Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa kolekcji bilonu z parkomatów Zarządu Dróg Miejskich

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00-801 Warszawa, ul. Chmielna 120
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6549192 , fax. 0-22 8909211
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chmielna 120 120
    00-801 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6549192, fax. 0-22 8909211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa kolekcji bilonu z parkomatów Zarządu Dróg Miejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa kolekcji bilonu z parkomatów Zarządu Dróg Miejskich. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 206 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. WARUNKI OGÓLNE I SZCZEGÓŁOWE 1.1. Warunki ogólne, Wykonawcy muszą wykazać, że: 1.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać ( w zakresie warunków ogólnych ), że warunek określony w pkt 1.1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1.1., 1.1.2.,1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługę transportu (konwojowania) wartości pieniężnych przy pomocy pojazdów specjalnych w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie osób i mienia oraz aktów wykonawczych do niej. W celu potwierdzenia wykonanych usług Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a także dołączyć dokumenty, w których Zamawiający potwierdził poprawność, rzetelność i terminowość wykonania usługi. 2.2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Wymagane uprawnienia 1. Pracownicy ochrony fizycznej 8 osób Licencja I-go stopnia 2. Pracownicy nadzoru 1 osoba Licencja II-go stopnia 3. Pracownicy zabezpieczenia technicznego 2 osoby Licencja I-go stopnia 4. Pracownicy całodobowego centrum monitorowania systemów alarmowych* 3 osoby Licencja I-go stopnia (pracownik ochrony fizycznej) *UWAGA W przypadku korzystania z zewnętrznego centrum monitorowania systemów alarmowych, warunek ten będzie uważany za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże odpowiednich uprawnionych pracowników podwykonawcy, a ich zaangażowanie w realizację niniejszego zamówienia, będzie wynikało z umowy zawartej z podwykonawcą. 2.3. Potencjał ekonomiczno - finansowy: 2.3.1. Średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe ( na podstawie rachunków zysku i strat-pozycja -przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. 2.3.2. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, w szczególności w zakresie transportowania (konwojowania), odbierania, przeliczania oraz przechowywania środków pieniężnych (bilonu) pobranych z parkomatów, na wartość co najmniej 1.000.000,00 zł. 2.4. Wykonawca musi posiadać koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 2.5.Wykonawca musi posiadać zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego dla banku utworzonego w formie spółki akcyjnej lub banku spółdzielczego albo Rozporządzenie Rady Ministrów dla banku państwowego ( w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę rachunku bankowego, służącego gromadzeniu środków pieniężnych Zamawiającego zebranych z parkomatów). 2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków szczegółowych), że warunki określone w pkt. 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.7. Warunki pozostałe: 2.7.1. Sortownia musi posiadać pomieszczenia, które zostały odpowiednio zabezpieczone i są chronione zgodnie z wymaganiami stawianymi przez przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia oraz akty wykonawcze do niej, w szczególności Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (zakłada się, iż wartość przechowywanych w Sortowni środków pieniężnych nie przekroczy 1,5 jednostki obliczeniowej) oraz jest wyposażona w urządzenia techniczne do przeliczania bilonu. 2.7.2. Czynności przeliczania bilonu będą wykonywane zgodnie z Zarządzeniem Nr 8/2001 Prezesa Narodowego Banku Polskiego z dnia 27 czerwca 2001 roku w sprawie sposobów i trybu przeliczania, sortowania, pakowania i oznaczania opakowań banknotów i monet oraz wykonywania czynności związanych z zaopatrywaniem banków w te znaki. 2.7.3. Wykonawca musi dysponować, co najmniej 3 pojazdami specjalnymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia oraz aktów wykonawczych do niej, w szczególności Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 roku w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne, wyposażonymi w systemy alarmowe umożliwiające śledzenie położenia pojazdu 2.7.4. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania całodobowym centrum monitorowania systemów alarmowych stosowanych w Sortowni oraz w pojazdach specjalnych, o których mowa powyżej, pozwalającym na odbieranie wszelkich sygnałów przesyłanych przez te systemy, śledzenie położenia pojazdów oraz umożliwiającym, w przypadku takowej potrzeby, natychmiastowe powiadomienie właściwej jednostki Policji. Centrum powinno także posiadać stałą łączność z pracownikami ochrony wykonującymi zadania w ramach niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i szczegółowych) należy załączyć: 2.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp. 2.1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2.1.3. Informację o osobach, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia (Potencjał kadrowy) - Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 2.2. Do informacji winny być dołączone kopie licencji. 2.1.4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 2.1. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie. 2.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.6. Rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty - za okres jak w zdaniu poprzednim. 2.1.7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 2.1.8. Kopię koncesji wydanej przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 2.1.9. Kopię zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego dla banku utworzonego w formie spółki akcyjnej lub banku spółdzielczego albo Rozporządzenie Rady Ministrów dla banku państwowego(w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę rachunku bankowego, służącego gromadzeniu środków pieniężnych Zamawiającego zebranych z parkomatów). 2.1.10. Informację o Centrum Monitorowania Systemów Alarmowych. 2.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1.5., składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.2.1. Nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 2.4.1. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną (np. wspólnika spółki cywilnej lub pełnomocnika konsorcjum). 2.4.2. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt 2.1.2. oraz pkt 2.1.5. powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach