Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ustka

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2017-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ustka
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa strefy płatnego parkowania na drogach publicznych zlokalizowanych na terenie miasta Ustka w roku 2017 i 2018. 2. Strefą Płatnego Parkowania (dalej SPP) w Ustce zgodnie z uchwałą nr XXXIII/295/2017 Rady Miasta Ustka z dnia 30 marca 2017 r. stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ objęto następujące ulice: 2.1. Zaruskiego 2.2. Żeromskiego (od ul. Chopina do ul. Limanowskiego), 2.3. Mickiewicza (od ul. Żeromskiego do ul. Leśnej) 2.4. Leśna (od ul. Wczasowej do ul. Chopina), 2.5. Wczasowa 2.6. Kopernika (od ul. Chopina do ul.9-go Marca), 2.7. 9-go Marca 2.8. Plac Wolności 2.9. Piłsudskiego 2.10. Kościuszki (od ul. Leśnej do ul. Kilińskiego) 2.11. Kilińskiego (od ul. Kościuszki do ul. Słowiańskiej), 2.12. Beniowskiego (od ul. Chopina do ul. Mickiewicza) parkowanie prawostronne, 2.13. Marynarki Polskiej (od budynku przy ul. Marynarki Polskiej 84 do ul. Kosynierów) i parking przy ul. Marynarki Polskiej 47 ( poczta), 2.14. Kaszubska (od ul. Marynarki Polskiej kończy się ślepo). 3. Do sporządzenia oferty należy przyjąć 673 miejsca postojowe w obrębie funkcjonowania SPP. Bilans miejsc postojowych z podziałem na poszczególne ulice zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 4. W ubiegłym roku suma wszystkich wpływów z SPP w terminie od 01.07.2016 r. - 31.08.2016 r. (wezwania, wpływy z parkomatów, abonamenty) wyniosła ok. 447 tys. zł dla 503 miejsc postojowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 6.1. przeprowadzanie kontroli poprawności wnoszenia opłat za postój pojazdów na obszarze SPP, 6.2. obsługa biura SPP, 6.3. prowadzenie windykacji o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach