Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 03-708 Warszawa, Kłopotowskiego 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443-80-(50 lub 49) , fax. 22 443-81-86
  • Data zamieszczenia: 2022-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa
    Kłopotowskiego 15
    03-708 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443-80-(50 lub 49), fax. 22 443-81-86
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zapewni: a) kompleksową obsługę serwisową,b) dostawę licencji niewyłącznej/udzielenie sublicencji oraz wdrożenie systemu do obsługi wydruku.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:a) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ, b) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4000,00 zł.2)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących doświadczenia Wykonawcy:Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia wykonywane przez okres co najmniej 9 miesięcy, których przedmiotem była kompleksowa obsługa wydruku, obejmująca swoim zakresem co najmniej dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług serwisowych, z tym zastrzeżeniem, że płatności za realizację co najmniej 1 z tych zamówień, były określane na podstawie cen jednostkowych wydruku strony oraz ilości wydrukowanych stron w danym okresie rozliczeniowym.UWAGA:1) W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli część zamówienia już faktycznie wykonana, spełni wymogi określone przez Zamawiającego w zakresie czasu trwania usług.2) Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia posiadanego przez kilka podmiotów w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach