Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA URZĄDZEŃ UZDATNIANIA WODY BASENU WRAZ Z JACUZZI W KOMPLEKSIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO CENTRUM SZKOLENIA ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI W ZEGRZU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2021-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA URZĄDZEŃ UZDATNIANIA WODY BASENU WRAZ Z JACUZZI W KOMPLEKSIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO CENTRUM SZKOLENIA ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI W ZEGRZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń uzdatniania wody basenu wraz z jacuzzi w kompleksie wychowania fizycznego Centrum Szkolenia Łączności i Informatyki w Zegrzu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, obejmuje m.innymi: 1) stały całodobowy nadzór nad pracą urządzeń stacji basenowej i jacuzzi,kontrolę poszczególnych procesów uzdatniania wody oraz monitoring systemu technologii basenowej, 2) stały całodobowy dyżur 7 dni w tygodniu na terenie pływalni, na zmiany, umożliwiający wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, 3) dostawę środków chemicznych dla basenu oraz wanny z hydromasażem (jacuzzi), środków do mycia i obsługi ceramiki basenowej, elementów ze stali nierdzewnej, usuwania glonów itp, 4) bieżącą obsługa i czyszczenie urządzeń (codziennie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania – zawarto w załączniku nr 2 do umowy. 4. Wykaz urządzeń objętych obsługą określa załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. WYMÓG ZATRUDNIENIA W OPARCIU O UMOWĘ O PRACĘ (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 1.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - min 6 osób bezpośrednio wykonujących kompleksową obsługę urządzeń uzdatniania wody basenu wraz z jacuzzi, związane z realizacją przedmiot zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320). 2.Regulacje w zakresie obowiązku zatrudnienia osób na umowy o pracę określa § 10 projektu umowy. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (art. 93 ust. 1a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach