godz. 17.30 . Do przeprowadzenia konkurencji należy uwzględnić niezbędny sprzęty oraz obsługę. pokazu baniek mydlanych ( dużych). 5) Zapewnienia takich urządzeń jak: Basen z piłeczkami - 1 szt. Zjeżdżalnia dmuchana - 1 szt. Kula Zorbing na trawie - 1 szt. Stanowiska strzeleckie - 2 szt. Urządzenia muszą być dostępne od godzin 12.00 do godziny 18.00 nieodpłatnie. Do ww urządzeń należy zapewnić obsługę techniczną na czas trwania imprezy. Wykonawca musi posiadać odpowiednie pozwolenia, atesty i ubezpieczenie. 6) Zapewnienia nagłośnienia podczas trwania imprezy oraz dostępu do prądu. 7) Zapewnienia oprawy muzycznej puszczanej w tle podczas trwania imprezy. 8) Zapewnia grilla ( niezbędny sprzęt) oraz obsługę do grilla. Zapewnienia w ramach gastronomii (grill) : Hamburgerów ( z bułką) - 200 szt. Kiełbaski - 200 szt. Pieczywa - bułki kajzerki 250 szt. Ketchup łagodny- 4l , Musztarda łagodna -3l Napoi: 50 sztuk butelek wody gazowanej - pojem. - 0,5 l 50 sztuk butelek wody niegazowanej - pojem. - 0,5 l 100 sztuk kartoników ze słomką soków owocowych - pojem. 0,2 l 100 sztuk butelek napoju gazowanego o smaku coli - pojem. 0,5 l. Zastawy jednorazowej odpowiednio do ilości wydawanych porcji ( talerzyków, sztućców, kubeczków do napoi). 9) Zapewnienie kompleksowego sprzątania po zakończeniu imprezy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach