Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Al. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7657876, 62 7657993 , fax. 627 657 714
  • Data zamieszczenia: 2021-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    Al. Wolności 13
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7657876, 62 7657993, fax. 627 657 714
    REGON: 57062500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Sądzie Okręgowym w Kaliszu, Sądzie Rejonowym w Jarocinie, Sądzie Rejonowym w Krotoszynie, Sądzie Rejonowym w Pleszewie, Sądzie Rejonowym w Ostrzeszowie i Sądzie Rejonowym w Kępnie. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności: a) dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących; b) napraw/serwisu/przeglądów/konserwacji urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego; c) użyczenia zastępczych urządzeń drukujących – jeśli zaistnieje taka potrzeba; d) utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych; e) dostawy, wdrożenia, uruchomienia i obsługi systemu do zarządzania i monitorowania wydruków – zwanego dalej systemem. 2. Pod pojęciem „urządzenia drukujące” należy rozumieć drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjne i faksy. Przedmiotem zamówienia są zarówno urządzenia drukujące posiadane przez Zamawiającego, wskazane w załączniku nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, jak i nabywane przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość zamiany urządzeń drukujących posiadanych przez Zamawiającego na sprzęt należący do Wykonawcy na czas trwania umowy, ale tylko za zgodą Zamawiającego. Jako materiały eksploatacyjne uważa się wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń drukujących, ulegające zużyciu podczas normalnej pracy urządzenia, w szczególności: tonery, tusze, bębny, rolki pobierające, taśmy barwiące do drukarek kodów kreskowych itd. Do materiałów eksploatacyjnych nie zalicza się papier oraz inne nośniki druku. 3. Zamawiający szacuje, że liczba stron wydruków formatu A4 w czasie trwania umowy we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego i na wszystkich urządzeniach łącznie wyniesie: - dla wydruków kolorowych – ok. 110 000 stron (co stanowi ok. 3% wydruków), - dla wydruków czarno-białych – ok. 3 750 000 stron (co stanowi ok. 97% wydruków). Dane te to liczby szacunkowe niezbędne do obliczenia wartości zamówienia. Dwustronny wydruk formatu A4 (duplex) liczony jest jako dwa wydruki formatu A4. Jedna strona wydruku formatu A3 liczona jest jako dwa wydruki formatu A4. Dwustronny wydruk formatu A3 (duplex) liczony jest jako cztery wydruki formatu A4. Wynagrodzenie Wykonawcy wyliczane będzie w oparciu o faktyczną liczbę wykonanych wydruków (czarno-białych i kolorowych) oraz zaproponowaną w ofercie cenę jednostkową za wydruk jednej strony. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) etap I – pełne wdrożenie i uruchomienie systemu oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi systemu – w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy; b) etap II – świadczenie pełnej obsługi urządzeń drukujących Zamawiającego (listę urządzeń z poszczególnych sądów stanowi załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach