Przetargi.pl
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2020.

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Stuposiany
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 013 4610010, 4610171
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany
    Stuposiany 4
    38-713 Lutowiska
    tel. 013 4610010, 4610171
    REGON: 37001453828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stuposiany.krosno.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Stuposiany

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca realizację zadania pod nazwą: Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2020 w ramach realizacji projektu pn. Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu części: Część 1 zamówienia: buraki cukrowe – 50 ton (ze zbiorów tegorocznych w 2020 r bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z liści, korzonków i gleby. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscach składowania zlokalizowanych w miejscowości Stuposiany i Muczne. Część 2 zamówienia: sianokiszonka w postaci balotów ofoliowanych – 20 szt. w belach (ze zbiorów tegorocznych), robiona z traw podsuszonych lub zbóż (owies, wyka) dopuszczalna jest również kiszonka. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscu składowania zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany . Część 3 zamówienia: siano w postaci balotów – 30 szt. ze zbiorów tegorocznych Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscu składowania zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany. Część 4 zamówienia: baloty wykonane z wysłodków buraczanych w ilości 20 szt. Baloty stanowi kiszonka wykonana z wysłodków buraków cukrowych w postaci balotów wykonanych prasą i owiniętych folią owijarką. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscu składowania zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany. Baloty nie mogą być uszkodzone tzn. folia nie może być przebita lub przedarta. Część 5 zamówienia: dostawa 0,5 tony kruch solnych do lizawek. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany. Część 6 zamówienia: granulat dla żubrów ilości 10 ton. Granulat przeznaczony dla roślinożerców przeżuwających, wymagających w diecie obecność garbników występujących w korze drzew liściastych. Skład granulatu: śruty zbożowe, mąka pastewna, otręby zbożowe, śruty białkowe, śruta lniana, susz z lucerny, kora z drzew liściastych, melasa, sól pastewna, kreda pastewna, fosforan monocal, premiks witaminowy i mineralny. Granulat musi być zapakowany w worki o wadze 25-50 kg. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Muczne. Część 7 zamówienia:: owies ziarno w ilości 20 ton. Ziarno suche, bez śladów i zapachu pleśni. Dostawa w dwóch transzach, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Muczne. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03144000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną. 10.2 W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 10.3 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10.4 Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 10.5 Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w SIWZ. 10.6 W terminie składania ofert określonym w pkt 11.1. SIWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu: 1) w formie pisemnej Ofertę zawierającą: a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) b) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, c) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 6.7. SIWZ, jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach