Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa informatyczna IERiGŻ-PIB

Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-002 Warszawa, ul. Świętokrzyska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 50 54 444 , fax. 022 8271960
  • Data zamieszczenia: 2012-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Świętokrzyska 20 20
    00-002 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 50 54 444, fax. 022 8271960
    REGON: 00008049900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowy instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa informatyczna IERiGŻ-PIB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa informatyczna Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowego Instytutu Badawczego. 3.2. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie zadania w ramach przedmiotu zamówienia realizowane były stale - bez wezwania, według dokumentacji i wytycznych Zamawiającego, w przypadku wystąpienia uzasadnionej potrzeby- konieczności Zamawiającego lub w szczególnych przypadkach również na wniosek Zamawiającego. 3.3. Przez administrację i zarządzanie w zadaniach wymienionych w pkt 3.4. Zamawiający rozumie również świadczenie usług przedmiotu zamówienia związanych z rozbudową i rozwojem poszczególnych systemów informatycznych Zamawiającego. 3.4. Zakres usług przedmiotu zamówienia: 3.4.1. Administracja i zarządzanie infrastrukturą serwerową (2 serwerownie) opartą o MS Windows 2008 (w tym infrastrukturą wirtualną Microsoft) oraz Linux, a także innych wdrożonych w trakcie trwania umowy, w tym: a) Zarządzanie strukturą logiczną (Microsoft Active Directory): zarządzanie serwerami AD, konta użytkowników, profile użytkowników. b) Zarządzanie infrastrukturą fizyczną. c) Regularna aktualizacja systemów operacyjnych. d) Tworzenie kopii zapasowych (systemu i danych). e) Zarządzanie bezpieczeństwem. f) Utrzymanie i konserwacja serwerów internetowych WWW, DNS, eLearning. 3.4.2. Administracja i zarządzanie serwerami poczty, w tym: a) Obsługa serwera poczty MS Exchange 2010 a także innych wdrożonych w trakcie trwania umowy. b) Konfiguracja serwera i oprogramowania. c) Tworzenie kopii zapasowych. d) Regularna aktualizacja oprogramowania. 3.4.3. Administracja, zarządzanie urządzeniami antyspamowymi Cisco IronPort, w tym: a) Konfiguracja urządzenia i oprogramowania. b) Regularna aktualizacja oprogramowania systemowego. c) Regularna aktualizacja sygnatur i baz antywirusowych. d) Zarządzanie bezpieczeństwem. 3.4.4. Administracja, zarządzanie systemami firewall oraz systemami wykrywania włamań (rozwiązania Cisco ASA oraz Cisco IPS), w tym: a) Stały monitoring systemu antywirusowego. b) Konfiguracja urządzeń i oprogramowania. c) Regularna aktualizacja oprogramowania. d) Regularna aktualizacja sygnatur i baz antywirusowych. e) Zarządzanie bezpieczeństwem. f) Zarządzanie konfiguracją serwera i klientów VPN - zdalny dostęp dla użytkowników. 3.4.5. Administracja i zarządzanie siecią WAN, w tym: a) Administracja routerami (BGP). b) Nadzór nad dostępem do sieci Internet (zgłaszanie awarii łącz, monitorowanie usuwania usterek, zmiany konfiguracyjne urządzeń i oprogramowania). c) Zarządzanie bezpieczeństwem. 3.4.6. Administracja i zarządzanie siecią LAN w oparciu o urządzenia Cisco, w tym: a) Konfiguracja urządzeń i oprogramowania. b) Planowanie i dokumentowanie zmian. c) Backup konfiguracji. d) Zarządzanie bezpieczeństwem. 3.4.7. Administracja i zarządzanie zintegrowanym systemem telefonii IP Cisco (Cisco Unified Communication, Cisco Unity, Cisco Unified Contact Center Express, Cisco Unified Presence), w tym: a) Nadzór działania systemu. b) Konfiguracja urządzeń i oprogramowania. c) Backup systemu. d) Propozycje rozwoju nowych funkcjonalności systemu. 3.4.8. Administracja i zarządzanie serwerami Portalu Polskiego FADN (szczegółowy opis w zał. Nr 7 do SIWZ), w tym: a) Regularna aktualizacja oprogramowania. b) Tworzenie kopii zapasowych. c) Zarządzanie i nadzór nad bezpieczeństwem. d) Konsultacja działalności portalu Polski FADN, Agrokoszty, SGM, z uwzględnieniem zasady, że bieżąca koordynacja działań w tym zakresie jest prowadzona przez kierownictwo FADN (Zakładu Rachunkowości Rolnej) przy współudziale pracowników FADN. 3.4.9. Administracja i zarządzanie serwerem obsługującym program Xpertis, w tym: a) Konfiguracja serwera i oprogramowania. b) Regularna aktualizacja oprogramowania. c) Zarządzanie bezpieczeństwem. d) Współpraca z Macrologic S.A. 3.4.10. Administracja i zarządzanie centralną infrastrukturą UPS (APC), w tym: a) Konfiguracja urządzeń i oprogramowania. b) Regularna aktualizacja oprogramowania. c) Zarządzanie bezpieczeństwem. 3.4.11. Administracja i zarządzanie urządzeniami i oprogramowaniem sieci bezprzewodowej w oparciu o rozwiązania Cisco. a) Obsługa pracowników. b) Obsługa innych osób. 3.4.12. Administracja i zarządzanie urządzeniami i oprogramowaniem systemów wideonadzoru - monitoringu wizyjnego. 3.4.13. Administracja i zarządzanie komputerami stacjonarnymi i przenośnymi, w tym: a) Konfiguracja urządzeń i oprogramowania. b) Regularna aktualizacja oprogramowania systemowego i użytkowego. c) Monitoring i wymiana urządzeń i oprogramowania według harmonogramu Zamawiającego. 3.4.14. Bieżące monitorowanie i audyt infrastruktury, legalności oprogramowania, bezpieczeństwa i stanu systemu, w tym raportowanie w formie pisemnej do Zamawiającego o nieprawidłowościach i naruszeniach. 3.4.15. Realizacja zadań Administratora systemów informatycznych wg zapisów Polityki bezpieczeństwa i Instrukcji zarządzania systemami informatycznymi Zamawiającego w oparciu o przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w tym ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024), w tym: a) Realizacja zasad ochrony danych osobowych określonych w Polityce bezpieczeństwa oraz Instrukcji zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych i dokumentach z nimi związanych. b) Nadzór nad prawidłową eksploatacją systemów informatycznych, zgodnie z celami przetwarzania danych osobowych. c) Realizacja wytycznych Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI) w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych z wykorzystaniem środków informatycznych. d) Informowanie ABI i administratora danych o wszelkich zauważonych nieprawidłowościach skutkujących obniżeniem poziomu ochrony danych osobowych. e) Szkolenie użytkowników systemu informatycznego w zakresie procedur i instrukcji zapewniających ochronę danych osobowych przetwarzanych przy użyciu systemów informatycznych. f) Wyjaśnianie - wspólnie z ABI - wszystkich zgłoszonych nieprawidłowości i incydentów. g) Przegląd, konserwacja oraz uaktualnienie systemów służących do przetwarzania danych. h) Kontrola bezpieczeństwa w sieci komputerowej. i) Nadawanie, zmiana lub pozbawianie uprawnień dostępu do systemu informatycznego. j) Nadzorowanie ochrony antywirusowej. k) Wykonywanie kopii bezpieczeństwa. W celu prawidłowej realizacji pkt 3.1.15, z Wykonawcą wybranym w przedmiotowym postępowaniu przetargowym zostanie podpisana Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca Załącznik Nr 8 do SIWZ. 3.4.16. Zarządzanie techniczne i merytoryczne w funkcji Kierownika projektu wszystkimi projektami ICT Zamawiającego, które będą realizowane w trakcie trwania umowy z Wykonawcą z zastosowaniem jednej z metodyk zarządzania projektami: PMBOK, PRINCE2, IPMA, SCRUM. 3.4.17. Administracja i zarządzanie systemem CRM, w tym: a) Wsparcie techniczne i merytoryczne Zamawiającego i użytkowników. b) Współpraca z firmą Comarch SA oraz Macrologic SA. c) Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, powstałych w trakcie korzystania z systemu. d) Usuwanie lub zgłaszanie błędów systemu. e) Nadzór techniczny i merytoryczny projektu optymalizacji oraz rozwoju systemu, w tym pełnienie funkcji Kierownika projektu. f) Wykonanie analizy wdrożeniowej i ustalenie zakresu optymalizacji oraz rozwoju systemu. g) Uzupełnianie i bieżąca aktualizacja dokumentacji systemu. h) Realizacja 2 szkoleń dla użytkowników systemu. 3.4.18. Obsługa techniczna i programistyczna stron internetowych Zamawiającego, w tym: a) Utrzymanie i rozwój stron internetowych. 3.4.19. Doradztwo projektowe, merytoryczne i techniczne (w tym zarządzanie wskazane w pkt 17) w zakresie projektów ICT Zamawiającego, w tym projektów: digitalizacji - cyfryzacji zasobów naukowych, infokiosków, modernizacji i wyposażenia sali konferencyjnej nr 17. 3.4.20. Opracowanie strategii rozwoju informatycznego w oparciu o zidentyfikowane potrzeby Zamawiającego w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy. 3.4.21. Bieżące raportowanie o nowościach i innowacyjności rozwiązań w systemie Zamawiającego. 3.4.22. Opracowanie harmonogramu wydatków informatycznych na okres 24 miesięcy, w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy. 3.4.23. Współpraca z Sekcją Informatyki w przygotowaniu opisów przedmiotów przetargów informatycznych. 3.4.24. Realizacja 2 szkoleń informatycznych pracowników Zamawiającego w zakresie systemów, programów i narzędzi informatycznych, stosowanych przez Zamawiającego. 3.4.25. Instalacja sprzętu i oprogramowania. 3.4.26. Realizacja bieżących, drobnych napraw sprzętu oraz zapewnienie na okres naprawy sprzętu zamiennego w ramach zasobów Zamawiającego. 3.4.27. Kontakty z firmami trzecimi, w tym: a) Współpraca z dostawcami Internetu, zgłaszanie awarii, współpraca przy usuwaniu awarii. b) Współpraca z serwisami zewnętrznymi, dostarczanie i odbiór sprzętu. c) Honorowanie gwarancji firm zewnętrznych. d) Pośrednictwo w kontaktach z producentami oprogramowania przy problemach instalacyjnych i komunikacyjnych. e) Pośrednictwo w kontaktach z producentami oprogramowania przy problemach merytorycznych - komunikacyjnych. 3.4.28. Zarządzanie dokumentacją systemów informatycznych Zamawiającego, w tym aktualizacja przynajmniej 2 razy w trakcie realizacji umowy. 3.4.29. Obsługa najemców lokali wynajmowanych przez Instytut w zakresie przyłączenia i korzystania z sieci Internet w oparciu o istniejącą infrastrukturę. 3.4.30. Obsługa informatyczna, audiowizualna i techniczna organizacji wydarzeń Zamawiającego, w tym konferencji, wideokonferencji i seminariów: a) Instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania. 3.5. Sposób realizacji prac 3.5.1. Firma realizująca wsparcie powinna posiadać, co najmniej poziomy partnerstwa: a) Cisco Gold Partner b) EMC Affiliate Elite Partner c) Microsoft Silver Partner 3.5.2. Zespół: W celu realizacji zakresu przedmiotu niniejszej umowy przez Wykonawcę zostanie zbudowany Zespół informatyczny, składający się z: 1) Specjalista IT Zakres zadań: a) Codzienna opieka nad wszystkimi systemami informatycznymi Zamawiającego. b) Bieżąca obsługa użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania wszelkich zgłaszanych problemów dotyczących technologii. c) Bieżące dokumentowanie prac i zmian w sieci. d) Raportowanie potrzeb zmian. e) Planowanie przeprowadzanych prac oraz zmian w systemie informatycznym. f) Usuwanie awarii. g) Współpraca z serwisami zewnętrznymi, a także przeprowadzanie drobnych napraw sprzętu komputerowego oraz jego konserwacja. h) Administracja serwerową infrastrukturą Microsoft Windows 2008 (serwery fizyczne i wirtualne). i) Administracja systemem Unified Communications w oparciu o rozwiązania Microsoft. j) Podstawowa administracja systemami telefonii IP w oparciu o rozwiązania Cisco. k) Administracja systemem pocztowym w oparciu o Microsoft Exchange 2010. l) Administracja systemem komunikacji Microsoft Lync 2010 Osoby na stanowisku Specjalisty IT muszą posiadać odpowiedni zakres wiedzy technicznej, poparty stosownymi certyfikacjami, pozwalający na wykonywanie obowiązków, a także legitymować się minimum 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku. Dodatkowo Zamawiający wymaga potwierdzenia umiejętności stosownymi certyfikatami z zakresu technologii Microsoft: Microsoft? Certified IT Professional (MCITP): 1) Enterprise Administrator on Windows Server? 2008 2) Server Administrator on Windows Server? 2008 3) Enterprise Support Technician on Windows Vista? Microsoft? Certified Technology Specialist (MCTS): 1) Windows Server? 2008 Applications Infrastructure,Configuration 2) Windows Server? 2008 Network Infrastructure, Configuration 3) Windows Server? 2008 Active Directory, Configuration 4) Microsoft Windows Vista?, Configuration Co najmniej jedna z osób powinna posiadać certyfikat: 1) MCITP: Lync Server Administrator 2010 Osoby na stanowisku Specjalisty IT powinny posiadać podstawową wiedzę z technologii Cisco, potwierdzoną stosownym certyfikatem min. Cisco Sales Expert lub równoważnym. Zapis ten jest obowiązujący, dla co najmniej dwóch osób przebywających na miejscu. Co najmniej jedna z osób powinna posiadać certyfikat Cisco CCNA. 2) Administrator sieci i serwerów EMC/ Cisco / Linux / Unix / Windows Zakres zadań: a) Administracja i bezpieczeństwo infrastruktury serwerowej Zamawiającego. b) Administracja systemami backupu danych w oparciu o rozwiązania EMC Networker. c) Administracja sieciami SAN (macierze EMC Clariion, przełączniki Brocade). d) Administracja systemami Cisco (przełączniki, routery, firewalle). e) Administracja telefonią IP (Cisco). f) Administracja urządzeniami Cisco Ironport w zakresie ochrony przed spamem i wirusami. g) Znajomość BGP pozwalająca na administrowanie infrastrukturą Zamawiającego. Administrator sieci i serwerów (jedna osoba) będzie posiadał odpowiedni zakres wiedzy technicznej, poparty stosownymi certyfikacjami, pozwalający na wykonywanie obowiązków oraz 5-letnie doświadczenie w administrowaniu systemami zgodnie z przedmiotem zamówienia. Osoba musi posiadać wyższe wykształcenie kierunkowe a także poniższe certyfikaty (lub równoważne): 1) EMC zaświadczające o umiejętnościach administracji infrastruktury SAN. 2) Cisco CCNP (routing switching). 3) Administrator systemów telefonicznych Administrator systemów telefonicznych będzie posiadał odpowiedni zakres wiedzy technicznej, poparty stosownymi certyfikacjami, pozwalający na wykonywanie obowiązków oraz 5-letnie doświadczenie w administrowaniu systemami zgodnie z przedmiotem zamówienia. Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie również za nadzór, nad jakością i rozwojem infrastruktury głosowej. Osoba powinna posiadać certyfikat Cisco CCIE. 4) Kierownik zespołu Kierownik zespołu będzie posiadał odpowiedni zakres wiedzy technicznej, poparty stosownymi certyfikacjami - certyfikat CCIE lub równoważny. Zakres zadań: a) Koordynacja i kontrola realizacji umowy, w tym: planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie prawidłowości realizacji zadań poszczególnych członków zespołu, w tym w szczególności Kierownika projektu. b) Ścisła współpraca i ciągła komunikacja z Zamawiającym. c) Doradztwo merytoryczne w przypadku spornych kwestii informatycznych Zamawiającego z najemcami budynków. d) Kierownik zespołu ponosi odpowiedzialność za realizację całego zakresu przedmiotu umowy. e) Kierownik zespołu przedstawia Zamawiającemu pisemne kwartalne sprawozdanie z realizacji przedmiotu umowy w terminie 10 dni po zakończeniu każdego kwartału. Wraz ze sprawozdaniem przedstawia harmonogram prac na następny kwartał. Wzór harmonogramu strony określą po podpisaniu niniejszej umowy. Wymagania: a) wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: informatyka, ekonomia, b) min. 5-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, c) znajomość narzędzi i procesów wykorzystywanych do zarządzania IT, d) wiedza i doświadczenie w obszarze zarządzania i kierowania zasobami ludzkimi (bezpośrednie zarządzanie minimum czteroosobowym zespołem), e) znajomość zasad organizacji pracy własnej i podległych pracowników (planowanie, delegowanie, egzekwowanie, motywowanie), f) umiejętność monitorowania i raportowania postępów prac, w tym analizowania i identyfikowania ryzyka oraz proponowania działań zaradczych. Zamawiający wymaga również, aby Wykonawca posiadał kompetencje w zakresie: a) Telefonii IP Cisco potwierdzone stosownymi certyfikatami, na co najmniej poziomie CCIE Voice. b) Specjalistów Microsoft na poziomie MCSE. 5) Kierownik projektu Zakres zadań: a) kierowanie realizacją projektów informatycznych, b) Znajomość podejścia procesowego i praktyk zarządzania organizacją IT c) koordynowanie współpracy z partnerami/wykonawcami/podmiotami trzecimi oraz projektami zależnymi, d) odpowiedzialność za dostawę produktu projektu w budżecie, czasie i zakresie e) reprezentowanie firmy w codziennych kontaktach z klientem f) kierowanie zespołem projektowym/zadaniowym g) raportowanie postępu prac zespołów projektowych, h) prowadzenie dokumentacji projektowej i nadzór nad produktami prac, i) koordynowanie budżetu projektowego, nadzór nad procesami odbioru prac, fakturowania, płatnościami itd., j) ścisła współpraca i ciągła komunikacja z Zamawiającym na każdym etapie realizacji projektów, Wymagania: a) wykształcenie wyższe z obszaru ICT, b) min. 5-letnie doświadczenie w realizacji projektów informatycznych c) min. 5-letnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu wdrożeniowych oraz rozwojowych: modernizacji i optymalizacji systemów informatycznych klasy CRM, w tym w zakresie projektowania i modelowania procesów, informatycznego wsparcia dla działalności naukowo-badawczej, d) praktyczna wiedza z zakresu zarządzania projektami (poparta doświadczeniem), e) wiedza i doświadczenie w obszarze zarządzania i kierowania zasobami ludzkimi, budowanie zespołów projektowych, definiowanie zadań dla poszczególnych członków zespołu, f) umiejętność definiowania i realizacji procesów zarządzania projektem w oparciu o najlepsze praktyki, g) wiedza i doświadczenie w zakresie technologii oraz metodyk wytwarzania oprogramowania, h) dobra znajomość MS Project i MS Office, i) posiadanie certyfikatu w zakresie Project Management np. PMP, Prince2, j) tworzenie planów realizacji projektów, zapewnianie ich realizacji, kontrola postępu prac na każdym etapie projektu. Osoba zastępująca, podczas nieobecności którąkolwiek z osób wymienionych, jako skład zespołu musi posiadać kwalifikacje równoważne do zastępowanej osoby. 3.5.3. Realizacja 3.5.3.1. Po podpisaniu umowy nastąpi: a) przejęcie dokumentacji oraz zasobów IT od aktualnego Wykonawcy, b) analiza i porównanie dokumentacji ze stanem faktycznym zasobów IT u Zamawiającego w terminie 14 dni od podpisania umowy, c) pisemny raport z przeprowadzonej analizy w terminie 30 dni od podpisania umowy. d) przejęcie obowiązków pozwalające na pełną administrację wszystkimi powierzonymi zasobami IT. 3.5.3.2. W przypadku awarii czas reakcji na zgłoszony problem wyniesie maksymalnie 1h (zdiagnozowanie problemu i podjęcie działań w celu jego rozwiązania). 3.5.3.3. W skład zespołu informatycznego będzie wchodziło co najmniej sześć osób wskazanych imiennie przez Wykonawcę w celu zapewnienia nieprzerwanego świadczenia usług przez Wykonawcę w okresie urlopów oraz nieprzewidywalnych wypadków losowych. 3.5.3.4. Kierownik zespołu 1 osoba, praca zdalna lub na miejscu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze min. 16h/tydzień oraz dodatkowo na wezwanie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. 3.5.3.5. Specjalista IT 2 osoby, praca na miejscu w siedzibie Zamawiającego, w wymiarze 40h/tydzień, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16. 3.5.3.6. Administrator sieci i serwerów 1 osoba, praca zdalna lub na miejscu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze min. 16h/tydzień, (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16) oraz dodatkowo na wezwanie Zamawiającego. 3.5.3.7. Administrator systemów telefonicznych 1 osoba, praca zdalna lub na miejscu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze min. 16h/tydzień, na wezwanie Kierownika zespołu (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16). 3.5.3.8. Kierownik projektu 1 osoba, praca zdalna lub na miejscu w siedzibie Zamawiającego w wymiarze min. 24h/tydzień (poniedziałek, środa, piątek, w godzinach 8-16) oraz dodatkowo na wezwanie Zamawiającego. 3.5.3.9. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu usług określonego w SIWZ, niezależnie od kompetencji i wiedzy poszczególnych członków Zespołu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach