Park Krajobrazowy Wysoczyzny Elbląskiej ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Bohaterów Westerplatte 18
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 611 45 90 , fax. 55 611 45 90
- Data zamieszczenia: 2011-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Park Krajobrazowy Wysoczyzny Elbląskiej
ul. Bohaterów Westerplatte 18 18
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 611 45 90, fax. 55 611 45 90
REGON: 00128628600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/wysoczyznyelblaskiej/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kompleksowa obsługa projektu LIFEscape: Implementing the European Landscape Convention in the South BalticRegion realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę projektu LIFEscape: Implementing the European Landscape Convention in the South BalticRegion realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Południowy Bałtyk 2007-2013 poprzez pełnienie funkcji zewnętrznego Biura Obsługi Projektu, 2) w ramach pełnienia funkcji zewnętrznego Biura Obsługi Projektu wyodrębnione zostaną co najmniej następujące stanowiska: a) koordynator projektu (Project Coordinator), b) menadżer finansowy projektu (Financial Manager), c) koordynator PR projektu (Information Officer), 3) zakres obowiązków zewnętrznego Biura Obsługi Projektu będzie obejmował w szczególności: a) koordynację merytoryczną projektu - stanowiącą zadanie koordynatora projektu (Project Coordinator), tj. w szczególności: - zapewnienia spójności i jakości wszystkich działań oraz realizacji celów i wskaźników realizacji projektu zawartych we wniosku aplikacyjnym, - doradzanie partnerom w kwestiach formalnych i reprezentowanie ich interesów w kontaktach z przedstawicielami PWT Południowy Bałtyk, - sporządzanie harmonogramu działań przewidzianych w projekcie oraz dopilnowanie ich realizacji, - sporządzanie raportów z realizacji projektu (Project Progress Reports) na podstawie danych dostarczonych przez partnerów, - dopilnowanie wszelkich formalności narzuconych przez PWT Południowy Bałtyk, - współorganizacja i moderowanie konferencji oraz innych spotkań związanych z projektem, - prowadzenie interaktywnych warsztatów podsumowujących wyniki kończącej fazy projektu i ustanawiających dalsze plany oraz strategie pracy w projekcie, - podejmowanie wszelkich działań opisanych we wniosku aplikacyjnym mających na celu realizację wskaźników i zadań ujętych w projekcie, - stały nadzór i koordynacja zadań realizowanych przez kadrę projektu, - udział w regularnych spotkaniach organizacyjnych z przedstawicielami Beneficjenta Wiodącego (Park Krajobrazowy Wysoczyzny Elbląskiej), - kierowanie przebiegiem projektu, - zarządzanie wprowadzaniem ewentualnych zmian i przesunięć w budżecie, - dbałość o realizację zadań projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach PWT Południowy Bałtyk, - koordynowanie i kontrolowanie prowadzenia przez partnerów dokumentacji biurowej projektu, segregacja dokumentów i ich archiwizacja, - prowadzenie monitoringu, kontroli i ewaluacji prowadzonych działań w ramach projektu, - reagowanie na zmiany, nieprawidłowości i negatywne ryzyka w projekcie, - regularne omawianie problemów ze sprawozdawaniem na spotkaniach projektowych, - tworzenie okresowych raportów z realizacji działań przewidzianych w obowiązkach Biura Obsługi Projektu dla Beneficjenta Wiodącego, b) koordynację finansową projektu - stanowiącą zadanie menadżera finansowego projektu (Financial Manager), tj. w szczególności: - przygotowanie schematów podziału kosztów dzielonych, - sporządzanie i rozsyłanie faktur za koszty dzielone, - nadzór nad płatnościami za koszty dzielone, - ściąganie należności za koszty dzielone, - przelewanie należnych rat za koszty dzielone na konta wykonawców, - przekazywania otrzymanego zwrotu ERDF na konta partnerów, - obliczanie i kontrolowanie płynności finansowej poszczególnych partnerów, - tworzenie bilansu połowicznego i końcowego, - nadzór nad prawidłowym prowadzeniem konta projektu, - przygotowanie indywidualnych formularzy raportowych dla każdego partnera, - pomoc w wypełnianiu formularzy raportowych i certyfikowaniu wydatków, - wstępna ocena kwalifikowalności kosztów planowanych w projekcie, - kontakty ze Wspólnym Sekretariatem Technicznym Programu oraz Kontrolerem Pierwszego Stopnia w poszczególnych krajach partnerskich, - na podstawie danych i certyfikatów dostarczonych przez partnerów sporządzenie 6 wspólnych sprawozdań finansowych (Financial Reports), na podstawie których, po zatwierdzeniu przez Wspólny Sekretariat Techniczny, refundowane będą koszty partnerów, - ustalanie i monitorowanie wydatków Beneficjenta Wiodącego oraz pomoc w ustalaniu i monitorowaniu kosztów partnerów, - pełnienie funkcji wewnętrznego audytu w ramach projektu, w tym informowanie i doradzanie partnerom w wyborze Kontrolera Pierwszego Stopnia, wstępna ocena i weryfikacja kwalifikowalności kosztów, kontakt z Kontrolerami Pierwszego Stopnia w poszczególnych krajach, monitorowanie procesu Kontroli Pierwszego Stopnia w projekcie, rozwiązywanie bieżących problemów, c) działania polegające na komunikowaniu się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym w celu kształtowania pozytywnego wizerunku projektu - stanowiące zadania koordynatora PR projektu (Information Officer), tj. w szczególności: - reprezentowanie projektu razem i w imieniu Beneficjenta Wiodącego, - sporządzenie strategii komunikacyjnej projektu i jej realizowanie poprzez dotarcie do wewnętrznych adresatów projektu (partnerów) oraz zewnętrznych adresatów projektu, - zarządzanie stroną internetową w systemie CMS, - planowanie druku materiałów promocyjnych: broszur, plakatów, banerów, itp. (koszty druku w zależności od potrzeb pokrywane są przez partnerów), - bieżące informowanie przy udziale partnerów grup docelowych o wynikach działań realizowanych w projekcie, - bieżący, aktywny kontakt e-mailowy i telefoniczny z partnerami, - organizacja i przeprowadzenie warsztatów dotyczących komunikacji i PR na spotkaniach projektu, - organizacja przepływu informacji pomiędzy Beneficjentem Wiodącym, Wspólnym Sekretariatem Technicznym Programu oraz partnerami projektu, - sporządzanie biuletynu informacyjnego, - kontakt z mediami (sporządzanie materiałów dla mediów, pisanie artykułów do prasy krajowej i wydawnictw międzynarodowych, za autoryzacją Beneficjenta Wiodącego udzielanie wywiadów do prasy, radia i telewizji), - aktywne werbowanie członków organizacji będącej przedłużeniem projektu LIFEscape, 4) zamawiający dopuszcza wykonywanie zadań przypisanych menadżerowi finansowemu projektu (Financial Manager) oraz koordynatorowi PR projektu (Information Officer) przez jedną osobę, 5) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków realizacji przedmiotu zamówienia określonych w projekcie umowy - załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności określonych w załącznikach do projektu umowy, tj.: a) umowa o dofinansowanie z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, b) wniosek aplikacyjny projektu pn. LIFEscape: Implementing the European Landscape Convention in the South BalticRegion, c) Program Operacyjny Południowy Bałtyk 2007-2013 zatwierdzony przez Komisję Europejską w dniu 20 grudnia 2007 r., d) Plan Komunikacji Programu przygotowany przez Instytucję Zarządzającą PWT Południowy Bałtyk 2007-2013, e) podręcznik Programu (Programme Manual) zatwierdzony przez Komitet Monitorujący PWT Południowy Bałtyk 2007-2013, f) wytyczne w zakresie kontroli pierwszego stopnia w ramach PWT Południowy Bałtyk 2007-2013, g) wytyczne dotyczące kwalifikowania wydatków i projektów w ramach programów współpracy transgranicznej Europejskiej Współpracy Terytorialnej realizowanych z udziałem Polski w latach 2007-2013 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 złotych, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: PKO S.A. 71124022651111001033701933, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.parkikrajobrazowewarmiimazur.pl/wysoczyznyelblaskiej/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług polegających na koordynacji, zarządzaniu i obsłudze oraz monitorowaniu programu pn. Ponadlokalny program rewitalizacji sieci miast Cittaslow Województwa Warmińsko - Mazurskiego realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2016-06-02 - pełnienie funkcji koordynatora III etapu projektu pn. Droga do bezpiecznej służby w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-07-01 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-05-05 - WYBÓR CZŁONKA ZESPOŁU ZARZĄDZAJĄCEGO DO REALIZACJI PROJEKTU PN. LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ
Dodano: 2015-03-25 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.4.14
Dodano: 2014-06-05 - Usługa pełnienia funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.2.14.
Dodano: 2014-05-16 - Usługa zarządzania projektem pn. Razem możemy więcej - kompleksowe wspomaganie szkół w Powiecie Iławskim. Postępowanie znak: PCRE.271.1.14.
Dodano: 2014-03-20 - Wybór Zespołu Zarządzającego do realizacji Projektu PN. Lepsza Przyszłość
Dodano: 2014-02-05 - Przetarg na wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Projektu w projekcie Dobrze mieć zawód
Dodano: 2014-01-21 - Pełnienie obowiązków koordynatora projektu pn.: COOL - ciekawi, otwarci, odważni licealiści
Dodano: 2013-12-23