Przetargi.pl
kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2010-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kompleksowa obsługa obejmuje: 1. sprzedaż biletów lotniczych, zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, przy czym zamówienia dokonywane będą przez departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, stosownie do bieżących potrzeb, w jednej z następujących form: fax lub droga elektroniczna (email), na numery fax lub adres poczty elektronicznej podanej przez Wykonawcę w ofercie z zastrzeżeniem, aby odbiór zamówienia przez Wykonawcę był niezwłocznie potwierdzony faxem lub drogą elektroniczną (email); 2. dostarczenie przez Wykonawcę drogą elektroniczną (e-mail) lub faxem biletów lotniczych w formie elektronicznej Zamawiającemu, na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 60 minut, od momentu złożenia rezerwacji przez Zamawiającego. 3. administrowanie przez Wykonawcę programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego, tj.: a. informowanie Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznanie Zamawiającego z ich szczegółami; b. po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestnictwa w programie lojalnościowym, zalogowanie do programu za pośrednictwem Wykonawcy i administrowanie programem przez Wykonawcę (rejestracja wszystkich biletów zakupionych w biurach Wykonawcy, np. w programie LOT DLA FIRM, negocjowanie i wprowadzanie odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. w programie Skandynawskich Linii Lotniczych, występowanie do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów); c. comiesięczne informowanie Zamawiającego, w formie raportu przesłanego drogą elektroniczną (email) lub faxem, o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przysługujących Zamawiającemu bonusów, przy czym raport powinien zawierać wydruk z numeracją biletów, nazwiskami pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wykorzystanej linii lotniczej oraz cenami biletów (na życzenie Zamawiającego raport będzie mógł być skonfigurowany w inny sposób), ponadto raport powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 10-go dnia miesiąca, następującego po miesiącu, którego raport dotyczy; 4. pośrednictwo w kontakcie z przewoźnikami w sprawach reklamacji, dotyczących w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bezkosztowej zmiany terminu realizacji zamówienia, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów (zwrotu biletów), zgłoszonych Wykonawcy przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (email) na numery lub adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w ofercie, w tym informowanie Zamawiającego o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji; 5. informowanie Zamawiającego o ewentualnych zmianach w godzinach, numerach lotów, odwołaniu lotu z przyczyn losowych itp. niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji; 6. przesłanie Zamawiającemu, drogą elektroniczną (email) lub faxem, minimum 3 propozycji połączeń lotniczych, obsługiwanych przez minimum 3 różne linie lotnicze, w odpowiedzi na konkretne zapytanie Zamawiającego, w możliwie najkrótszym terminie - nie krótszym niż 5 minut (po przeanalizowaniu przesłanych propozycji oraz uzyskaniu ostatecznej akceptacji na wyjazd od przełożonych, Zamawiający złoży zamówienie o którym mowa w pkt 1 niniejszego opisu kompleksowej obsługi); 7. zapewnienie obsługi Zamawiającego 24h/dobę przez 7 dni kalendarzowych w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin możliwości bezkosztowej zmiany terminu realizacji zamówienia, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów (zwrotu biletów)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woj-pomorskie.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach