Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa zwiedzających Słowiński Park Narodowy

Słowiński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 76214 Smołdzino, ul. Bohaterów Warszawy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 117 204 , fax. 598 117 509
  • Data zamieszczenia: 2017-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słowiński Park Narodowy
    ul. Bohaterów Warszawy
    76214 Smołdzino, woj. pomorskie
    tel. 598 117 204, fax. 598 117 509
    REGON: 22157840000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa zwiedzających Słowiński Park Narodowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa zwiedzających Słowiński Park Narodowy (Park), pobór opłat za wstęp do Parku, obiektów edukacyjnych, ofertę edukacyjną, towary – materiały edukacyjne i promocyjne oraz miejsca parkingowe w punktach poboru opłat: OO Rąbka, OO Rowy, parkingi Czołpino Leśny, Czołpino JW., Dołgie Wielkie, wieża Rowokół, Latarnia Morska w Czołpinie. 2. Kompleksowa obsługa zwiedzających w następujących punktach polegać będzie w szczególności na: 1) OO Rąbka: 1.1. Pobieraniu opłat za: a) wstęp do SPN, b) wstęp do Filii Muzeum Przyrodniczego SPN w Rąbce od grup edukacyjnych na podstawie zezwolenia dyrektora Parku na realizację zajęć lub grup wchodzących do filii z pracownikiem Parku, c) ofertę edukacyjną w przypadku jej realizacji przez pracownika SPN na terenie OO Rąbka, d) towary – materiały edukacyjne i promocyjne w zakresie ochrony przyrody, wydane przez Zamawiającego. 1.2. Obsłudze zwiedzających tj.: a) w Filii Muzeum w Rąbce polegającej na dozorze i udostępnianiu obiektu w czasie realizacji zajęć przez grupę edukacyjną, która wykupiła wstęp na podstawie zezwolenia dyrektora Parku na realizację zajęć bez pracownika SPN tj. wyłączanie systemu alarmowego, dozór w trakcie zwiedzania i ponowne uruchomienie systemu alarmowego po wyjściu grupy; b) na zapleczu edukacyjnym przy Filii Muzeum w Rąbce polegającej na dozorze i udostępnianiu obiektu grupie edukacyjnej, na podstawie zezwolenia dyrektora Parku na realizację zajęć bez pracownika SPN, pod warunkiem dokonania opłaty za wstęp do muzeum i wykupieniu folderów na zaplecze, c) udzielaniu zwiedzającym podstawowych informacji na temat Słowińskiego Parku Narodowego. 1.3. Obsłudze sanitariatów polegającej na: a) codziennym otwarciu toalet w godzinach otwarcia filii, b) utrzymaniu sprawności, porządku i czystości pomieszczeń, c) zapewnieniu stale bieżącej wody przez utrzymanie w sprawności armatury i wyposażenia toalet w papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie, środki zapachowe, np. w postaci zawieszki lub kostki toaletowej do spłuczki WC, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe. W przypadku awarii sieci wodociągowej Wykonawca będzie zwolniony z odpowiedzialności za brak wody. d) zapewnieniu stałego dostępu do ciepłej wody przez utrzymanie w sprawności urządzeń podgrzewających wodę, e) codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych, f) realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami). 2) OO Rowy: 2.1. Pobieraniu opłat za: a) wstęp do SPN b) wstęp do Filii Muzeum Przyrodniczego SPN w Rowach, c) ofertę edukacyjną od grup edukacyjnych w przypadku jej realizacji przez pracownika SPN na terenie OO Rowy, d) towary – materiały edukacyjne i promocyjne w zakresie ochrony przyrody, wydane przez Zamawiającego. 2.2. Obsłudze zwiedzających tj.: a) w Filii Muzeum w Rowach polegającej na dozorze i udostępnianiu obiektu w wyznaczonym czasie oraz utrzymaniu czystości w pomieszczeniach filii, b) na zapleczu edukacyjnym przy Filii Muzeum w Rowach polegającej na dozorze i udostępnianiu obiektu grupom zorganizowanym i turystom indywidualnym, którzy dokonali opłaty za wstęp do muzeum i wykupili folder na zaplecze, oraz utrzymania czystości na zapleczu. 2.3. Obsłudze sanitariatów polegającej na: a) codziennym otwarciu toalet w godzinach otwarcia filii, b) utrzymaniu sprawności, porządku i czystości pomieszczeń, c) zapewnieniu stale bieżącej wody przez utrzymanie w sprawności armatury i wyposażenia toalet w papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie, środki zapachowe, np. w postaci zawieszki lub kostki toaletowej do spłuczki WC, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe. W przypadku awarii sieci wodociągowej Wykonawca będzie zwolniony z odpowiedzialności za brak wody. d) zapewnieniu stałego dostępu do ciepłej wody przez utrzymanie w sprawności urządzeń podgrzewających wodę, e) codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych, f) realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami). 3) Parking Czołpino Leśny: 3.1. Pobieraniu opłat za: a) wstęp do SPN, b) ofertę edukacyjną od grup edukacyjnych w przypadku jej realizacji przez pracownika SPN na terenie OO Smołdziński Las, c) towary – materiały edukacyjne i promocyjne w zakresie ochrony przyrody, wydane przez Zamawiającego, d) miejsca parkingowe. 3.2. Obsłudze sanitariatów polegającej na: a) codziennym otwarciu toalet w godzinach otwarcia punktu obsługi, b) utrzymaniu sprawności, porządku i czystości pomieszczeń, c) zapewnieniu stale bieżącej wody przez utrzymanie w sprawności armatury i wyposażenia toalet w papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie, środki zapachowe, np. w postaci zawieszki lub kostki toaletowej do spłuczki WC, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe. W przypadku awarii sieci wodociągowej Wykonawca będzie zwolniony z odpowiedzialności za brak wody, d) zapewnieniu stałego dostępu do ciepłej wody przez utrzymanie w sprawności urządzeń podgrzewających wodę, e) codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych, f) realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami). 4) Parking Czołpino Jednostka Wojskowa: 4.1. Pobieraniu opłat za: a) wstęp do SPN, b) towary – materiały edukacyjne i promocyjne w zakresie ochrony przyrody, wydane przez Zamawiającego, c) miejsca parkingowe. 4.2. Obsłudze sanitariatów polegającej na: a) codziennym otwarciu toalet w godzinach otwarcia punktu obsługi, b) utrzymaniu sprawności, porządku i czystości pomieszczeń, c) zapewnieniu stale bieżącej wody przez utrzymanie w sprawności armatury i wyposażenia toalet w papier toaletowy w każdej kabinie (zabrania się wydzielania papieru), ręczniki papierowe i mydło w płynie, środki zapachowe, np. w postaci zawieszki lub kostki toaletowej do spłuczki WC, kosze w kabinach i na zużyte ręczniki papierowe. W przypadku awarii sieci wodociągowej Wykonawca będzie zwolniony z odpowiedzialności za brak wody, d) zapewnieniu stałego dostępu do ciepłej wody przez utrzymanie w sprawności urządzeń podgrzewających wodę, e) codziennej dezynfekcji urządzeń sanitarnych, f) realizacji poleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej i innych właściwych służb sanitarnych (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przestrzeganie wymogów higieny określonych właściwymi przepisami). 5) Latarnia morska w Czołpinie: 5.1. Pobieraniu opłat za: a) wstęp do SPN, b) wstęp na latarnię morską, c) towary – materiały edukacyjne i promocyjne w zakresie ochrony przyrody, wydane przez Zamawiającego. 6) Wieża Rowokół: 6.1.Pobieraniu opłat za: a) wstęp na wieżę widokową b) towary – materiały edukacyjne i promocyjne w zakresie ochrony przyrody, wydane przez Zamawiającego. 7) Parking Dołgie Wielkie: 7.1. Pobieraniu opłat za: a) wstęp do SPN, b) towary – materiały edukacyjne i promocyjne w zakresie ochrony przyrody, wydane przez Zamawiającego, c) miejsca parkingowe. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca wszystkie prace związane z prowadzeniem obsługi zwiedzających wykonywał przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art.22 §1 Kodeksu Pracy. 4. Wykonawca lub Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązany będzie po podpisaniu umowy do złożenia oświadczenia o spełnieniu wymogu, o którym mowa w pkt.3 5. Zamawiający zastrzega prawo kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu, o którym mowa w pkt.3 poprzez możliwość żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę na warunkach szczegółowo określonych we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach