Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim

Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka 37
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2476965 , fax. 041 2476610
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
    ul. Iłżecka 37 37
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2476965, fax. 041 2476610
    REGON: 29101853700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa informatyczna Starostwa Powiatowego w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - zarządzanie systemami informatycznymi Starostwa oraz koordynacja działań zapewniających sprawne funkcjonowanie i zabezpieczenie systemów informatycznych Starostwa przed niepowołanym dostępem, - zarządzanie oraz sprawowanie nadzoru nad sieciami komputerowymi Starostwa, - zarządzanie, sprawowanie nadzoru oraz serwis urządzeń komputerowych pracujących w Starostwie, - zapewnienie poufności danych gromadzonych w systemach informatycznych Starostwa, - organizacja zasad zewnętrznego dostępu do usług, - rozbudowa systemów informatycznych Starostwa oraz wprowadzanie nowych technologii, - nadzór nad wprowadzaniem systemów informatycznych oraz zapewnienie ciągłości ich pracy ze strony technicznej, - współpraca z administratorem danych w zakresie ochrony dostępu do danych, - zabezpieczenie zbiorów danych od strony technicznej, - określanie norm i standardów dotyczących urządzeń komputerowych pracujących w systemie informatycznym Starostwa, - prowadzenie asysty technicznej i konserwacji dla urządzeń komputerowych, aplikacji, podsystemów oraz oprogramowania systemowego pracującego w Starostwie, - techniczne udostępnianie danych zgromadzonych w systemie informatycznym Starostwa, za zgodą administratora danych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722223000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 6. ust.2 niniejszej SIWZ możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o analizę dokumentów określonych w punkcie 7 niniejszej SIWZ przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów. Na podstawie art. 87 ust. 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty, które (po uzupełnieniu dokumentów i złożeniu wyjaśnień przez WYKONAWCĘ) zawierać będą WSZYSTKIE w/w dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty (patrz punkt 13 SIWZ) - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego opisanego w pkt 1 SIWZ Dostawca lub Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o braku zaległości podatkowych, 3. oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne, 4. wykaz usług o charakterze i zakresie zbliżonych do przedmiotu zamówienia wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat, a jeśli działalność trwa krócej niż 3 lata, to w tym okresie (w szczególności doświadczenie w obsłudze jednostek samorządowych). 5. pisemne poświadczenie, że Wykonawca ma status partnerski Microsoft na poziomie minimum Small Business Specjalist, 6. pisemne poświadczenie, że co najmniej jedna osoba u Wykonawcy posiada tytuł min. MCP (Microsoft Certified Professional) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna w pkt. 7.1 do 7.3,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach