Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa miejsc postojowych zlokalizowanych w strefie płatnego parkowania (SPP) na drogach powiatowych

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Matejki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6414400, 6414408 , fax. 74 6414404
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
    ul. Matejki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6414400, 6414408, fax. 74 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdkium.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa miejsc postojowych zlokalizowanych w strefie płatnego parkowania (SPP) na drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Stref Płatnego Parkowania w Wałbrzychu (wg zestawienia tabelarycznego stanowiącego załącznik A do SIWZ) w urządzenia parkingowe (parkometry) oraz w komputerowe centrum przetwarzania danych wraz z ich obsługą i utrzymaniem. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie wykazu urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych oraz ich lokalizacja z zastrzeżeniem, iż Wykonawca niniejszego zamówienia zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń na lokalizację i kolorystykę parkometrów, w tym także pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, oraz pozostałych urządzeń niezbędnych do zorganizowania i właściwego funkcjonowania SPP. 2. Wyposażenie SPP (zamontowanie i uruchomienie) w parkometry (10 sztuk) w terminie do 60 dni. a) 10 szt. urządzeń jednego typu zgodnie z zatwierdzonym projektem lokalizacji parkometrów oraz ich skonfigurowanie i zatwierdzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość udostępnienia przez Wykonawcę parkometrów używanych (po kapitalnym remoncie) nie starszych niż 4 lata, z zastrzeżeniem, że wygląd zewnętrzny urządzeń oraz stan pamięci rejestrów wewnętrznych nie może wskazywać na ich wcześniejsze użytkowanie, a stan techniczny nie budzić zastrzeżeń tzn. pozwalać na długotrwałą, bezawaryjną eksploatację bez konieczności wykonywania remontów wymagających demontażu urządzenia, 3. Zorganizowanie komputerowego Centrum Przetwarzania Danych (CPD) kontrolującego (monitorującego) funkcjonowanie SPP. 4. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania. 5. Wprowadzenie i obsługa rozliczenia rzeczywistego czasu postoju w SPP z wykorzystaniem telefonu komórkowego. 6. Bieżąca obsługa, naprawy oraz konserwacje urządzeń parkingowych (parkometrów) i komputerowego Centrum Przetwarzania Danych. 7. Zagwarantowanie na własny koszt i ryzyko kompleksowej usługi polegającej na transporcie gotówki, przeliczeniu wartości pieniężnych oraz przekazaniu ich na rachunek bankowy Zamawiającego. Wpływy z parkometrów, sprzedaży abonamentów, zastrzeżonych miejsc postojowych, wpływy z uzyskanych na podst. wystawionych przez kontrolerów wezwań opłat dodatkowych, które zostaną opłacone w danym miesiącu, którego dotyczy wynagrodzenie winny być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w okresie jednego tygodnia od chwili ich pobrania. Rozliczenie całości wpływów nastąpi po zakończeniu miesiąca. 8. Utrzymanie czystości miejsc parkingowych, w tym oznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych w obszarze SPP, prowadzone przez cały rok z rozróżnieniem okresu letniego i okresu zimowego. Za okres letni uważa się okres od 16 kwietnia do 31 października. Pozostały okres traktowany jest jako okres zimowy. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania czystości miejsc parkingowych w ciągu całego okresu umownego, niezależnie od jego formalnego podziału na okresy letnie i zimowe. 1) Zakres prac w okresie letnim obejmuje: codzienne sprzątanie opadłych liści, ręczne zbieranie drobnych nieczystości, ręczne lub mechaniczne zamiatanie parkingów. 2) Zakres prac w okresie zimowym obejmuje: odśnieżanie i usuwanie nadmiaru śniegu oraz śliskości, które należy rozpocząć niezwłocznie po ustąpieniu opadów śniegu lub innych zjawisk pogodowych powodujących śliskość. Dopuszcza się występowanie luźnego śniegu do 6 godzin po zakończeniu funkcjonowania SPP. W trakcie długotrwałego opadu śniegu prace te należy prowadzić na bieżąco, tak aby nie dopuścić do zalegania zasp śnieżnych. Śnieg usunięty z SPP należy spryzmować w miejscu nie utrudniającym komunikacji pieszych i pojazdów. Wykonawca zobowiązany jest do spryzmowania śniegu i maksymalnie w ciągu 3 dni do jego wywiezienia. W czasie intensywnych opadów śniegu Zamawiający będzie indywidualnie uzgadniał zasady wywozu spryzmowanego śniegu z obszaru stref płatnego parkowania. Do posypywania parkingów i chodników należy stosować wyłącznie piasek. Doczyszczenie pozimowe z piasku należy wykonać nie później niż do końca kwietnia. W przypadku wystąpienia dni bez śniegu należy wykonywać prace jak w okresie letnim. Prace wymienione w pkt 1) i 2) winny być wykonane w taki sposób, aby gwarantowały bezpieczny dostęp do parkometrów i miejsc parkingowych. Czynności dotyczące utrzymania miejsc parkingowych w obszarze SPP w czystości w okresie letnim i zimowym muszą być wykonywane z wyprzedzeniem przed godzinami rozpoczęcia funkcjonowania miejsc postojowych. W okresie letnim sprzątanie miejsc postojowych w sobotę po zakończeniu funkcjonowania SPP do godz. 24:00. 9. Odnowienie oznakowania poziomego w terminie do 15 czerwca każdego roku obowiązywania umowy oraz bieżące naprawy oznakowania pionowego, które powinny nastąpić w terminie do 3 dni roboczych. Urządzenia, o których mowa w pkt. 4.2 muszą być, w okresie realizacji umowy, własnością Wykonawcy lub być we władaniu Wykonawcy na podstawie tytułu prawnego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty dot. urządzeń (faktury, umowy najmu, leasingu, dokument potwierdzający rok produkcji, itp.) w celu sprawdzenia ich zgodności z wymogami określonymi w SIWZ. Z przeprowadzonych czynności sprawdzających strony sporządzą protokół, który podpiszą uprawnieni przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający przekaże Wykonawcy obszar SPP w dniu podpisania umowy. W terminie 14 dni po upływie okresu ważności umowy urządzenia, o których mowa w pkt. 4.2 zostaną zdemontowane przez Wykonawcę, na jego koszt, wraz z odtworzeniem nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 387300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdkium.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach