Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa dziennikarska i graficzna portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej

Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, T. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 02 95, , fax. 62 720 90 94
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarocińska Agencja Rozwoju Sp. z o.o.
    T. Kościuszki 15 B
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 02 95, , fax. 62 720 90 94
    REGON: 25161891000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarjarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa dziennikarska i graficzna portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Zamówienie dotyczy realizacji zadania związanego z kompleksową obsługa portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej w zakresie aktualizacji działu aktualności oraz kalendarza imprez, mających na celu kreowanie pozytywnego wizerunku Zamawiającego oraz jego klientów. Kompleksowa obsługa portalu informacyjnego oraz aplikacji mobilnej polegała będzie na przygotowaniu materiałów oraz ich publikacji materiałów w dziale aktualności oraz kalendarzu imprez na portalu informacyjnym oraz aplikacji mobilnej. Przez przygotowanie materiałów rozumie się: 1. opracowanie, przygotowanie i korektę treści komunikatów, 2. wykonywanie zestawów zdjęć, 3. rejestracja oraz montaż materiałów wideo, 4. przygotowanie grafik. Wszystkie materiały wideo oraz zdjęcia zlecone do wykonania Wykonawcy muszą zostać oznaczone logotypem, który Zamawiający udostępni Wykonawcy w odpowiednich plikach graficznych - chyba że Zamawiający wskaże inne wymagane oznakowanie. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przedstawić projekt materiałów, będących przedmiotem zamówienia, do akceptacji Zamawiającego. Wykonawca musi otrzymać akceptację Zamawiającego przed publikacją materiałów. Treści komunikatów, oświadczeń, informacji przygotowywanych i publikowanych przez Wykonawcę muszą być każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do podania (w dniu podpisania umowy) osoby do kontaktu wraz z jej numerem telefonu komórkowego, który będzie dostępny dla Zamawiającego w gotowości od godz. 6.00 do 22.00 od poniedziałku do niedzieli. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania osoby do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do reagowania maksymalnie do 30 minut od czasu otrzymania od Zamawiającego informacji w formie telefonicznej na zaistniałe zdarzenie. Reakcja może dotyczyć każdego elementu działania wynikającego z SIWZ TOM III pkt. 2 Wykaz materiałów i usług. Wszystkie materiały lub informacje, przygotowywane w ramach zamówienia, muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się (w dniu podpisania umowy) do wskazania osób, które bezpośrednio w imieniu Zamawiającego będą dokonywały akceptacji. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 64216200-5 Elektroniczne usługi informacyjne. 79822500-7 Usługi projektów graficznych. 92111250-9 Produkcja filmów informacyjnych. 22315000-1 Fotografie. 5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64216200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta” oraz następujące załączniki: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach