Przetargi.pl
kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER 7410 w ilości 158 kpl., DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 kpl., ALCOQUANT 3020 w ilości 3 kpl., SIEMENS w ilości 26 kpl., AWAT A2/A2,0 w ilości 46 kpl., w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek wymienionych w załączniku nr 1, 2 , 3, 4 i 5 do umowy, dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz podległych jej komend policji. Usługa świadczona będzie dla KWP we Wrocławiu i jednostek podległych KWP we Wrocławiu z terenu województwa dolnośląskiego.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER 7410 w ilości 158 kpl., DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 kpl., ALCOQUANT 3020 w ilości 3 kpl., SIEMENS w ilości 26 kpl., AWAT A2/A2,0 w ilości 46 kpl., w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek wymienionych w załączniku nr 1, 2 , 3, 4 i 5 do umowy, dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz podległych jej komend policji. Usługa świadczona będzie dla KWP we Wrocławiu i jednostek podległych KWP we Wrocławiu z terenu województwa dolnośląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER 7410 w ilości 158 kpl., DRAGER 7110 MK III PL w ilości 7 kpl., ALCOQUANT 3020 w ilości 3 kpl., SIEMENS w ilości 26 kpl., AWAT A2/A2,0 w ilości 46 kpl., w wersji z drukarkami oraz w wersji bez drukarek wymienionych w załączniku nr 1, 2 , 3, 4 i 5 do umowy, dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu oraz podległych jej komend policji. Usługa świadczona będzie dla KWP we Wrocławiu i jednostek podległych KWP we Wrocławiu z terenu województwa dolnośląskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia może uczestniczyć wykonawca , który spełnia poniższe warunki oraz złoży oświadczenie o ich spełnianiu tj: Oświadczy, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1a. ważnego, aktualnego świadectwa akredytacji uprawniającego do wykonywania czynności związanych z kalibracją i wzorcowaniem analizatorów wydechu wydanego przez Polskiego Centrum Akredytacji 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), 4. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednia, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. UWAGA!!! W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ), każdy z podmiotów występujących w konsorcjum winien przedłożyć w ofercie dokumenty określone w pkt 1,1a, 2, 3, . Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum decydować będzie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach