Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 663 01 09
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku
    ul. Tadeusza Kościuszki 33
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 14 663 01 09
    REGON: 12103119400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppzolbrzesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa działalności prosektoryjnej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku. Szacowana dwuletnia ilość przewozu i przechowywania zwłok do 100. Dwuletnia ilość wykonywanych sekcji zwłok około 10. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów zawartych w Ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2190, 2219, z 2019 r. poz 492) w sprawie postępowania ze zwłokami osób, które zmarły w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Brzesku. 1. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi zobowiązany będzie do: a/ odbierania zwłok z Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego oraz Hospicjum Stacjonarnego, b/ przyjmowania i przechowywania zwłok nieodpłatnie do 72 godzin, Koszty przechowywania zwłok ponad 72 godziny ponosić będzie rodzina zmarłego lub instytucja uprawniona do pochowania zwłok osoby zmarłej. Jeżeli zgon nastąpi w dzień wolny od pracy 72 godzinny termin biegnie dopiero po upływie dni wolnych od pracy. c/ wykonywania sekcji zwłok zleconych przez Zamawiającego. Sekcja zwłok osób, które zmarły w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Brzesku musi być wykonana nie później niż do 72 godz. po stwierdzeniu zgonu. W przypadku konieczności wykonania sekcji w okresie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgonu nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty. d/ przygotowywania zwłok do wydania rodzinie, włożenie do trumny i wydanie nieodpłatne rodzinie lub zakładom pogrzebowym zleconym przez rodzinę, e/ ewentualnie udostępnienia pomieszczeń w celu ubrania zwłok przez rodzinę lub osoby trzecie, f/ wydawania zwłok w godzinach: od poniedziałku do piątku 8.00 – 15.00, w soboty 10.00 – 12.00. W innym terminie wyłącznie na wniosek rodziny po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. 2. Usługa musi być wykonywana w pomieszczeniach Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Gminy Brzesko. Pomieszczenia muszą być wyposażone w urządzenia chłodnicze na co najmniej 5 ciał jednorazowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85112000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacji o podstawie dysponowania tą osobą. Zamawiający wymaga, co najmniej 1 osoby na stanowisku lekarza histopatologa (patomorfologa), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobą (wzór dokumentu stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ) . Do wykazu należy dołączyć kserokopię prawa wykonywania zawodu wraz ze specjalizacją z patomorfologii dla w/w osoby /osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) załącznik Nr 1 – Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) załącznik Nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3) oświadczenie o posiadaniu wymaganych pomieszczeń wraz z podaniem miejsca lokalizacji, 4) w przypadku wynajmu lub dzierżawy w/w pomieszczeń wraz z urządzeniami chłodniczymi Zamawiający żąda przedstawienia uwierzytelnionej umowy z właścicielem wynajmowanych pomieszczeń zawierającej zapis, że w ramach wynajmu Wykonawca może świadczyć usługi dla podmiotów zewnętrznych. 5) pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6) załącznik Nr 5 - Zaakceptowany przez osoby upoważnione wzór umowy. 7) wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 (Ustawy Prawo zamówień publicznych), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 8) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;, 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu; 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 100.000,00 złotych w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, lub informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10.000,00 zł; 5) Wykonawca, wraz z ofertą, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - załącznik Nr 3 6) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku lekarza patomorfologa – załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach