Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2010-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa obsługa zakupu i dostawy biletów pasażerskich na międzynarodowe połączenia lotnicze, zgodnie z formularzem ofertowym. Kompleksowa obsługa obejmuje: 1) sprzedaż biletów lotniczych zgodnie z rezerwacją Zamawiającego, dostarczenie przez Wykonawcę na własny koszt biletów do siedziby Zamawiającego oraz związane z tym usługi, m.in. pośrednictwo w kontakcie z przewoźnikami w sprawach programów lojalnościowych, reklamacji, zmiana rezerwacji itp. 2) administrowanie przez Wykonawcę programami lojalnościowymi w imieniu Zamawiającego: a. informowanie Zamawiającego o wprowadzeniu przez linie lotnicze programów lojalnościowych i zapoznanie Zamawiającego z ich szczegółami, b. po zgłoszeniu przez Zamawiającego woli uczestniczenia w programie lojalnościowym, zalogowanie do programu za pośrednictwem wykonawcy i administrowanie programem przez wykonawcę, m.in.: - rejestracja wszystkich biletów zakupionych w biurach wykonawcy, np. dla programu LOT DLA FIRM, - negocjowanie i wprowadzanie odpowiedniego identyfikacyjnego wpisu do zakładanych rezerwacji przelotów, np. dla programu Skandynawskich Linii Lotniczych SAS, - występowanie do linii lotniczych w sprawie przyznawania szczególnych bonusów dla Zamawiającego za kształtowanie przelotów, c. comiesięczne raportowanie przez Wykonawcę uzbieranych punktów z programów lojalnościowych - informowanie Zamawiającego w formie pisemnej o stanie punktacji w programach lojalnościowych, sposobach i czasie wykorzystania przyznanych bonusów: I. raport powinien zawierać przynajmniej wydruk z numeracją biletów, nazwiskami pasażerów, kierunkiem i datami podróży, wskazaniem wykorzystanej linii lotniczej, cenami, II. raport za dany miesiąc będzie przekazywany Zamawiającemu w terminie do 10-ego dnia następnego miesiąca, III. Wykonawca na życzenie Zamawiającego będzie mógł skonfigurować raport w sposób inny niż opisany w ust. 2 pkt c ppkt I niniejszego punktu, 3) pośrednictwo z przewoźnikami w sprawach reklamacji: a. będzie dotyczyć reklamacji zgłoszonych przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną na numery i adres poczty elektronicznej podane w ofercie, b. będzie dotyczyć informowania Zamawiającego o trybie i przebiegu rozpatrywania reklamacji, c. reklamacje mogą dotyczyć w szczególności: elastyczności warunków taryf, możliwości bezkosztowej zmiany terminu rezerwacji, nazwiska pasażera lub rezygnacji z biletów. 4) Wykonawca zapewni dostawę do siedziby Zamawiającego, zamawianych biletów lotniczych w formie elektronicznej, na własny koszt, w czasie nie dłuższym niż 120 minut od momentu złożenia rezerwacji przez Zamawiającego. 5) Rezerwacje, o których mowa w ust. 1 niniejszego punktu dokonywane będą przez Departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego w jednej z następujących form: faksem lub drogą elektroniczną na numery i adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w ofercie. 6) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o ewentualnych zmianach w godzinach, numerach lotów itp. niezwłocznie po uzyskaniu takiej informacji. 7) Wykonawca w odpowiedzi na konkretne zapytanie Zamawiającego, zadane faxem lub drogą mailową, zapewni przesłanie propozycji połączeń lotniczych w możliwie najkrótszym czasie. 8) Zamawiający zastrzega sobie, aby odbiór złożonego zamówienia był niezwłocznie potwierdzony faksem lub drogą elektroniczną 9) Wykonawca zapewni obsługę zamawiającego 24 h-dobę przez 7 dni kalendarzowych w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres możliwości odwołania i bezkosztowego zwrotu biletu (liczony w godzinach) w stosunku do chwili jego realizacji (godzina odlotu)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woj-pomorskie.pl w Biuletynie Informacji Publicznej Zamówienia Publiczne i Ogłoszenia.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach