Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa pływalni oraz stacji uzdatniania wody Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego. W Warszawie

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
    ul. Marymoncka 34 34
    00-968 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
    REGON: 00032783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: awf.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa pływalni oraz stacji uzdatniania wody Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego. W Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa pływalni oraz stacji uzdatniania wody Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego. W Warszawie. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1, do SIWZ . 2.Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości niezbędne do wykonania zamówienia, w tym środki do uzdatniania wody basenowej, dezynsekcji pływalni, niecki basenowej, i zaplecza sanitarnego które muszą być biodegradowalne, nie mające wpływu na wodę w pływalni, używane do uzdatnia i dezynfekcji wody w pływalni oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Środki do uzdatniania wody muszą być w postaci umożliwiającej dozowanie za pomocą urządzeń zainstalowanych w stacji uzdatniania wody. Wartość tych środków Wykonawca wliczy w cenę oferty. 3. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia raz w roku w okresie letnim - przewidziana jest przerwa technologiczna w uzgodnieniu z użytkownikiem . Wykonawca musi w tym czasie podjąć czynności niezbędne do przygotowania obiektu do pracy po przerwie . W roku 2010 przez okres 5 miesięcy na pływalni prowadzony będzie remont i pływalnia będzie nieczynna. W związku z tym Wykonawca, który podpisze umowę, przez ten okres będzie miał przerwę w realizacji przedmiotu zamówienia, jednocześnie za ten okres nie będzie otrzymywał miesięcznego wynagrodzenia. Planowany termin rozpoczęcia remontu - lipiec sierpień 2010.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904600009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w polskiej walucie, w kwocie: 15.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: a) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali, usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie tj. wymagane jest wykazanie co najmniej 1 usługi obsługi stacji uzdatniania wody basenowej krytej pływalni o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł. brutto Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie b) dysponowali niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, w tym odkurzaczem podwodnym do czyszczenia niecki basenu. W przypadku nie dysponowania narzędziami i urządzeniami Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dołączyli do oferty: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą 100.000,00 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana będzie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonych w ofercie wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania Zamawiający żąda złożenia: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi przedłożyć każdy z podmiotów. b) złożenie aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te musi przedłożyć każdy z podmiotów. 3. a) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, należy sporządzić i dołączyć do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, tj. wymagane jest wykazanie co najmniej 1 usługi obsługi stacji uzdatniania wody basenowej krytej pływalni o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł. brutto wg wzoru stanowiącego zł. nr 5 do SIWZ Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. b) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca w tym odkurzaczem podwodnym do czyszczenia niecki basenu wg. wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. W przypadku nie dysponowania narzędziami i urządzeniami Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten podmioty mogą spełniać łącznie. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą 100.000,00 zł. aktualną na dzień składania ofert . Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę w dniu podpisania umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową ważną na okres realizacji umowy, począwszy od dnia podpisania umowy, na kwotę 100.000,00 zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten musi przedłożyć każdy z podmiotów. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu określonego w § 1 ust. 1: a) pkt 2, 3, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) w pkt 4 wymienionego rozporządzenia - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa § 2 ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 wymienionego rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 7. Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów jakie Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: -podpisany opis przedmiotu zamówienia- załączniki nr 1 do SIWZ, - wypełniony i podpisany formularz oferty- załącznik nr 3 do SIWZ, -wypełnioną i podpisaną informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom wypełnić i dołączyć do oferty tylko jeśli Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców), stanowiącą - załącznik nr 4 do SIWZ, -podpisany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. -wypełnione i podpisane zaświadczenie o wizji lokalnej - załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach