Województwo Małopolskie ogłasza przetarg
- Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4300394, 6303408,6303122 , fax. 012 6160144,6303126
- Data zamieszczenia: 2015-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Małopolskie
ul. Basztowa 22 22
31-156 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax. 012 6160144,6303126
REGON: 35155428700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja dwudniowej Małopolskiej Regionalnej Konferencji Rybackiej na terenie powiatu oświęcimskiego lub wadowickiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie noclegów, wyżywienia, sali konferencyjnej oraz transportu dla uczestników Małopolskiej Regionalnej Konferencji Rybackiej. Podczas konferencji podsumowana zostanie perspektywa programu PO RYBY 2007-2013 oraz zaprezentowana perspektywa 2014-2020. 2. Liczba uczestników: w konferencji będzie uczestniczyło 100 osób, z noclegu będzie korzystało 75 osób. Imienną listę uczestników konferencji oraz listę osób korzystających z noclegu sporządzi Zamawiający i dostarczy Wykonawcy w terminie do pięciu dni przed planowaną konferencją. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany maksymalnie 10 uczestników konferencji oraz osób korzystających z noclegu najpóźniej na 2 dni przed planowaną data konferencji. 3. Czas trwania konferencji: dwa dni. 4. Termin konferencji: 21-22 września 2015 roku. 5. Program konferencji: dwudniowa Regionalna Konferencja Rybacka: 21 września 2015 roku: 9.30 Rejestracja uczestników konferencji w hotelu 10.00 Konferencja - część I 13.15 Obiad 14.00 Konferencja - część II Ok. 16.30 Wyjazd studyjny do Ośrodka Hodowli Zarodkowej w Osieku, ul. Zamkowa 3, 32-608 Osiek Ok. 19.30 Powrót do hotelu 20.00 Kolacja regionalna 22 września 2015 roku: 8.30 Śniadanie 9.30 - Konferencja - część III, Ok. 11.00 - Przerwa kawowa 11.20 Konferencja - część IV 13.30 Obiad 14.30 Wyjazd uczestników konferencji 6. Posiłki dla uczestników: a) Śniadanie, w dniu 22 września br., w miejscu zakwaterowania (w formie szwedzkiego stołu, w tym co najmniej jeden posiłek na ciepło oraz zimna płyta os.) - dla 75 osób; b) Obiady w dniach 21 i 22 września 2015 r., w formie bufetu (do wyboru dwie zupy, dwa II dania, dwa rodzaje dodatków, surówki oraz deser os.) - dla 100 osób; c) kolacja regionalna w dniu 21 września br., 3 daniowa (zupa, II danie, deser os.) - dla 100 osób; d) napoje do posiłków - kawa, herbata z dodatkami (cukier, cytryna, mleko), soki, woda mineralna gazowana i niegazowana serwowane w łącznej ilości 1 l na osobę do każdego posiłku; e) przerwa kawowa (kawa, herbata, woda gazowana/niegazowana, ciasteczka kruche i koktajlowe): 21 września - przerwa kawowa całodzienna w trakcie trwania konferencji, 22 września - przerwa kawowa jednorazowa wg pkt. 5 - dla 100 osób; 7. Zakwaterowanie uczestników: cała grupa winna być zakwaterowana w jednym hotelu zlokalizowanym na terenie powiatu wadowickiego lub oświęcimskiego, o standardzie minimum 3 gwiazdkowym (wykonawca ma spełniać to wymaganie na dzień składania ofert), (każdy pokój powinien posiadać osobny węzeł sanitarny) w min. 15 pokojach jednoosobowych oraz 30 pokojach dwuosobowych (każdy pokój dwuosobowy wyposażony powinien być w oddzielne łóżka). 8. Środek transportu: autobusy,busy (wraz z kierowcami), do przewozu 100 osób na wyjazd studyjny (wg pkt. 5), zapewnienie równoważnego transportu zastępczego w przypadku awarii autobusów/busów; 9. Sala konferencyjna: sala konferencyjna zlokalizowana w miejscu zakwaterowania, powinna być wyposażona w klimatyzację, w miejsca siedzące dla 100 uczestników (w układzie teatralnym), rzutnik multimedialny, mikrofony min. 2 szt. i profesjonalne nagłośnienie, niezbędne do sprawnego przeprowadzenia konferencji. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za: a) zapewnienie autobusów/busów wraz z kierowcami, o którym mowa w pkt. 8, w pierwszym dniu konferencji tj. 21 września br., wg pkt. 5 b) zapewnienie zakwaterowania dla 75 uczestników konferencji, zgodnie z opisem w pkt. 7; c) zapewnienia posiłków wraz z napojami, zgodnie z opisem w pkt. 5 i 6; d) zapewnienie sali konferencyjnej zgodnie z opisem w pkt. 5 i 9. 11. Zamawiający będzie odpowiedzialny za: a) rekrutację uczestników; b) zapewnienie osoby koordynującej organizację konferencji - przedstawiciel Zamawiającego. 12. Zamawiający informuje, że nie pokrywa kosztów zagranicznych i krajowych rozmów telefonicznych wykonywanych z pokoi hotelowych przez osoby uczestniczące w konferencji oraz kosztów związanych z udostępnieniem w pokojach płatnej telewizji lub mini-baru. Ewentualne ww. koszty zostaną opłacone indywidualnie przez uczestników konferencji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość hotelu od Ośrodka Hodowli Zarodkowej w Osieku,
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja konferencji w terminie od 19 października 2016 r. do 21 października 2016 r. związana z realizacją projektu OLAF - 2015-2124: Analiza Kryminalna jako narzędzie zwalczania nielegalnego handlu międzynarodowego oraz walki z przemytem towarów akcyzowych, ukierunkowane na przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom godzącym w interesy ekonomiczne Unii Europejskiej w ramach Programu Hercule III 2014-2020
Dodano: 2016-07-27 - Organizacja seminarium w terminie od 06 września 2016 r. do 09 września 2016 r. związanego z realizacją projektu OLAF - 2015-2124: Analiza Kryminalna jako narzędzie zwalczania nielegalnego handlu międzynarodowego oraz walki z przemytem towarów akcyzowych, ukierunkowane na przeciwdziałania przestępstwom i nadużyciom godzącym w interesy ekonomiczne Unii Europejskiej w ramach Programu Hercule III 2014-2020
Dodano: 2016-07-22 - Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie świadczone w sezonie koncertowym 2016/2017, znak sprawy: ZA.271.2.2016
Dodano: 2016-07-01 - Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016
Dodano: 2016-06-21 - Świadczenie usług hotelarskich w związku z Festiwalem Sacrum Profanum 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej cztery gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej trzy gwiazdki
Dodano: 2016-06-06 - Zapewnienie noclegów wraz ze śniadaniem dla 30 prelegentów podczas dwudniowej konferencji Digital Dragon 2016
Dodano: 2016-04-12 - Zapewnienie zaplecza technicznego do przeprowadzenia cyklu szkoleń pn. Doskonalenie zawodowe kadr turystyki wiejskiej w Małopolsce
Dodano: 2016-04-04 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 4 gwiazdki Część 3 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii 5 gwiazdek
Dodano: 2016-02-25 - Wykonanie usługi zapewnienia wyżywienia, miejsc noclegowych oraz infrastruktury sportowej na potrzeby zimowego obozu szkoleniowego prowadzonego przez Instytut Kultury Fizycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Dodano: 2016-01-28 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Festiwalu Misteria Paschalia 2016 Część 1 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 3 gwiazdki Część 2 zamówienia Świadczenie usług hotelarskich w Krakowie w hotelu kategorii co najmniej 4 gwiazdki
Dodano: 2016-01-28