Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa w zakresie ratownictwa wodnego krytej pływalni w Nowym Targu położonej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r

Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Pl. Evry 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 533 01 63
  • Data zamieszczenia: 2015-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu
    Pl. Evry 4 4
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 18 533 01 63
    REGON: 12300051300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcsir.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa w zakresie ratownictwa wodnego krytej pływalni w Nowym Targu położonej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie ratownictwa wodnego krytej pływalni w Nowym Targu położonej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi i opinią bezpieczeństwa pływalni. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): przedmiot główny: CPV 75.25.20.00-7 służby ratownicze, przedmiot pomocniczy: CPV 92.62.00.00-3 usługi w zakresie sportu, CPV 71.31.72.00-5 usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania. 1) Zapewnienie codziennej, w dniach i godzinach od 7.00 do 22.00 pracy pływalni, tj. 5300 godzin ciągłej obsady trzech stanowisk ratowniczych oraz bezpieczeństwa osób przebywających na terenie hali basenowej pływalni oraz strefie saun: a) Ratownicy zobowiązani są do posiadania wymaganych uprawnień zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami, b) Zapewnienie, na własny koszt jednolitego stroju dyżurującym ratownikom w kolorystyce zaakceptowanej przez Zamawiającego, c) Zamawiający wymaga aby na każdej zmianie ratowników wyznaczony był Kierownik zmiany do kontaktu z Zamawiającym, a fakt ten został odnotowany w harmonogramie pracy ratowników. 2) Zapewnienie, na własny koszt wyposażenia pływalni w czasie realizacji zamówienia w zakresie sprzętu ratunkowego, pomocniczego, medycznego, leków i materiałów opatrunkowych oraz urządzeń sygnalizacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 (Dz. U. z 2012r poz. 261) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne. 3) Zadania szczegółowe realizowane na stanowisku ratownika: a) Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie hali basenowej, pływających, kąpiących się, korzystających z atrakcji wodnych (zjeżdżalnia, bicze wodne, masaże powietrzne) codziennie w godzinach od 7.00 do 22.00, b) Ciągłe przebywanie na wyznaczonym stanowisku ratowniczym oraz obserwacja wyznaczonej strefy nadzoru ratowniczego, c) Niezwłoczna reakcja na każdą zauważoną niebezpieczną sytuację oraz sygnał wzywania pomocy i podejmowanie akcji ratowniczej, d) Przestrzeganie oraz reagowanie na wszelkie przypadki naruszenia ogólnych zasad korzystania z pływalni określonych Regulaminem, e) Pouczanie grup zorganizowanych o zasadach korzystania z pływalni oraz atrakcji basenowych, w szczególności zjeżdżalni, g) Prowadzenia Dziennika Pracy Ratowników, g) Codzienna, ciągła kontrola ścian i dna niecek basenowych, konstrukcji zjeżdżalni i ślizgu zjeżdżali. W przypadku zauważenia jakichkolwiek usterek, wad konstrukcyjnych, pęknięć itp., zgłoszenie tego faktu pracownikowi technicznemu pływalni, h) Codzienna, ciągła kontrola stanu technicznego urządzeń, sprzętu ratunkowego i medycznego, leków i materiałów opatrunkowych oraz uzupełnianie braków, i) Usuwanie zanieczyszczeń stałych mogących spowodować zabrudzenie wody basenowej oraz innych przedmiotów mogących spowodować zranienie lub uszkodzenie ciała, j) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w poważniejszych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego, k) Dbałość o porządek na plaży niecek basenowych, l) Utrzymanie w należytym stanie technicznym sprzętu ratowniczego (koła ratunkowe, rzutki, tyczki) i pomocniczego, m) Przestrzeganie ustalonych godzin rezerwacji torów pływackich lub niecek basenowych po zgłoszeniu takiej potrzeby przez pracownika kasy pływalni (ustawienie odpowiednich tablic informacyjnych), n) Włączanie w niezbędnej ilości oświetlenia hali basenowej oraz włączanie i wyłączanie atrakcji basenowych, o) Współpraca w przygotowaniu obiektu do imprez sportowych i ich obsługa w zakresie powierzonych obowiązków, p) Nadzór nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu, nakazów i zakazów, przepisów BHP, pouczanie grup zorganizowanych i osób indywidualnych o obowiązujących zasadach korzystania z obiektu. 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia. 5. Zamawiający podaje parametry techniczne infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia, które zawarte są w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000,00 (dwa tysiące) złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 33 1240 5136 1111 0010 5658 4328 Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani Katarzyny Gal na pierwszym piętrze budynku Pływalni Miejskiej, w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej na dzień przed wyznaczonym terminem składania ofert, tj. do dnia 15 grudnia 2015 roku Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcsir.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach