Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa podsystemów gaszenia gazem pomieszczeń IT- Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200 w Prokuraturze Krajowej

Prokuratura Krajowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2018-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Krajowa
    ul. Rakowiecka 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 363918998
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa podsystemów gaszenia gazem pomieszczeń IT- Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200 w Prokuraturze Krajowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Kompleksowa obsługa podsystemów gaszenia gazem pomieszczeń IT- Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200 w Prokuraturze Krajowej. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) Przygotowanie i uruchomienie podsystemów SUG, w tym: 1. wykonanie przeglądu technicznego i sprawdzenie kompletności instalacji gaszenia gazem pomieszczeń IT – Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200, w tym ewentualne uzupełnienie osprzętowe poszczególnych instalacji gaśniczych w lokalizacji Postępu 3 w Warszawie, 2. przeprojektowanie i rozbudowa jednego stanowiska gaśniczego („Stanowisko Zbiorników D” B3/t09 ), poprzez zwiększenie ilości środka gaśniczego wraz niezbędną rozbudową instalacji rozprowadzającej w pomieszczeniu zabezpieczanym, w związku ze zwiększeniem powierzchni pomieszczenia zabezpieczanego – B3/t08 ( serwerownia) z 31 m2 do ok.80 m2 w ramach dostosowania obiektu do potrzeb Prokuratury Krajowej, 3. napełnienie zbiorników środkiem gaśniczym FM-200 i uruchomienie pięciu instalacji gaszenia gazem pomieszczeń IT – Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200 oraz ponowna homologacja pięciu stanowisk gaśniczych w lokalizacji Postępu 3 w Warszawie, 4. włączenie podsystemów gaszenia gazem – Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200 do istniejącego budynkowego systemu ppoż. obiektu oraz podsystemu monitoringu i zarzadzania Systemem Gaszenia Gazem pomieszczeń IT zainstalowanego w pomieszczeniach Dyżurnej Służby Operacyjnej, 5. aktualizacja dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej podsystemów gaszenia gazem pomieszczeń IT – Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200. 2) Wsparcie i nadzór eksploatacji podsystemów SUG, w tym: 1. świadczenie usługi wsparcia technicznego i serwisowego, tj. konserwacji systemu w tym, usuwania bieżących usterek i awarii, zapewnienie dostępności telefonicznej i gotowości konserwatora w trybie 24/7 do podjęcia działań naprawczych w przypadku awarii systemu przez okres 48 miesięcy od daty uruchomienia systemu, 2. przeprowadzenie 8 przeglądów technicznych (co najmniej 2 razy w roku) dla pięciu uruchomionych instalacji gaszenia gazem pomieszczeń IT – Stałe Urządzenia Gaśnicze FM-200. 3. Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 SIWZ. Załącznik nr 1 do SIWZ stanowi jednocześnie Załącznik nr 1 do Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ –Wzór Umowy. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45343200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział V SIWZ: 13. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 15, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 17.Dokument, o którym mowa w pkt 15, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 17 stosuje się. 19.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i uznaniem jego oferty za odrzuconą. 20.Wykonawca, o którym mowa w pkt 14, zobowiązany jest przedłożyć – na wezwanie zamawiającego - oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 15, dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 10. Rozdział IX SIWZ: 1. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 2.Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 3.Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4.Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 13. Do oferty muszą być załączone oświadczenia, których wzory stanowią Załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. 14.Oferta powinna być złożona na Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 15.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca składa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Rozdział XIII SIWZ: 3. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach