Przetargi.pl
kompleksowa obsługa techniczna obiektu Tarnowskie Termy

Tarnowskie Termy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 104
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8164705
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tarnowskie Termy Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 104 104
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8164705
    REGON: 30221154200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowskie-termy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowa obsługa techniczna obiektu Tarnowskie Termy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa techniczna obiektu Tarnowskie Termy w Tarnowie Podgórnym, w tym: A. W ZAKRESIE UTRZYMANIA RUCHU: Przed otwarciem obiektu: - udział w rozruchu technologicznym obiektu - wykonanie prób eksploatacyjnych wszystkich urządzeń w celu sprawdzenia prawidłowego funkcjonowania pod kątem spełnienia warunków poszczególnych gwarancji. Po otwarciu obiektu: a) obsługa i kontrola prawidłowego działania urządzeń technicznych i eksploatacyjnych zlokalizowanych na terenie budynku Tarnowskich Term, kotłowni i sieci zewnętrznych (zwanych dalej Termami) -wykonawca będzie raz w tygodniu poddawał analizom prawidłowość pracy urządzeń i będzie informował Zamawiającego niezwłocznie o przypadkach przekroczenia gwarantowanych parametrów. Próby i badania rutynowe muszą być odnotowane w Dzienniku Pracy i mają na celu potwierdzenie działania urządzeń basenowych zgodnie z udzielonymi gwarancjami. - w przypadku stwierdzonych odchyleń parametrów zgłoszenie do firm udzielających gwarancji oraz podjęcie natychmiastowych działań zaradczych. b) przestrzeganie deklarowanych parametrów wody w basenach, poprzez okresową wymianę i konserwację urządzeń, uzupełnianie uzdatniających środków chemicznych, czyszczenie filtrów i zbiorników przelewowych, jak i wymianę złóż filtracyjnych. c) wykonywanie badań wody, zgodnie z wymaganiami sanitarnymi. d) serwis gwarancyjny urządzeń wchodzących w skład technologii uzdatniania wody, zgodnie z warunkami gwarancji firmy Baseny Kąpielowe. e) wykonywanie przez pracowników ustalonych procesów technologicznych dotyczących działalności Term zgodnie z ustalonymi instrukcjami obsługi, DTR itp., f) sprawowanie stałego nadzoru nad właściwym działaniem urządzeń będących na wyposażeniu Term, utrzymanie ustalonych temperatur wody i powietrza, dostawy wody, elektryczności itp. g) bieżąca kontrola stanu sanitarnego i technicznego wszystkich urządzeń, systemów i pomieszczeń. Zapobieganie i usuwanie skutków wszelkich nieprawidłowości i awarii. h) zgłaszanie zapotrzebowania na wszelkie narzędzia i środki ( szczególnie chemię basenową) niezbędne do utrzymania ruchu ciągłego w Termach z odpowiednim wyprzedzeniem, koniecznym do zachowania ciągłości pracy obiektu i) prowadzenie niezbędnej dokumentacji obiektu, w tym także Książki obiektu i Dziennika Pracy j) wpisywanie w Dzienniku Pracy i przekazywanie przedstawicielowi Term wszelkich zdarzeń istotnych dla funkcjonowania obiektu. k) prawidłowa pisemna ewidencja w Dzienniku Pracy czynności wykonywanych podczas procesów technologicznych, l) wykonywanie bieżących i okresowych przeglądów ( w tym budowlanych), koordynowanie serwisowania gwarancyjnego w czasie i zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji m) wykonywanie zaleceń pokontrolnych wszelkich służb dotyczących zagadnień techniczno-sanitarnych n) dozowanie w sposób ciągły środków chemicznych niezbędnych do utrzymania czystości wody (chlor stabilizowany, koagulant, stabilizator pH oczyszczony, środek neutralizujący glony ), zgodnie z zaleceniami instrukcji technologicznych i obowiązującymi przepisami o) bieżące utrzymanie w należytym stanie i konserwacja dźwigów osobowych i towarowych p) konserwacja i wymiana suszarek i dozowników q) koordynacja wszelkich procesów serwisowania urządzeń r) utrzymywanie bieżącej czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez pracowników technicznej obsługi Term s) zapewnienie odpowiednich środków ochrony indywidualnej oraz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania, w tym urządzeń pomiarowych (zapewniających w szczególności ręczny pomiar chloru w nieckach basenowych) t) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru dla wszelkich robót wykonywanych w istniejącym obiekcie, oraz sieciach należących do Tarnowskich Term, w tym robót budowlanych i instalacyjnych w strefie fitness u) wykonanie świadectwa energetycznego obiektu v) optymalizowanie zużycia prądu, wody, energii poprzez odpowiednie regulacje, nastawy, procedury czy rozwiązania mające na celu ekonomiczne zarządzanie technologią obiektu Term w) podczas okresu objętego niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się do: -prowadzenia książki serwisowej -prowadzenia Dziennika Pracy -pilnowania terminów serwisów i przeglądów (umówienie terminu i nadzór nad przeglądami) -dokonywania wszelkich niezbędnych przeglądów technicznych gwarancyjnych i serwisowych, B. 24 godzinny dyżur uprawnionych pracowników Dyżur (24h) pracownika w części technicznej obiektu zapewniający prawidłowe zachowanie ruchu ciągłego pracy Term. Pracownik sprawujący kontrolę i obsługę wszystkich urządzeń, w tym: stacji uzdatniania wody, wentylacji ogrzewania i chłodzenia, węzłów c. o.,wod kan, central wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, kotłowni wraz z urządzeniami; technicznej sprawności urządzeń systemu ESOK. Pracownik/pracownicy sprawujący dyżur muszą posiadać wszelkie niezbędne uprawnienia do wykonywania czynności utrzymania ruchu, w tym uprawnienia dozorowe i obsługi urządzeń działających w Termach. Czas, rodzaj i zakres wykonywanej pracy wynika z czynności obsługowych określonych w dokumentacji techniczno-rozruchowej poszczególnych urządzeń niezbędnych do prawidłowej pracy obiektu. Do całodobowej obsługi technicznej zalicza się m. innymi obsługę urządzeń, których wykaz stanowi załącznik nr 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w celu realizacji zamówienia dysponował minimum 6 osobami, posiadającymi odpowiednimi uprawnieniami. C. W ZAKRESIE PRAC NAPRAWCZYCH I RENOWACYJNYCH: A. Wykonywanie prac naprawczych i renowacyjnych na terenie obiektu wynikających z eksploatacji budynku i urządzeń ( prace instalatorskie, stolarskie, ślusarskie, budowlane, elektryczne): -Malowanie ścian ciągów komunikacyjnych w przypadku zabrudzenia - - Konserwacja i bieżące uzupełniania spoin cementowych 1 raz w roku - Naprawa i wymiana armatury sanitarnej na bieżąco - Okresowe czyszczenie, dezynfekcja basenów przelewowych i usuwanie kamienia z basenu termalnego - 1x w roku - Naprawa samozamykaczy; naprawa i wymiana zamków (drzwi, szafek), kluczy, - w tym szafek i pasków basenowych na bieżąco - Naprawa i konserwacja lin torowych wraz z mocowaniami, kratek przelewowych na bieżąco - Konserwacja i wymiana suszarek na bieżąco - Naprawa, drzwi i ościeżnic na bieżąco - Naprawa i konserwacja pozostałych elementów wyposażenia obiektu umożliwiających jego prawidłowe użytkowanie B. naprawy lub wymiany w najkrótszym możliwym czasie, wszystkich części, które uległy uszkodzeniu, C. w razie nagłych awarii podjęcia natychmiast wszelkich niezbędnych działań w celu ich usunięcia i zabezpieczenia skutków, D. podjęcia działań serwisowych (w przypadku awarii) w niedziele i święta, E. rzetelnego prowadzenia dokumentacji technicznej, F. utrzymywania zgodnie z przepisami parametrów wody w nieckach basenowych, parametrów dotyczących temperatury i wilgotności powietrza oraz innych wskazanych w instrukcjach i zaleceniach producentów. G. sprawowania kontroli nad prawidłowym prowadzeniem czynności sprzątania przez pracowników firmy sprzątającej w szczególności powierzchni tzw. strefy mokrej i urządzeń basenowych H. Utrzymywanie czystości na obszarze technologicznym poziomu piwnicy, w pomieszczeniach technicznych. D. W ZAKRESIE ZAOPATRZENIA W NARZĘDZIA I CZĘŚCI EKSPOLOATACYJNE: 1. Zakup środków chemicznych niezbędnych do utrzymania czystości wody oraz materiałów, części zamiennych i eksploatacyjnych po stronie Zamawiającego 2. Wyposażenie w narzędzia niezbędne do prowadzenia prac objętych umową po stronie Wykonawcy. 3. Zamawiający ponosi koszty wykonania badań wody w zakresie niezbędnym zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku wystąpienia zanieczyszczenia wody koszt powtórzenia badania oraz koszty przywrócenia wody do stanu zgodnego z normami ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym w celu realizacji zamówienia, w szczególności narzędziami pomiarowymi do pomiaru chloru w niecce basenowej. E. W ZAKRESIE BHP I PPRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH: Przestrzeganie przepisów i zasad bhp i przepisów p. pożarowych. Utrzymanie w prawidłowym stanie urządzeń Bhp i p/poż W szczególności pracownik działu technicznego jest zobowiązany do: a) Wykonywania pracy w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy w szczególności uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związanymi z warunkami środowiska pracy, b) przestrzegania w zakładzie zasad i przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów o ochronie pracy i przeciw pożarowych, wydawanie poleceń usuwania istniejących w tym zakresie zagrożeń, uchybień oraz kontrola wykonania tych poleceń, c) stosowania odzieży roboczej i innych środków ochrony osobistej oraz stosowanie zgodnym z przeznaczeniem, d) dbania o bezpieczny i higieniczny stan pomieszczeń pracy i wyposażenia technicznego a także sprawność środków ochrony zbiorowej i indywidualnej oraz ich używanie przez pracujących - zgodnie z przeznaczeniem, e) przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, Podczas okresu objętego niniejszą umową Wykonawca zobowiązuje się do pilnowania terminów i dokonywania wszelkich niezbędnych przeglądów gwarancyjnych i serwisowych. 3.2. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, przed upływem terminu składania ofert musi wnieść wadium o wartości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowskie-termy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach