Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa głównego parkingu dla zwiedzających KL Birkenau w Brzezince - etap I.

Urząd Gminy Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 849500 , fax. 033 8449510
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Oświęcim
    ul. Zamkowa 12 12
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 849500, fax. 033 8449510
    REGON: 00054046900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Budowa głównego parkingu dla zwiedzających KL Birkenau w Brzezince - etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksowy nadzór nad prawidłowym wykonaniem budowy parkingu w zakresie wykonania miejsc postojowych dla samochodów osobowych autobusów, taksówek, jezdni manewrowych, zatoki autobusowej, chodników , zjazdu publicznego, sieci kanalizacji deszczowej parkingu, sieci oświetlenia parkingu , kanalizacji teletechnicznej parkingu, oznakowania parkingu w sołectwie Brzezinka. 2. Zakłada się, że Wykonawca dokonał wizji przedmiotu zamówienia, zapoznał się warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, sprawdził zakres i rodzaj robót z dokumentacji projektowej, zapoznał się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawcy robót, jego ofertą, oraz jego projektem umowy i uwzględnił powyższe w oferowanej cenie. 3. Wykonawca gwarantuje, że nadzór inwestorski będą prowadziły osoby, posiadające stosowne uprawnienia i będące członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wyznacza się osobę prowadzącą nadzór inwestorski w zakresie parkingu i robót drogowych jako koordynatora zespołu inspektorów branżowych (kanalizacyjnych, elektrycznych i teletechnicznych) i głównego wykonawcę przedmiotu zamówienia. 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma reprezentować Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 6. Sprawdzać jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegać zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 7. Potwierdzać faktycznie wykonane roboty oraz usunięcia wad, kontrolować rozliczenie budowy. 8. Wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 9. Żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 10. Zgłaszać projektantowi zastrzeżenia do projektu, zgłaszane przez wykonawcę lub Zamawiającego oraz dokonywanie z projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy czym nie mogą one mieć wpływ na podwyższenie ceny robót budowlanych. 12. Dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji (w tym przekazanie do użytkowania) lub jej odpowiedniej części i odbioru ostatecznego. W ramach tych czynności inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązuje się do: - stwierdzania gotowości do odbioru, - dokonywania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od wykonawcy oraz przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu, - przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji powykonawczej, przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych, - dokonanie odbioru ostatecznego po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą, - wykonanie dokumentacji zdjęciowej z realizacji inwestycji wraz z ich opisem, ponadto dokumentacja winna zawierać długości, średnice, ilości i rodzaj wbudowanych materiałów i urządzeń. Do dokumentacji należy dołączyć płytkę CD. 13. Dokonywanie czynności sprawdzania kalkulacji szczegółowych i jakościowych przedkładanych przez wykonawcę robót. 14. Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczania robót ze stanem faktycznym. 15. Potwierdzanie bieżącej dokumentacji (w szczególności dziennika budowy), zwoływanie narad i uczestniczenia w spotkaniach w trakcie trwania budowy. 16. Sprawdzanie faktur wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczania robót ze stanem faktycznym. 17. Prowadzenie bieżącej dokumentacji (w szczególności dziennika budowy), zwoływanie narad i uczestniczenia w spotkaniach w trakcie trwania budowy. Ustala się, obowiązkową obecność na budowie minimum 2 razy w tygodniu, a w razie konieczności na każde żądanie Zamawiającego. 18. Inspektor nadzoru inwestorskiego działa w imieniu własnym i na rzecz Zamawiającego. Ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej następstwem nienależytego wykonania przedmiotu inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego winien pełnić swą funkcje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 19. Przekazywanie Zamawiającemu bezpośrednich informacji i danych o realizacji robót budowlanych, a w razie zgłoszenia przez niego uwag i zastrzeżeń, Inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek zająć stanowisko w tej sprawie. 20. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie przez Inspektora nadzoru inwestorskiego osobom trzecim realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części, poza osobami przedstawionymi w ofercie. Zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego jest możliwa tylko w przypadkach losowych i tylko za zgodą Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswiecim-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach