Przetargi.pl
„Kompleksowa organizacja i obsługa stoiska informacyjno – promocyjnego LCPR wraz z degustacją produktów tradycyjnych i regionalnych podczas wydarzenia „Kaziuki” 26.03.2023 r. w Zielonej Górze - Ochli

Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 65-140 Zielona Góra, Wyczółkowskiego 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. +48 68 3267401 , fax. +48 683207538
  • Data zamieszczenia: 2023-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuskie Centrum Produktu Regionalnego
    Wyczółkowskiego 2
    65-140 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. +48 68 3267401, fax. +48 683207538
    REGON: 381835689
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcpr.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa organizacja i obsługa stoiska informacyjno – promocyjnego LCPR wraz z degustacją produktów tradycyjnych i regionalnych podczas wydarzenia „Kaziuki” 26.03.2023 r. w Zielonej Górze - Ochli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa stoiska informacyjno – promocyjnego LCPR w Zielonej Górze wraz z degustacją produktów tradycyjnych i regionalnych podczas wydarzenia - „Kaziuki”, które odbędzie się w Muzeum Etnograficznym w Zielonej Górze - Ochli w dniu 26 marca 2023r. w godzinach ustalonych z Zamawiającym w dniu poprzedzającym obsługę stoiska w zakresie: przygotowania zewnętrznego stoiska wystawienniczego wraz z aranżacją i zapleczem technicznym, zapewnienie obsługi stoiska, przygotowania degustacji produktów tradycyjnych i regionalnych z terenu województwa lubuskiego dla osób odwiedzających stoisko, a także przygotowania materiałów promocyjnych.2. Miejsce realizacji usługi – teren Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochla, ul. Muzealna 5 – Zielona Góra, Ochla.3. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Transport i przygotowanie zewnętrznego stoiska wystawienniczego wraz z aranżacją, zapleczem technicznym i obsługą.4. W zakres zamówienia wchodzi:1) Montaż stoiska promocyjno – informacyjnego w postaci: a) Namiotu/namiotów łączonych o wymiarach nie mniejszych niż 6 m x 3 m,b) Stołów cateringowych, rozkładanych w ilości 4 sztuk o wymiarach 180 cm x74 cm x75 cm wraz z pokrowcami w kolorze czarnym,c) Krzeseł cateringowych, rozkładanych w ilości 4 sztuk powrotny do siedziby Zamawiającego tj. ul. Wyczółkowskiego 2, Zielona Góra.5. Po stronie Wykonawcy jest przygotowanie stoiska zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, zasadami BHP. Mocowanie konstrukcji możliwe jest do trawiastej nawierzchni.6. Wykonawca zapewni transport, wyposażenie oraz elementy wchodzące w skład stoiska do siedziby Zamawiającego w terminie ustalonym między Zamawiającym, a Wykonawcą.7. Aranżacja stoiska: Wystrój stoiska ma być inspirowany folklorem ziem województwa lubuskiego z wykorzystaniem elementów folklorystycznych regionu, produktów tradycyjnych, regionalnych oraz żywych/sztucznych kwiatów nawiązujący do Jarmarku wielkanocnego – Kaziuków. Projekt wystroju stoiska musi uzyskać akceptację Zamawiającego. Wystrój stoiska powinien uwzględniać następujące elementy:1) Stoły cateringowe - 2 szt. stołów do degustacji na stoisku promocyjno – informacyjnym o wymiarach 180cmx74cmx75xm wraz z pokrowcami w kolorze czarnym, 2) Stoły cateringowe – 2 szt. do przechowywania materiałów dodatkowych i degustacyjnych w sposób niewidoczny dla odwiedzających stoisko promocyno - informacyjne o wymiarach 180cmx74cmx75xm wraz z pokrowcami w kolorze czarnym, 3) Krzesła cateringowe rozkładane - 4 szt przeznaczone na stoisko promocyjno – informacyjne4) elementy dekoracyjne inspirowane folklorem województwa lubuskiego oraz nawiązujące do jarmarku wielkanocnego,5) rollup – 2 szt. informujący o nazwie działania (zgodnie z opisem pkt. 12 ppkt.1))8. Degustacja:1) Przygotowanie i przeprowadzenie degustacji produktów tradycyjnych i regionalnych z terenu województwa lubuskiego dla osób odwiedzających stoisko w dniu 26 marca 2023 r. Ilość porcji degustacyjnych ma być nie mniejsza niż 1000 i powinna prezentować minimum cztery branże produktowe po 250 porcji każdej z nich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów ; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodoweja) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,- co najmniej dwie (2) usługi , każda o wartości co najmniej 5000,00 złotych polegające na organziacji wydarzenia o podobnym charakterze, które obejmowały m.in. obsługę stoiska infromacyjno-promocyjnego, w tym zapewnienie obsługi technicznej wraz z usługą cateringową. Wszystkie dwie usługi muszą dotyczyć organizacji w formie stacjonarnej dla min. 250 uczestników. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, które Wykonawca nadal wykonuje, wymagane jest aby już zrealizowany zakres usługi (zamówienia) spełniał wymogi opisanego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach