Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie obejmującą przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków.

Sąd Rejonowy dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 619 52 69 , fax. 12 619 52 69
  • Data zamieszczenia: 2013-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Krakowa Nowej Huty w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 7 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 619 52 69, fax. 12 619 52 69
    REGON: 00068365400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://krakow-nowahuta.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Nowej Huty w Krakowie obejmującą przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa drukarek eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa- Nowej Huty w Krakowie, obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków. Szczegółowe zestawienie drukarek, których dotyczy niniejsze postępowanie zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowa ilość wydruków w poszczególnych formatach wraz z opisem została zawarta w załączniku nr 5 do SIWZ. Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje:a) wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych z częstotliwością jeden raz w ciągu trwania umowy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a w szczególności: całkowity demontaż drukarki, dokonywanie sprawdzenia drukarki pod względem uszkodzeń mechanicznych, ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzeń, odkurzanie drukarki z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), oczyszczenie układu skanowania drukarki mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku, oczyszczenie układu napędowego drukarki, oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, wymianę uszkodzonych i zużytych części, montaż oczyszczonych elementów, sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki, oczyszczenie obudowy drukarki, wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi z tym, że kopie testowe wykonane podczas przedmiotowego testowania będą odliczane od ogólnej liczby wykonanych wydruków, wystawienie szczegółowej karty serwisowej, będącej jednocześnie kartą gwarancyjną, b)naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń, wynikłych w czasie eksploatacji, w tym dostawę i wymianę części zamiennych, c)dostawę i wymianę tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych, d)dojazd i transport do siedziby Zamawiającego i jego poszczególnych jednostek, e)wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości, f)czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 6 godzin od momentu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia, pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy do godz.10.00. Jeżeli powiadomienie nastąpi po godz.10.00 Wykonawca przystąpi do realizacji następnego dnia roboczego do godz. 12.00, g)czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny od momentu przystąpienia do jej wykonywania. h)dostarczenie urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w siedzibie Zamawiającego, i)odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych . 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę części zamienne i materiały eksploatacyjne były zgodne z zaleceniami producenta urządzenia, były najwyższej jakości i wolne od wad (ich użycie nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia). 6.Na wymienione części i materiały eksploatacyjne oraz robociznę Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji 12 miesięcznej. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia drukarki, powstałe z jego winy w czasie wykonywania napraw i innych czynności serwisowych oraz za dostarczone i wymienione części i materiały eksploatacyjne niezbędne do sprawnego działania urządzenia, w sposób zapewniający ciągłość jego pracy. 8.Czynności serwisowe realizowane będą w siedzibie Zamawiającego w miejscu użytkowania drukarki, w dni robocze i w godzinach urzędowania. 9.W razie konieczności wykonania naprawy w siedzibie Wykonawcy, przed przetransportowaniem urządzenia do jego siedziby, konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na wykonanie usługi oraz dokumentu (protokołu) zezwalającego na jego wywóz, z wyszczególnieniem: typu drukarki, nr fabrycznego, nr inwentarzowego, oraz przebiegu. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy, w momencie odbierania urządzenia od Zamawiającego. 10.W przypadku niemożności dokonania naprawy urządzenia - niezależnego od Wykonawcy (brak możliwości pozyskania części - zaniechanie produkcji, urządzenie niezdatne do dalszej eksploatacji z uwagi na nadmierne zużycie, itp. ) Wykonawca przedstawi ekspertyzę techniczną dotyczącą stanu technicznego danego urządzenia celem wycofania sprzętu z eksploatacji. 11.Prowadzenie i potwierdzenie miesięcznej ewidencji ilości wykonanych wydruków w poszczególnych formatach dokonywane będzie w oparciu o system zliczania wydruków funkcjonujący u Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości oraz asortymentu drukarek (poprzez zmniejszenie lub zwiększenie) a także zmianę ich lokalizacji w przypadku zmian organizacyjnych. Zmiana taka nie będzie miała znaczenia dla sposobu obliczania wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://krakow-nowahuta.sr.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach