Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa kotłowni

Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. M. Kopernika 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840183 , fax. 071 3842640
  • Data zamieszczenia: 2010-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia
    ul. M. Kopernika 18 18
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840183, fax. 071 3842640
    REGON: 00070436200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa kotłowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa kotłowni znajdującej się w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Muzycznej I Stopnia w Miliczu przy ul. Kopernika 18. W ramach świadczonej usługi Zleceniobiorca zobowiązany jest do zapewnienia dostawy energii cieplnej do wszystkich budynków szkolnych (dla podgrzania wody użytkowej i centralnego ogrzewania) podłączonych do kotłowni. W ramach kompleksowej obsługi kotłowni Zleceniobiorca dokonywał będzie na własny koszt i rachunek zakupów paliwa niezbędnego do wykonania zobowiązań wynikających z umowy. Zleceniobiorca zobowiązany jest do stosowania paliwa ekologicznego : słomy żytniej, siana, ścinek drzewnych zgodnego z wymogami producenta urządzeń grzewczych zainstalowanych w kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091114004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 2000 zł przelewem na konto szkoły : BS Milicz 85 9582 0000 2000 0000 0925 0002 do dnia 06.10.2010 r. do godz. 9.00 Uczestnikom przetargu wadium zwraca się niezwłocznie po zamknięciu przetargu, najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu, wygrywającemu przetarg zwrot wadium następuje w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku nie zawarcia umowy z przyczyn wygrywającego przetarg następuje przepadek wadium na rzecz Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp2milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach