Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa ratownicza Aquaparku w Jarocinie

Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, ul. Sportowa 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7473104 , fax. 062 7472974
  • Data zamieszczenia: 2015-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie
    ul. Sportowa 6 6
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7473104, fax. 062 7472974
    REGON: 25158408000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocinsport.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa ratownicza Aquaparku w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi ratownicze określone następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7 Służby ratownicze 2. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ratownicza Aquaparku w Jarocinie. Usługa polegać będzie na: a) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z Aquaparku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: - Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych - (Dz.U. Nr 208, poz. 1240), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz.U. z 2012 r. poz. 108), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz.U. z 2012 r. poz. 261) - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczania obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz.U. z 2012 r. poz. 286). b) kontroli nad przestrzeganiem ogólnych przepisów WOPR oraz postanowień regulaminu obiektu, który stanowi załącznik nr 1 do umowy; c) wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika, który stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy; d) zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; e) zapewnieniu ciągłości obsady trzech stanowisk ratowniczych w godzinach pracy Aquaparku i pływalni tj. 7 dni w tygodniu w następujących dniach i godzinach: od poniedziałku do piątku: - stanowisko I - od godz. 6:30 do godz. 22:00, - stanowisko II - od godz. 6:30 do godz. 22:00, - stanowisko III - od godz. 15:30 do godz. 21:30, od soboty do niedzieli: - stanowisko I - od godz. 6:30 do godz. 22:00, - stanowisko II - od godz. 6:30 do godz. 22:00, - stanowisko III - od godz. 9:30 do godz. 20:30, f) udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach wezwaniu Pogotowia Ratunkowego, g) zabezpieczeniu wyposażenia pływalni w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami. Zmawiający zapewnia wyposażenie w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne w zakresie wynikającym z Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 261). h) bieżącym wyposażaniu ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i) dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu, j) prowadzeniu podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, k) przestrzeganiu procedur: - obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, - alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu, - udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, - łączności; l) określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. 3. Szacunkowa ilość roboczogodzin świadczenia przez Wykonawcę usług w okresie realizacji umowy wynosi 14.020. 4. Opis Aquaparku w Jarocinie (w zakresie zabezpieczenia ratowniczego) opisany jest w projekcie budowlanym obiektu, znajdującym się do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe ratowników wykonujących usługę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocinsport.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach