Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek będących własnością KWP w Opolu

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek będących własnością KWP w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wykazanych w opisie części - zadań zamówienia będących załącznikiem do siwz, wg następującej ilości urządzeń: *kserokopiarka CANON - 3 urządzenia, *kserokopiarka DEVELOP - 4 urządzenia, *kserokopiarka MITA / UTAX - 7 urządzeń, *kserokopiarka NASHUA - 1urządzenie, *kserokopiarka PANASONIC - 1urządzenie, *kserokopiarka RICOH - 14 urządzeń, *kserokopiarka RISO - 1urządzenie, *kserokopiarka SHARP - 4 urządzenia, *kserokopiarka TOSHIBA - 67 urządzeń. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości kserokopii: *dla kserokopiarek CANON - 22000, *dla kserokopiarek DEVELOP - 59000, *dla kserokopiarek MITA / UTAX - 45000, *dla kserokopiarek NASHUA - 9000, *dla kserokopiarek PANASONIC - 4000, *dla kserokopiarek RICOH - 92000, *dla kserokopiarek RISO - 60000, *dla kserokopiarek SHARP - 12000, *dla kserokopiarek TOSHIBA - 1792000. Przedmiot zamówienia obejmuje: - okresowe przeglądy i konserwacje techniczne, - naprawy bieżące i główne, - okresowe wymiany podzespołów, - diagnostykę i regulację urządzeń, - dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych (tonerów). Wszelkie wykonane usługi, naprawy oraz wymienione części/podzespoły muszą spełniać wymagania określone przez producenta sprzętu. Usługi i naprawy stanowiące przedmiot zamówienia mogą być wykonywane wyłącznie po zgłoszeniu awarii przez przedstawiciela Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.00 w terminie do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw dopuszcza się, w uzgodnieniu z Zamawiającym przedłużenie terminu wykonania usługi. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w uzgodnionym terminie lub konieczności naprawy warsztatowej, na czas niesprawności kserokopiarki Wykonawca dostarczy w jej miejsce urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach technicznych. Transport urządzeń nastąpi na koszt Wykonawcy. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za należycie wykonaną usługę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami wykonawca może pobrać, ze wskazanej strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503132004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę okoliczność oświadczenie wiedzy według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, iż: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie z ofertą dokumentów potwierdzających. Zamawiający przeprowadzi ocenę spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru załączonego do siwz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy PZP) o: - posiadaniu uprawnień do wykonania działalności, - posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast żądanego dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie prowadzonej działalności gospodarczej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przez kraj pochodzenia - zgodnie z art.2 pkt.9 definicji zamieszczonej w ustawie z 13.06.2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2003r. nr 128 poz.1176 z późn. zm.) - należy rozumieć państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje. W świetle powyższej definicji wykonawca składając dokument zastępujący żądany dokument potwierdzający spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowiązek złożyć odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju, z którego pochodzą i którego obywatelstwo posiadają osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Jeżeli nie da się ustalić obywatelstwa osób reprezentujących wykonawcę, wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie zaświadczenie właściwego organu kraju zamieszkania tych osób

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach