Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 4545001, 4222670
- Data zamieszczenia: 2011-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2 2
45-077 Opole, woj. opolskie
tel. (077) 4545001, 4222670
REGON: 53112570400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa serwisowa kserokopiarek będących własnością KWP w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa serwisowa kserokopiarek znajdujących się w poszczególnych jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wykazanych w opisie części - zadań zamówienia będących załącznikiem do siwz, wg następującej ilości urządzeń: - kserokopiarka CANON - 2 urządzenia, - kserokopiarka DEVELOP - 6 urządzeń, - kserokopiarka MITA / UTAX - 5 urządzeń, - kserokopiarka PANASONIC - 1 urządzenie, - kserokopiarka RICOH - 12 urządzeń, - kserokopiarka SHARP - 3 urządzenia, - kserokopiarka TOSHIBA - 63 urządzenia. Do terminu przewidzianego na realizację zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości kserokopii: - dla kserokopiarek CANON - 10000 - dla kserokopiarek DEVELOP - 186000 - dla kserokopiarek MITA / UTAX - 11000 - dla kserokopiarek PANASONIC - 2000 - dla kserokopiarek RICOH - 96000 - dla kserokopiarek SHARP - 18000 - dla kserokopiarek TOSHIBA - 1125000 Przedmiot zamówienia obejmuje: -okresowe przeglądy i konserwacje techniczne, -naprawy bieżące i główne, -okresowe wymiany podzespołów, -diagnostykę i regulację urządzeń, -dostawę i wymianę materiałów eksploatacyjnych (tonerów). Wszelkie wykonane usługi, naprawy oraz wymienione części/podzespoły muszą spełniać wymagania określone przez producenta sprzętu. Usługi i naprawy stanowiące przedmiot zamówienia mogą być wykonywane wyłącznie po zgłoszeniu awarii przez przedstawiciela Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia w godzinach pomiędzy 7:30 a 15:00 w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku szczególnie skomplikowanych napraw dopuszcza się, w uzgodnieniu z Zamawiającym przedłużenie terminu wykonania usługi. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w uzgodnionym terminie lub konieczności naprawy warsztatowej, na czas niesprawności kserokopiarki Wykonawca dostarczy w jej miejsce urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach technicznych. Transport urządzeń nastąpi na koszt Wykonawcy. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za należycie wykonaną usługę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami wykonawca może pobrać, ze strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną