Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. „Święto Powiatu Włocławskiego 2024”

POWIAT WŁOCŁAWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Cyganka 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 230 46 00,
  • Data zamieszczenia: 2024-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WŁOCŁAWSKI
    ul. Cyganka 28
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 230 46 00,
    REGON: 910866778
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wloclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. „Święto Powiatu Włocławskiego 2024”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. „Święto Powiatu Włocławskiego 2024” (impreza masowa). Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie wydarzenia aż do przeprowadzenia formalności związanych z zamknięciem wydarzenia w kwestii formalnej, technicznej i estetycznej oraz przekazaniem filmu z całości wydarzenia tzw. relacji.Termin i lokalizacja wydarzenia: 05-06 lipca 2024 r., lokalizacja: na terenie lotniska Aeroklubu Włocławskiego przy ul. Szybowcowej 3, 87-853 Kruszyn, tj.:- w dniu 05 lipca 2024 r. w godzinach 19:00 – 23:30 – w postaci koncertu plenerowego połączonego z piknikiem dla młodzieży Powiatu Włocławskiego,- w dniu 06 lipca 2024 r. w godzinach 14:30 – 23:30 – w postaci koncertu plenerowego połączonego z piknikiem dla mieszkańców Powiatu Włocławskiego oraz „Festiwalem Smaku” – konkursem kulinarnym Kół Gospodyń Wiejskich z terenu Powiatu Włocławskiego.Do obowiązków wykonawcy w szczególności należy:-zaplanowanie wydarzenia we współpracy z Zamawiającym,- uzyskanie niezbędnych opinii i dokonanie zgłoszenia wydarzenia w imieniu Zamawiającego,- szacowanie liczby uczestników wydarzenia i takie przygotowanie przestrzeni, aby każdy mógł czuć się w niej komfortowo swobodnie i miał równy dostęp do rozrywek,- zapewnienie dodatkowych rozrywek, stoisk wystawienniczych i gastronomicznych,- nawiązywanie współpracy z partnerami np. umiejscowienia wystaw, stoisk z produktami i usługami,- zapewnienie udogodnień dla uczestników wydarzenia,- zatrudnianie osób lub nawiązanie współpracy z podwykonawcami,- zapewnienie usługi cateringowej wraz z obsługą,- zabezpieczenie techniczne, sprzętowe i materiałowe wydarzenia (sceny, ekrany, garderoby, sanitariaty, namioty, parasole, oświetlenie, nagłośnienie, mikrofony, kamery, multimedia, okablowanie, agregaty, media, oznakowanie, ogrodzenie, stoły, krzesła/ławki, naczynia, produkty, kosze na śmieci itp.),- dbanie o wyposażenie i porządek przestrzeni wydarzenia,- dbanie o terminowość powierzonych zadań,- trzymanie się planu wydarzenia, - zapewnienie czystości w miejscu organizacji wydarzenia i w jego bliskim sąsiedztwie,- nawiązanie współpracy z prelegentami, artystami wybranymi przez Zamawiającego,- organizacja transportu, noclegów i wyżywienia prelegentów i artystów,- zapewnienie komunikacji między uczestnikami a organizatorami (np. organizacja usługi konferansjera),- prowadzenie negocjacji z usługodawcami w celu wypracowania jak najlepszych warunków umowy,-prowadzenie dokumentacji w zakresie organizacji wydarzenia, np. raportowanie, sporządzanie faktur i umów,- zapewnienie obsługi wydarzenia technicznej, medycznej i porządkowej,- zadbanie o bezpieczeństwo wydarzenia,- organizacja ochroniarzy i środków zabezpieczających,- zapewnienie ochrony osób i mienia podczas wydarzenia oraz ochrony nocnej terenu i infrastruktury wydarzenia z 05 lipca 2024 r. do 06 lipca 2024 r.,- koordynacja zadań związanych z ewakuacją i ratownictwem,- opracowywanie regulaminu oraz scenariusza imprezy,- przywrócenie udostępnionego terenu do stanu sprzed wydarzenia,- rozliczanie finansowe z osobami pełniącymi usługi na rzecz wydarzenia,- koordynowanie zadań;a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych: - spełnienie wymogów określonych, w szczególności, w przepisach prawa budowlanego, w przepisach sanitarnych i przepisach dotyczących ochrony przeciwpożarowej,- zapewnienie udział służb porządkowych, służb informacyjnych oraz kierującego tymi służbami kierownika do spraw bezpieczeństwa,- zapewnienie pomocy medycznej,-zapewnienie zaplecza higieniczno-sanitarnego,- wyznaczenie dróg ewakuacyjnych oraz dróg umożliwiających dojazd pojazdom służb ratowniczych i Policji,- zapewnienie warunków do zorganizowania łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej,- zapewnienie sprzętu ratowniczego i gaśniczego oraz środków gaśniczych niezbędnych do zabezpieczenia imprezy masowej w zakresie działań ratowniczo-gaśniczych,- zapewnienie wydzielonego pomieszczenia dla służb kierujących zabezpieczeniem imprezy masowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazł się żaden znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazano znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, ma to wyłącznie charakter informacyjny.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 i 6 pzp.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.Jeżeli jest wymagane posiadanie przez dany element certyfikatów wydanych przez jednostki oceniające zgodność lub sprawozdań z badań przeprowadzonych przez te jednostki, Zamawiający akceptuje również dokumentację techniczną producenta.Przedmiot zamówienia winien uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 pzp:Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji umowy czynności montażowe, instalacyjne, obsługowe, informacyjne, utrzymania porządku i W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w szczególności: oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy (wykaz osób) o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, zawierającego informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Powyższe zostanie przekazane Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy w każdym czasie realizacji przedmiotu zamówienia poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika oraz oświadczenia zatrudnionego pracownika. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.3. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści:„Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). * W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28 maja 2024 r., do godz. 10:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 pzp.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r., poz. 419, ze zm.).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego prowadzony przez BNP PARIBAS Nr: 40 1600 1462 1746 9555 6000 0010 z dopiskiem „Wadium- Święto Powiatu Włocławskiego 2024”.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 4 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach