Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Toruniu, Sądzie Rejonowym w Chełmnie, Sądzie Rejonowym w Golubiu Dobrzyniu oraz Sądzie Rejonowym w Wąbrzeźnie.

Sąd Okręgowy w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Piekary
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6105600, 6105665 , fax. 0-56 6105687
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Toruniu
    ul. Piekary 51
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6105600, 6105665, fax. 0-56 6105687
    REGON: 57149300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://so.torun.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka sądownictwa powszechnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Toruniu, Sądzie Rejonowym w Chełmnie, Sądzie Rejonowym w Golubiu Dobrzyniu oraz Sądzie Rejonowym w Wąbrzeźnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń drukujących przez okres 24 miesięcy w Sądzie Okręgowym w Toruniu, Sądzie Rejonowym w Chełmnie, Sądzie Rejonowym w Golubiu Dobrzyniu oraz Sądzie Rejonowym w Wąbrzeźnie, która obejmuje świadczenie usługi na urządzeniach stanowiących majątek Zamawiającego, jak również, jeżeli zaistnieje taka potrzeba, na urządzeniach Wykonawcy i dotyczy w szczególności: 1) naprawy/wykonywania usługi serwisowej/przeglądów/konserwacji okresowej urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego - drukarki sieciowe i lokalne (USB, LPT) oraz nie podłączone do sieci/komputera urządzenia drukujące wydawanie ekspertyz; 2) użyczenia urządzeń drukujących zastępczych – jeżeli zaistnieje taka potrzeba (na wniosek Zamawiającego); 3) dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących; 4) utylizację zużytych materiałów eksploatacyjnych; 5) dostawę, wdrożenie, uruchomienie systemu do zarządzania i monitorowania wydrukiem, w tym monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych urządzeń oraz raportowanie liczby stron wydruków (kopii) – dotyczy wszystkich urządzeń (sieciowych oraz lokalnych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach