Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze działań na rzecz osób starszych, promująca placówki wsparcia dziennego - kluby seniora, wraz z usługą cateringową oraz z przygotowaniem materiałów konferencyjnych.

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Słowackiego 114
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70 , fax. 0-56 657 14 61
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
    ul. Słowackiego 114 114
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 657 14 60, 0-56 657 14 70, fax. 0-56 657 14 61
    REGON: 87112983100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropstorun.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze działań na rzecz osób starszych, promująca placówki wsparcia dziennego - kluby seniora, wraz z usługą cateringową oraz z przygotowaniem materiałów konferencyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji tematycznej w obszarze działań na rzecz osób starszych, promująca placówki wsparcia dziennego - kluby seniora, wraz z usługą cateringową oraz z przygotowaniem materiałów konferencyjnych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia według opisu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ, a w szczególności do: 1) merytorycznego opracowania, przeprowadzenia i obsługi zadania będącego przedmiotem umowy; 2) ustalenia szczegółowego programu konferencji w uzgodnieniu z Zamawiającym; 3) zapewnienia prelegentów, w tym specjalistów i praktyków mających dorobek w zakresie działań na rzecz osób starszych, związanych z tematyką konferencji oraz w celu zaprezentowania dobrych praktyk: praktyków w zakresie tematyki konferencji; 4) zapewnienia osoby prowadzącej konferencję (konferansjera-moderatora); 5) zapewnienia opiekunów organizacyjnych obecnych podczas trwania konferencji oraz obsługi technicznej konferencji (4 osoby); 6) przygotowania, w porozumieniu z Zamawiającym, prezentacji multimedialnej, wyświetlanej na ekranie na wstępie i w przerwach konferencji; zawierającej m.in. treści: tytuł konferencji, informacje o organizatorze oraz o finansowaniu ze środków unijnych, wymagane logotypy; 7) przygotowania, w porozumieniu z Zamawiającym, treści i wzoru graficznego zaproszenia na konferencję oraz wydrukowania zaproszeń i przekazania ich Zamawiającemu najpóźniej na 15 dni przed rozpoczęciem konferencji; 8) przygotowania identyfikatorów imiennych dla prelegentów i osób prowadzących konferencję w formie zawieszki; 9) aranżacji przestrzennej miejsca konferencji z wykorzystaniem materiałów promocyjno-informacyjnych powierzonych przez Zamawiającego, m. in. stojaków reklamowych, ścianki reklamowej, plakatów; 11) wynajmu sali konferencyjnej spełniającej wymagania opisane w załączniku nr 1, w pozycji sala konferencyjna-wykładowa; 12) zapewnienia obsługi cateringowej, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy, pozycja usługa gastronomiczna; 13) zorganizowania i obsługi recepcji konferencji, rejestracji gości; 14) przewozu z siedziby Zamawiającego, materiałów promocyjno - informacyjnych dla uczestników i dostarczenia ich na miejsce konferencji, a po zakończeniu konferencji przewozu niewykorzystanych materiałów do siedziby Zamawiającego; 15) opracowania i przygotowania: a) programu konferencji; b) informacji o projekcie systemowym pn. Koordynacja na rzecz aktywnej integracji, realizowanego w ramach Priorytetu I Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej; 16) rozdania wszystkim uczestnikom konferencji materiałów konferencyjnych; Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia jednego egzemplarza materiałów dla Zamawiającego na potrzeby dokumentacji projektowej; 17) wydrukowania, rozdania wszystkim uczestnikom i zebrania ankiet ewaluacyjnych, podczas konferencji; 18) wydania uczestnikom konferencji zaświadczeń o udziale w konferencji według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym; 19) udokumentowania fotograficznego i filmowego przebiegu konferencji; 20) wykonania fotoalbumu w formie elektronicznej i papierowej z wykorzystaniem minimum 50 zdjęć wykonanych podczas konferencji; 21) sporządzenia sprawozdania z przeprowadzonej konferencji i przekazania go Zamawiającemu po jej przeprowadzeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805900006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropstorun.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach