Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja dwudniowej Małopolskiej Regionalnej Konferencji Rybackiej na terenie powiatu oświęcimskiego lub wadowickiego

Województwo Małopolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
  • Data zamieszczenia: 2015-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
    ul. Basztowa 22 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
    REGON: 35155428700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja dwudniowej Małopolskiej Regionalnej Konferencji Rybackiej na terenie powiatu oświęcimskiego lub wadowickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia, sali konferencyjnej oraz transportu dla uczestników Małopolskiej Regionalnej Konferencji Rybackiej. Podczas konferencji podsumowana zostanie perspektywa programu PO RYBY 2007-2013 oraz zaprezentowana perspektywa 2014-2020. 2. Liczba uczestników: w konferencji będzie uczestniczyło 100 osób, z noclegu będzie korzystało 75 osób. Imienną listę uczestników konferencji oraz listę osób korzystających z noclegu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy w terminie do pięciu dni przed planowaną konferencją. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany maksymalnie 10 uczestników konferencji oraz osób korzystających z noclegu najpóźniej na 2 dni przed planowaną data konferencji. 3. Czas trwania konferencji: dwa dni. 4. Termin konferencji: 21-22 września 2015 roku. 5. Program konferencji: dwudniowa Regionalna Konferencja Rybacka: 21 września 2015 roku: 9.30 Rejestracja uczestników konferencji w hotelu 10.00 Konferencja - część I 13.15 Obiad 14.00 Konferencja - część II Ok. 16.30 Wyjazd studyjny do Ośrodka Hodowli Zarodkowej w Osieku, ul. Zamkowa 3, 32-608 Osiek Ok. 19.30 Powrót do hotelu 20.00 Kolacja regionalna 22 września 2015 roku: 8.30 Śniadanie 9.30 - Konferencja - część III, Ok. 11.00 - Przerwa kawowa 11.20 Konferencja - część IV 13.30 Obiad 14.30 Wyjazd uczestników konferencji 6. Posiłki dla uczestników: a) Śniadanie, w dniu 22 września br., w miejscu zakwaterowania (w formie szwedzkiego stołu, w tym co najmniej jeden posiłek na ciepło oraz zimna płyta os.) - dla 75 osób; b) Obiady w dniach 21 i 22 września 2015 r., w formie bufetu (do wyboru dwie zupy, dwa II dania, dwa rodzaje dodatków, surówki oraz deser os.) - dla 100 osób; c) kolacja regionalna w dniu 21 września br., 3 daniowa (zupa, II danie, deser os.) - dla 100 osób; d) napoje do posiłków - kawa, herbata z dodatkami (cukier, cytryna, mleko), soki, woda mineralna gazowana i niegazowana serwowane w łącznej ilości 1 l na osobę do każdego posiłku; e) przerwa kawowa (kawa, herbata, woda gazowana/niegazowana, ciasteczka kruche i koktajlowe): 21 września - przerwa kawowa całodzienna w trakcie trwania konferencji, 22 września - przerwa kawowa jednorazowa wg pkt. 5 - dla 100 osób; 7. Zakwaterowanie uczestników: cała grupa winna być zakwaterowana w jednym hotelu zlokalizowanym na terenie powiatu wadowickiego lub oświęcimskiego, o standardzie minimum 3 gwiazdkowym (wykonawca ma spełniać to wymaganie na dzień składania ofert), (każdy pokój powinien posiadać osobny węzeł sanitarny) w min. 15 pokojach jednoosobowych oraz 30 pokojach dwuosobowych (każdy pokój dwuosobowy wyposażony powinien być w oddzielne łóżka). 8. Środek transportu: autobusy,busy (wraz z kierowcami), do przewozu 100 osób na wyjazd studyjny (wg pkt. 5), zapewnienie równoważnego transportu zastępczego w przypadku awarii autobusów/busów; 9. Sala konferencyjna: sala konferencyjna zlokalizowana w miejscu zakwaterowania, powinna być wyposażona w klimatyzację, w miejsca siedzące dla 100 uczestników (w układzie teatralnym), rzutnik multimedialny, mikrofony min. 2 szt. i profesjonalne nagłośnienie, niezbędne do sprawnego przeprowadzenia konferencji. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: a) zapewnienie autobusów/busów wraz z kierowcami, o którym mowa w pkt. 8, w pierwszym dniu konferencji tj. 21 września br., wg pkt. 5 b) zapewnienie zakwaterowania dla 75 uczestników konferencji, zgodnie z opisem w pkt. 7; c) zapewnienia posiłków wraz z napojami, zgodnie z opisem w pkt. 5 i 6; d) zapewnienie sali konferencyjnej zgodnie z opisem w pkt. 5 i 9. 11. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: a) rekrutację uczestników; b) zapewnienie osoby koordynującej organizację konferencji - przedstawiciel Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, że nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby uczestniczące w konferencji oraz kosztów związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. Ewentualne ww. koszty zostaną opłacone indywidualnie przez uczestników konferencji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość hotelu od Ośrodka Hodowli Zarodkowej w Osieku,
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach